Strona 28 z 28
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-02-18 23:07
				autor: Dawidjar
				W sumie jakby był dostępny to pewnie bym pakował zamiast bawić się w szukanie i kompletowanie wszystkiego...
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-03-14 16:37
				autor: cuba27
				Bogdan9999 pisze: 2019-02-14 00:32
Nie jeszcze, na chwilę obecną rysuje obudowy amorów w solid z dołożonym gwintem zewnętrznym pod ten zestaw sprężyn eibacha z seryjnym wkładem regulacji twardości i tłumienia. Jak go skończę poszukam wykonawcy elementów i zrobię kosztorys co i jak i podejmę decyzje. Wielki plus będzie taki ze ten wykonany przeze mnie amor będzie ze stali nierdzewnej- kwasoodpornej czyli nie będzie gnił i będzie dużo regulacji. Cenowo będzie słabo bo sam zestaw eibacha ten ze zdjęcia to prawie 2 tyś a gdzie reszta.
 
Nie myślałeś żeby zrobić przeszczep zawieszenia z gwintu dedykowanego do II gen . Widzielem kilka takich 1genow w internecie. Nawet jeżeli potrzebujesz całkiem inne mocowanie dolne to w gwincie masz regulowane dolne więc na upartego można nakręcić w jego miejsce własną konstrukcję.
 
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-03-14 23:01
				autor: Bogdan9999
				Sęk w tym że ja chcę stuki co zachować seryjną elektryczna regulację zawieszenia. Jeśli się uda to fajnie jeśli nie trudno będzie gwint D2. Niestety tylko z czasem z roku na rok coraz gorzej i wszystko ciągnie się masakrycznie.
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-04-16 12:34
				autor: karakan
				Z perspektywy czasu polecasz odchudzić koło zamachowe?
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-04-16 17:29
				autor: S.H.A.R.K
				karakan pisze: 2019-04-16 12:34
Z perspektywy czasu polecasz odchudzić koło zamachowe?
 
Jak najbardziej 

 
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-04-16 17:39
				autor: Bogdan9999
				Hmm a ja powiem że kwestia gustu i do czego auto ma służyć. U siebie mam zamach z 11.5 jak dobrze pamiętam na 6,5 kg i jest ok. Są plusy i są minusy. Auto do zabaw to tak zdejmuj masę jak do paradowania to szkoda nafty.
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-04-16 21:13
				autor: S.H.A.R.K
				Bogdan ja np u siebie w KL-ZE nie zauważyłem większego spalania, a zamach waży 5,5kg. Na trasie przy predkosciach 100-120 pali mi (aż trudno uwierzyć) 8 litrów.
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-04-16 21:34
				autor: karakan
				To jakie są plusy, a jakie minusy? 

 Czeka mnie wymiana sprzęgła, to myślę czy by nie odelżyć koła przy okazji..
 
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-04-16 23:30
				autor: Bogdan9999
				A kto mówił że będzie większe spalanie ? Bo takiej opinii jeszcze nie słyszałem. 
jakie plusy to to że na obroty lepiej wchodzi szybsza reakcja na gaz. No i wiadomo mniejsza masa do napędzenia = większa moc na koła. 
Co do minusów w 4 cylindrowych motorach spada znaczni kultura pracy są wyczuwalne bardziej drgania. I to co mnie najbardziej denerwuje to przy ruszaniu trzeba więcej gazu dodać bo łatwiej zgasić taki silnik. To chyba na tyle. jak mi sie coś więcej przypomni to napiszę.
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-04-17 08:40
				autor: KrecioPL
				Bogdan, a wymieniałeś na lżejsze również koło pasowe wału korbowego?
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-04-17 09:21
				autor: Benet
				KrecioPL pisze: 2019-04-17 08:40
Bogdan, a wymieniałeś na lżejsze również koło pasowe wału korbowego?
 
To może być gorszy pomysł niż odchudzenie zamachu bo kółka w Probe mają gumowy tłumik drgań a te lekkie sportowe już nie. Ja z tego pomysłu zrezygnowałem właśnie dlatego.
 
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-04-17 19:06
				autor: Bogdan9999
				Jeszcze nie. Ale mam już wykonane z alu na wcześniejszych stronach są wstawione zdjęcia tego koła pod jeden pasek 6PK chcę zrezygnować z pompy wspomagania i klimy.
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-04-18 09:18
				autor: mysz
				Benet pisze: 2019-04-17 09:21
KrecioPL pisze: 2019-04-17 08:40
Bogdan, a wymieniałeś na lżejsze również koło pasowe wału korbowego?
 
To może być gorszy pomysł niż odchudzenie zamachu bo kółka w Probe mają gumowy tłumik drgań a te lekkie sportowe już nie. Ja z tego pomysłu zrezygnowałem właśnie dlatego.
 
Ten tłumik drgań, to po ponad 20 latach na pewno spełnia swoją rolę 

 
			 
			
					
				Re: Bogdan9999
				: 2019-04-25 14:22
				autor: KrecioPL
				Benet pisze: 2019-04-17 09:21
KrecioPL pisze: 2019-04-17 08:40
Bogdan, a wymieniałeś na lżejsze również koło pasowe wału korbowego?
 
To może być gorszy pomysł niż odchudzenie zamachu bo kółka w Probe mają gumowy tłumik drgań a te lekkie sportowe już nie. Ja z tego pomysłu zrezygnowałem właśnie dlatego.
 
Różne są teorie nt. zasadności wymiany koła pasowego na lżejsze przy odelżeniu zamachu, jednak fizyki i prawa bezwładności nie oszukasz 
