 
 Przeczytaj jeszcze to: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=3&t=2515
 
 Turbo Synek pisze:Panowie, mam pytanie, dziś odpaliłem auto , jestem juz tak zdołowany że szukam usterki. Zauważyłem że chłodnica cieknie w miejscu łączenia się metalu z plasitkiem (na całej długości- z tąd para z pod maski), czy przez to może tak kopcić z wydechu na biało?


 
   ! Mianowicie okazało się że to nie uszczelka pod głowicą tylko wąż metalowy który idzie do turbiny.
  ! Mianowicie okazało się że to nie uszczelka pod głowicą tylko wąż metalowy który idzie do turbiny.  Muszę jeszcze powymieniać  węze gumowe przy turbinie, a co do kopcenia z rury , to po 20 minutach przestało kopcić, więc poprostu wydech łapał dużą ilość wody przez dziury
  Muszę jeszcze powymieniać  węze gumowe przy turbinie, a co do kopcenia z rury , to po 20 minutach przestało kopcić, więc poprostu wydech łapał dużą ilość wody przez dziury 
Duzo z tym roboty? W sumie to sam zmieniam tylko oponykocureq pisze:Zdechł ci wentylator / przekaźnik i chłodzi się tylko jak jedziesz szybciej i pęd powietrza owiewa chłodnicę? Sprawdź.
 . Orientacyjny koszt? A dodam jeszcze ze plyn mi troszke ucieka. teraz jak jechalem to nawet jak przyspieszalem zeby sie chlodzil, to nie spada temp. Moze to niewazne, ale zobaczylem ze przez chwilke nie mialem wspomagania. Pozatym jaki wentylator? Jak otworzylem maske to chodzilo tam cos dodatkowego. Powietrze lecialo z pod glowicy.
. Orientacyjny koszt? A dodam jeszcze ze plyn mi troszke ucieka. teraz jak jechalem to nawet jak przyspieszalem zeby sie chlodzil, to nie spada temp. Moze to niewazne, ale zobaczylem ze przez chwilke nie mialem wspomagania. Pozatym jaki wentylator? Jak otworzylem maske to chodzilo tam cos dodatkowego. Powietrze lecialo z pod glowicy.
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade WIgilia? Wczoraj? Gdzie? btw. mieszkam kolo krasnala
 WIgilia? Wczoraj? Gdzie? btw. mieszkam kolo krasnala




 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
 Część wycieka , a część paruje gdy go zagotujesz parę razy ...
   Część wycieka , a część paruje gdy go zagotujesz parę razy ...
Zajrzyj lub wyobraź sobie układ chłodzenia i miejsce zamontowania czujnika - jest na samej górze. To nie czujnik nie przekazuje informacji o temperaturze, ale - jeżeli płyn do niego nie dociera - nie ma co przekazać/zmierzyć.TYGRYSEX pisze:O czujniku wspomniałem , bo skoro wentylator się nie załącza to widocznie nie dostaje odpowiedniej informacji o temperaturze
 Odpowietrzyć układ (i uszczelnić swoją drogą).
 Odpowietrzyć układ (i uszczelnić swoją drogą). Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade osoba. Pozostałe nie zauważą wątku, nie zdążą odpowiedzieć, nie będzie im się chciało po raz kolejny tłumaczyć tego samego.
 osoba. Pozostałe nie zauważą wątku, nie zdążą odpowiedzieć, nie będzie im się chciało po raz kolejny tłumaczyć tego samego.
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgradewięc samo odpowietrzenie nie wystarczy , no chyba że mu tylko przez korek wywala płyn ...wojtasspe pisze: Nalalem plynu do pelna i po tygodniu juz nie mam prawie nic
