Fiat 126p 92' Rosso Swift- był Citroen Ax 92' Rouge Opera- był Daihatsu Applause 93' PURE RED- był Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest Ford Probe 96' USA Laser Red - był Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był Ford Probe 94' EU Royal blue- był Ford Probe 94' USA Black- był Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Według mnie jeżeli rury mają wychodzić po obu stronach to zastanów się nad albo podwójne kwadraciki lekko po rogach zagładzone żeby nie szły w kąt prosty i tak po obu stronach lub http://allegro.pl/tlumik-sportowy-basow ... 01522.html coś w ten deseń tylko odpowiednio dobrać wielkość końcówki żeby to nie była krowa ani nie były zbyt małe aby nie znikły pod zderzakiem.
Witam temat trochę przysiadł przez terminy ale pcham do przodu koło pasowe poprawione na pasek PK6 pod alternator 110A i już było u mnie ale wykonawca zrobił jeden błąd i poszło do poprawki zrobił pasowanie otworu przekraczające tolerancje H7. Kilka zdjęć na razie z solida Ale sprzęgło powinno dotrzeć do mnie coś w granicach tygodnia koło pasowe pewnie hmm 2-3 tygodnie a adapter pewnie z 1-1.5 miesiąca a potem ciecie rżnięcie i składanko
Kilka fotek z początku prac nad kolektorem wydechowym. Tutaj nie ma już sentymentów grubo i masywnie nie dopuszczę aby ponownie powtarzał się ten sam problem pękania i krzywienia się kolektora z kwasówki. Gruby materiał i odpowiedni kształt załatwia sprawę a jeśli nie jest jeszcze jedno rozwiązanie w zapasie.
Ten projekt mnie nerwowo i finansowo wykończy przyszło już do mnie drugie sprzęgło teraz było już technicznie wykonane ok z wyjątkiem 2 wymiarów otworu ustalającego za luźny o 0.1mm i wysokości powierzchni cierej pomyłka o 1.3mm więc spakowałem i odesłałem do poprawki kurierem DPD niestety paczka zaginęła w akcji i jestem do tyłu 3500 zł dobrze że nie wysłałem przekładek ciernych z tłumikiem drgań bo by było do tyłu 5000 zł. Tak więc jestem na maksa wk......
Przykra sprawa. Jak nie ubezpieczyłeś paczki dodatkowo to nie ma szans odzyskać całości, ale każda paczka DPD standardowo ubezpieczona jest do 1000zl więc chociaż próbuj tysiaka od nich wyciągnąć.
Może się jeszcze odnajdzie bo po co komu sprzęgło do Probe
Wątpliwa sprawa na znalezienie. Gdyby zrobił za pierwszym razem dobrze i nie wymagało poprawek to już bym ten etap za sobą. Trochę dziwne bo ja na miejscu wykonawcy przed wysyłką bym wszystko dokładnie pomierzył czy gdzieś sie nie machnąłem. A tak jestem do tyłu z czasem kasą.
Fotki pamiątkowe. Całe sprzęgło ważyło 17.7 KG
Udało się odzyskać 1000 zł reszta w rękach prawnika z rodziny może coś wskóra.
Tym razem sprzęgło będzie wykonywać Stelmach Osielsko cena podobna z tym że człowiek deklaruje precyzję co w poprzednim wykonaniu brakowało.
muszę jeszcze kupić docisk i zamach z celicy gt4 aby zbić wieniec pod rozrusznik i potem idzie do wyważania.
W firmie Stelmach wykonali mi nowe koło zamachowe i przekładkę oraz pomiary bloku silnika z 3 stron i obudowy skrzyni dokładność pomiarów czy wykonania zamachu i przekładki to już kosmiczne wartości poniżej grubości ludzkiego włosa czyli 0.001...9 mm robota wykonana szybciej niż szybko a Piotr bardzo miły człowiek Polecam jeśli ktoś będzie miał cos do wykonania adaptery czy inne rzeczy to spokojnie mogę polecić. A tu kilka fotek i filmik z pomiarów. Miłego oglądania a ja jak tylko znajdę chwilkę poprawiam pozostałe rysunki i kolejny element leci do wykonania.