Robert mozesz rozwinac ta mysl ?
To chyba jakiś nowy sposób - wysyłkowe strojenie chipem
Bo nie bardzo zrozumialem otoz wiekszosc firm ktore zajmuja sie tuningiem elektronicznym korzysta z czyichs programow i uwierz ze dostaja je wysylkowo (przez e-mail bo rzadko kto robi swoj soft do kompa ja bylem zmuszony bo do naszego poprostu nie ma nigdzie damosow ale to inna historia) Wiec nie jest to zadna nowa praktyka i dla autka prawie seryjnego w dobrym stanie technicznym nie ma problemu ze zrobieniem map paliwa i zaplonu na innym aucie (oczywiscie ze dobrze bylo by zrobic pomiary i dopracowac mapy do kadego autka indywidualnie bo kazde jest inne ale przy malych zmianach nie jest to konieczne )
Jesli AFR nie byl sprawdzany dla twojego autka to jak najbardziej trzeba to zrobic bo to jest kluczowy element calej ukladanki i najlepeij zrobic to poprzez wide band
Czujnik masz bardzo dobrze umieszczony bo on ma zczytywac ze wszytskich (wprawdzie wtedy tak jak napisal Robert usrednia wynik ale jak zamontujesz na jednym kanale (u nas sie nie da mozna jedynie na dwoch kanalach bo tak jest zbudowany kolektor) to masz odczyt z jednego kanalu a na przyklad w drugim moze ci sie skonczyc wtrysk i wypali ci dziure w tloku
Drzymek skad kupiels chip i jaki miales orginalny bo sa trzy rodzaje chipow i roznia sie od siebie wlasnie mapami (ale nie tylko) Chip do samochodu Marco mogl pasowac a do twojego moze byc inny poprostu
I czy to zaczelo sie w momencie zalozenia chipa?
Jesli tak wtedy poszedlybm za rada Bogdana 9999 i zmienil chip na orginalny (wprawdzie bedzie istanial jeszcze problem z odcinka na 12Psi ale jak autko przestanie sie grzac to znaczy sie ze tutaj jest przyczyna)
Pozdrawiam