Strona 3 z 9
					
				
				: 2006-02-22 21:33
				autor: KALI
				Jeżeli chodzi o silniki turbo to im mniej oporów napotkają spaliny na swej drodze ty lepiej a to się wiąże z usunięciem kata i najlepiej zwiększeniem średnicy rury przelotowej ale nie jest to konieczne przy seryjnej turbinie aczkolwiek na pewno nie zaszkodzi.Do probka zalecana rura przy seryjnej turbinie 2" a większej np.T3 2,5" 

 i napewno się nie pogorszy.[zawory!!]>>nie rozumiem na jakiej podstawie ale...
 
			 
			
					
				
				: 2006-02-22 21:40
				autor: Sqad
				Tak jak piszesz kalii w turbo nie ma to wpływu na zawory, w wolnossący może mieć, np. zjawisko kawitacji i cofania się spalin z powrotem w układ co jest spowodowane zbyt małym ciśnieniem spalin czego przy turbinie raczej nie ma.
			 
			
					
				
				: 2006-02-22 22:29
				autor: Marcos
				No to cofanie się spalin może i tak, ale cały czas chodziło nam dokładnie o model 2,2 GT a nie o żaden inny, więc nie rozumiem.
Poczekamy zobaczymy.
P.S T3?? hmm musimy pogadac. 

 
			 
			
					
				
				: 2006-02-23 13:47
				autor: cevinek
				Marcos pisze:No to cofanie się spalin może i tak, ale cały czas chodziło nam dokładnie o model 2,2 GT a nie o żaden inny, więc nie rozumiem.
Poczekamy zobaczymy.
P.S T3?? hmm musimy pogadac. 

 
Przepraszam  nie doczytałem...( jakoś nie zauważyłem) 
 

 
			 
			
					
				
				: 2006-02-23 14:53
				autor: Drzymek
				A od którego miejsca najlepiej jest wstawić tę rurę 2,5 cala?
			 
			
					
				
				: 2006-02-23 15:01
				autor: Sqad
				Po całości a najlepiej jak by była cała prosta na podwoziu a nie zwijana, ale to w przypadku nie seryjnej turbina na seryjnej przelot po całości 2" w zupełności wystarczy.
			 
			
					
				
				: 2006-02-23 15:21
				autor: Drzymek
				Sqad pisze:Po całości
A mógłbyś jaśniej? 

 
			 
			
					
				
				: 2006-02-23 15:24
				autor: Sqad
				Od downpipu aż po koniec wydechu rura 2" cala.
A najlepiej jak by była idealnie prosta ale to będzie sporo wystać i można gdzieś przydzwonić.
			 
			
					
				
				: 2006-02-24 11:12
				autor: Drzymek
				A nie wystarczy od katalizatora?
			 
			
					
				
				: 2006-02-24 11:13
				autor: Sqad
				Wystarczy 

 
			 
			
					
				
				: 2006-02-25 00:30
				autor: Bogdan9999
				Jak mnie pamięć nie myli to oryginalna rura w probku GT ma przekrój 5.5 cm a wy chcenie zmniejszać do 2" ?? Przecież to 5 cm nie kapuje. 

 
			 
			
					
				
				: 2006-02-25 00:59
				autor: MARCO
				Pamięć Cię myli i to o 1 cm 

 
			 
			
					
				
				: 2006-02-25 17:22
				autor: Bogdan9999
				To jaki ma przekrój rura w twoim ?? Ja przy wymianie swoich rur mierzyłem i mam 5,5 cm. A powinienem mieć 4,5 ??
			 
			
					
				
				: 2006-02-26 15:08
				autor: Sqad
				5,5 na zewnątrz i w środku??
			 
			
					
				
				: 2006-02-26 18:43
				autor: Bogdan9999
				W środku. 

 
			 
			
					
				
				: 2006-02-26 20:09
				autor: anthh
				Witam
Rura ma 6cm po zew,na to samo wyjdzie.Nie wiem jak u was ,ale u mnie w tej rurze jest jeszcze jedna czyli jest podwójna.Ostatnio właśnie miałem problem z turbiną(przestała chodzić)Mechanik chodził koło tego dwa dni i nie mógł znalez,ć przyczyny.Sprawdzał podciśnienia ,wymieniał tłumiki itd długo by tu pisać.W końcu coś go tchneło żeby przeciąć tę rurę .Okazało się że właśnie ta druga rura przeszła tzw kolaps (myśle że to określenie  tu pasuje)normalnie sie zapadła na całej długości tak jakby cos wyssało z niej powietrze.Facet widział coś takiego pierwszy raz zresztą ja też.Jakie siły musiały tam działać?Mieliście coś takiego?Igen 89 GT
			 
			
					
				
				: 2006-02-26 22:32
				autor: eskel
				auto najlepiej chodzi na pustym wydechu 
ale jest dosc głosne 
czyt. zwraca uwage policji 
wiec kazałem przyspawac tłumik od mazdy 
tylko koncowy 
jest cicho 
ale 
moc to jakies 10% do tyłu 
nie mam katalizatora nie mam ogranicznia w turbo 
nie mam drugiego tłumika 
mam nowe mapy wtrysku i cisnienie turbo 16 psi 
na oko 200 koni ( jeszcze ine modyfikacje )
z obserwacji wynika ze zastosowanie tłumików ogranicza moment obrotowy 
do gornego zakresu podczas gdy jest juz blisko na dole bez nich
reasumując katalizator i srodkowy tłumik w wersji turbo to ciężka choroba
			 
			
					
				
				: 2006-02-27 17:53
				autor: mika_vixen
				Jakim sposobem masz inne mapy,inny komp sterujący?
			 
			
					
				Zdjęcie I tłumika w GT 2,2 USA 1991
				: 2006-04-03 10:33
				autor: ADTOM
				Czesć Panowie!!
Potrzebuje dosyc pilnie zdjęcie pierwszeg o tłumika w probie. Musze kupić własnie ten tłumik a gość nie wie jak on wyglada bo ma na czesciach pełno jakiś tłumików i nie chce mi wysłać jakiegoś innego z innego auta. Bardzo Was prosze o pomoc.
Wrzucie jakies zdjecie. Bardzo prosze
			 
			
					
				
				: 2006-04-03 13:30
				autor: Gość
				
			 
			
					
				
				: 2006-06-24 00:50
				autor: york
				witam!a czy wie ktos moze jak jest zbudowany tlumik basowy w srodku?szukalem na necie ale cos nie moge sie doszukac konkretnego przekroju badz czegos w tym stylu.byc moze cos takiego mozna by samemu wyspawac 

 .nie chodzi o to jakego typu materialy sa tam zastosowane a bardziej o zobrazowanie jego przekroju.czy ma on jakies komory w sobie czy dziurkowana rure czy poprostu jest wejscie spalin i rura sie konczy
 
			 
			
					
				
				: 2006-06-24 22:59
				autor: ad81
				Witam a ja potrzebuje  tłumik końcowy do I '91GT. Kto ma to by się "podzielił". Bo ja mam ale nie z dwiema rurami końcowymi.
 
 
			 
			
					
				
				: 2006-06-25 00:36
				autor: york
				kup ladna koncowke z kwasowki i bedzie bajka 

 
			 
			
					
				
				: 2006-06-26 22:14
				autor: ad81
				OK kupie a co do wyglądu to się zgodzę bajka ale gdzie to dostac
			 
			
					
				
				: 2006-06-26 23:21
				autor: york
				w byle jakim sklepie motoryzacyjnym napewno cos gustownego wybierzesz.teraz jest taki wybor i dostepnosc a i ceny nie sa wygorowane