Strona 4 z 6

: 2008-09-06 18:47
autor: Bogdan9999
Hehe chciałbym zobaczyć jak silnik od mitsu 3000gt ze skrzynia wchodzi do budy II generacji czy nawet pierwszej :lol: :lol: :lol: :lol: Ten silnik ze skrzynia to kolos w porównaniu do naszych. Szkoda mi słów na takich bajkopisarzy.
A kto uwierzy ze ja mam w swoim silnik od forda taurusa 3.0 V6 twin turbo ?? :twisted: :lol: :lol:

: 2008-09-06 19:13
autor: S_H_A_D_O_W
Ja uwierze :twisted:

: 2008-09-06 20:34
autor: RX
Witam,

Ciężko powiedzieć z tym silnikiem z 3KGT... gość byłby tak głupi, żeby AŻ tak kłamać w żywe oczy drugiemu posiadaczowi Probe? Cholera no sam nie wiem. Taki swap wydaje się być co najmniej kosmiczny.

Co do napędu to 3000 GT ma napęd przedni lub AWD. Jakby szczepił którąś z wersji wolnossących to napęd nie będzie stanowił problemu.

5,

: 2008-09-06 23:08
autor: --C--
ja z wielką rezerwą podchodzę, ostatnio jeden mi wmawiał że ma w matizie dwie turbiny, chciałem to zobaczyć, ale też nie miał czasu żeby maskę otworzyć i się pochwalić.

:(

: 2008-09-07 00:07
autor: Sqad
Musiał by mieć pocieta podłoge i sciane działowa z kabina bo ten silnik montuje sie zdłużnie. Ciężko w to uwierzyc.

: 2008-09-07 00:12
autor: Bogdan9999
Nie wzdłużnie lecz poprzecznie ;)

: 2008-09-07 00:28
autor: Sqad
O kurde faktycznie, ale trzoda, to straszna lipa ten napęd, w kit jakiś :P

: 2008-09-07 16:57
autor: Maxxum
widzę że ożywiłem trochę dyskusje na temat tylnego napędu :D
też mi się to nie wydawało możliwe, tylko zastanawiał mnie fakt że gościu wyglądał na takiego co wie o czym mówi, w dodatku jak powiedział Rx przecież widział że podjechałem probaskiem i pierwsze co zapytałem, to czy należy do klubu...

jeżeli kłamał a pewnie tak było to nieźle mu to szło :P

no nic - może kiedyś zobaczymy "jednorożca" 8)

: 2008-09-07 19:37
autor: RX
Hey,

Maxxum szukaj gościa i koniecznie zobacz co tam pod maską siedzi... :)

5,

: 2008-09-07 21:09
autor: Sqad
wystarczy sie pod auto schylić i wszystko jasne

: 2008-09-08 00:13
autor: Maxxum
RX pisze:Hey,

Maxxum szukaj gościa i koniecznie zobacz co tam pod maską siedzi... :)

5,
Żeby się tylko nie okazało że w bagażniku są dwaj murzyni robiący za tylny napęd i wyjący przy 300 km/h :twisted:

: 2008-09-08 08:55
autor: Drzymek
Ja w to nie wierze!

Zbyt ciężkie zadanie. Ten silnik wymaga mnóstwo miejsca, to by się do Probe nie zmieściło. I jeszcze napęd AWD, wał napędowy na tył, to jakiś kosmos, z racji różnego rozkładu masy i wagi silnika, odpadają seryjne amortyzatory ze sprężynami!!!

: 2008-09-08 09:08
autor: Bogdan9999
Prawda jest taka że silnik ze skrzynią pod mache nie wejdzie i kropka.

: 2008-09-08 09:17
autor: OLEY
Prawda jest taka, że temat chyba wyląduje w osobliwościach...
Dwie strony rozwodzenia się nad jakąś bajką.... :twisted:

: 2008-09-08 10:51
autor: Bogdan9999
Hehe jeśli ktoś ma kase i jakąś mazde 4wd na rozebranie to mogę mu wszczepić napęd 4x4 do probka, ale gwarancji na trwałość skrzyni nie daje :roll:

: 2008-09-08 18:17
autor: RX
Drzymek pisze: I jeszcze napęd AWD, wał napędowy na tył, to jakiś kosmos, z racji różnego rozkładu masy i wagi silnika, odpadają seryjne amortyzatory ze sprężynami!!!
No ale nie przyjmujcie, że on tam wsadził AWD, bo jeśli w ogóle tam siedzi silnik z 3000 GT to ten przednionapędowy wolnossący.

3000 GT jest samochodem PRZEDNIONAPĘDOWYM! Tylko w jednej wersji ma napęd na 4 :)

5,

: 2008-09-09 00:21
autor: --C--
Ale i tak bez modyfikacji kasty się nie obejdzie żeby wrzucić 300konne TWIN TURBO

: 2008-09-09 08:02
autor: Drzymek
RX, może się mylę ale chyba wszystkie wersje Twin Turbo były AWD.

A jak by wsadził do probka 221konny silnik z Mitsu, to na pewno by nie jeździł 300km/h. Mamy w klubie kilka szybszych Probków niż 220konne ciężkie swapy z mitsu.

: 2008-09-09 09:12
autor: RX
Witam,

No tak, topowa wersja TWIN TURBO zawsze była AWD to się zgadza.
Przerzucenie tej skrzyni 6-cio biegowej byłoby jakimś tam wytłumaczeniem na taki top speed, jednak 300 na godzinę to chyba grubo przesadzona prędkość ;)

Ja po prostu nie kumam - czy na prawdę da się tak kłamać w żywe oczy? Gość jest dobry jeśli tak ;)

7,

: 2008-09-09 09:36
autor: Drzymek
A może ma 200 albo 300 koni??? :lol: :wink:

Re:

: 2008-11-13 21:47
autor: Alian & Rufi
Maxxum pisze:No to wam teraz coś ciekawego powiem - szczena mi opadła.

Dziś w Tarnowie spotkałem gościa który podjechał Probe II z silnikiem ... Mitsu 3000 GT. Wprawdzie nie widziałem silniczka pod maską, ale zapewniał że to prawda i że to jedyny taki egzemplarz w Polsce. Twierdził że prędkość podchodzi pod 300 km/h. Skrzynia 6 biegowa.

Strasznie się gościu spieszył i ja też dosyć więc zamieniliśmy tylko parę zdań, ale jeśli go drugi raz spotkam to tak łatwo nie odpuszczę.

Co sądzicie na ten temat - możliwe ???
Musiał by mieć z 600KM xD

Pamiętajmy o tym że najgorszym przeciwnikiem prędkości jest ....Opór powietrza .
Jeśli Auto (F.P. 2.5l V6 około max.160KM) jedzie z prędkością maxymalną 250Km/h :wink: ta moc mu odpowiada przez mały wskaźnik oporu powietrza Cx.
Lecz by mógł jechać 300Km/h (a z czego wydaje się nie problem bo to tylko 50Km/h ) musiałby posiadać 3krotną moc ze względu na to,że
Robert pisze:opór rośnie proporcjonalnie do kwadratu prędkości.
Obrazek
Niestety Cx to parabola i jak ten kolo to nie tyle kłamca co gracz NFS'a :mrgreen: i tyle :lol:

Co to ma do tylniego napędu zapytacie??
No prob by osiągnąć prędkość 300km/h musiałby miec z 50-600Km co w FWD nie daje rady przenieść na droge i byłoby więcej strat Mocy.

Myślę ,że nie zrobiłem żadnego byka w proporcjach (sześcian itp) ponieważ robiłem to z mózgu :scramble
Tylko mnie nie :1111_bicz: :1111_bicz: :1111_bicz: :mrgreen:
:1111_bye:

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?

: 2008-11-13 23:35
autor: Robert
No patrz - człowiek uczy się całe życie - do tej pory współczynnik Cx zależał w uproszczeniu od kształtu nadwozia, nie od mocy :roll:

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?

: 2008-11-14 07:34
autor: RX
Witam,

2JZGE (Toyota / Lexus) + TH400 (GM) w Fordzie Probe (Mazda :P )

Rewelacyjna kombinacja :) Co do stylizacji to się nie wypowiadam bo bardzo fajny setup siedzi... ;)

http://videos.streetfire.net/video/2nd- ... 128622.htm

5,

Re: Napęd na tył, czy to możliwe?

: 2008-11-14 16:55
autor: Alian & Rufi
Robert pisze:No patrz - człowiek uczy się całe życie - do tej pory współczynnik Cx zależał w uproszczeniu od kształtu nadwozia, nie od mocy :roll:
Ahh wybacz Robercie ;D chodziło mi o prędkość ;]

Rx jak widać tylko potrzebny fundusz i fach w rękach lub ... jeszcze większy fundusz :lol:

Re: Re:

: 2008-11-14 17:05
autor: Robert
Dalej nieprawda.
Alian & Rufi pisze:...Cx rośnie do sześcianu Prędkości.
Współczynnik się nie zmienia, opór rośnie proporcjonalnie do kwadratu prędkości.