pewnie cos sprtaczyli jak zwykle. z kad jestes?disel22 pisze:chlopaki pomocyyy!!! kupilem probaska 2.5 V6 97 rok i mi stoji juz 4 miesiace(auto oczywiscie) nie chce odpalic nie ma wogule iskry,bylo tam grzebane w kompie przez kogos bo byl na wierzchu jak kupowalem,wymienilem caly aparat zaplonowy i nic,na zaplonie swieci sie zolty silniczek...co tu robic moze macie jakies patenty na te dolegliwosci
Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
zonk mnie zlapal, pomocy (nie odpala)
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
Re: probasek nie odpala!!! pomocy pomocy
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Mielec.woj Podkarpadzkie,w aucie bylo cos robione w niemieckim serwisie tam sobie nie poradzili i przyjechalo do polski,widzialem kiedys chlopak sie wypowiadal na temat tego auta bo chcial go nabyc lecz mu odradzili na forum i pojakims czasie ja go nabylem,w poniedzialek oddaje do dobrego serwisu(dobry nie dobry ale na miejscu
) serwis i salon KIA maja dobry sprzet diagnostycnzy wiec cos moze ruszy

- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
Czyżby tego z Żor???
ups..
Z tego co się w tym egzemplarzu przyglądałem, to aparat zapłonowy był nie do tego kompa albo odwrotnie, nie pamietam juz. Jesli inny komp to immobilajzer bedzie blokował całość i nie bedzie iskry. Też jest taki śmieszny bezpiecznik, który mnie doprowadził do białej gorączki, wewnatrz auta o nazwie " Motor lub Engain", efekt ten sam, brak iskry..
Sprawdź moze to on.
Pozdrawiam



Z tego co się w tym egzemplarzu przyglądałem, to aparat zapłonowy był nie do tego kompa albo odwrotnie, nie pamietam juz. Jesli inny komp to immobilajzer bedzie blokował całość i nie bedzie iskry. Też jest taki śmieszny bezpiecznik, który mnie doprowadził do białej gorączki, wewnatrz auta o nazwie " Motor lub Engain", efekt ten sam, brak iskry..
Sprawdź moze to on.
Pozdrawiam
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
tak wlasnie to ten czerwony ze skora w srodku i uszkodzonym kompem jak sie to muwi co tanie to drogie :/,wlasnie przyszly mi nowe kabelki wysokiego napiecia i ide je zalozyc przy okazji sprawdze ten bezpiecznik motor lub engine,aparat zaplonowy wymienilem i dalej nic,moge wymienic jeszcze kompa bo widzialem takiego na allegro 200zl tylko czy bedzie pasowal??
probasek nie hula :(
no i tak kolejny czas stracony w malo profesjonalnym serwisie,probasek jak stal tak dalej stoi:(, bo niemieli dokumntacji do tego modelu,lecz podpieli kompa pod jakis tester i efekt byl takie ze nie moga sie z nim podlaczyc,nie reaguje chetnie bym go wymienil tylko nie wiem na jaki,jest na allegro identyczny tylko ma troszku inne oznaczenia ruzni sie to czyms?
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
najlepiej przeszukaj cala elektryke czy czegos nie wywalilo
kolejna sprawa - nie oczekuj ze silnik bedzie w dobrym stanie - mozliwe ze ktos celowo uszkodzil elektryke zeby sprzedac auto jako z uszkodzonym kompem
najprosciej bedzie wymienic elektryke na taka ze starego modelu - unikniesz problemu dostepnosci nowszych czesci
kolejna sprawa - nie oczekuj ze silnik bedzie w dobrym stanie - mozliwe ze ktos celowo uszkodzil elektryke zeby sprzedac auto jako z uszkodzonym kompem

najprosciej bedzie wymienic elektryke na taka ze starego modelu - unikniesz problemu dostepnosci nowszych czesci
- RuCiK
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-11-07 20:50
- Galeria: viewtopic.php?t=11341
- Lokalizacja: Poznań
Problem z odpalaniem
Wiec mam ciekawy problem z odpaleniem Probka. Jak stoję samochodem w takim miejscu, że prawy bok jest niżej niż lewy to nie chce samochód odpalić
Ktoś miał takie objawy??

Ktoś miał takie objawy??
Pozdrawiam
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Akumulator jest wyżej niż rozrusznik i napięcie po drodze spada
Sorry

Sorry

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Mało paliwa to dobry trop, jeśli w końcu założyłeś gaz
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ght=#78871
A może wciąż jakaś wilgoć spływa w prawo?
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=#105811
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=#105809

A może wciąż jakaś wilgoć spływa w prawo?


Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade





- RuCiK
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-11-07 20:50
- Galeria: viewtopic.php?t=11341
- Lokalizacja: Poznań
Gazu w końcu nie założyłem. Paliwa mam prawie cały bak. Z wilgocia to cholera wie. Teoretycznie wszystko było zrobione, poza tym jest troche goraco, samochod stal w sloncu.
Teraz już w ogóle nic go nie rusza. Nawet jak stoi prosto. Czasem zapali ale w ogóle nie wchodzi na wyższe obroty. Wskazówka ledwo co drgnie, silnik się potrzęsie i gaśnie.
Teraz już w ogóle nic go nie rusza. Nawet jak stoi prosto. Czasem zapali ale w ogóle nie wchodzi na wyższe obroty. Wskazówka ledwo co drgnie, silnik się potrzęsie i gaśnie.
Pozdrawiam
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
RuCiK
FORD PROBE 2.0 16v '95
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
Cheek jakieś kody Ci wywala? Na pierwszy rzut sprawdz filtr paliwa. Odepnij też wężyk od filtra paliwa przy okazji, włóż do słoiczka i po przekręceniu zapłonu zobacz czy jest ciśnienie na pompie, w odpowiednim zakładzie można nawet zmierzyć wartości ciśnienia na pompie bo to że pompa sika nie znaczy że sika wystarczająco mocno. 

Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...

- RuCiK
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-11-07 20:50
- Galeria: viewtopic.php?t=11341
- Lokalizacja: Poznań
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- RuCiK
- Posty: 94
- Rejestracja: 2005-11-07 20:50
- Galeria: viewtopic.php?t=11341
- Lokalizacja: Poznań
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Problemy z odpalaniem
Mam mianowicie taki problem autko nie zechce zapalac na benzynie nie wazne czy jest cieple czy zimne na gazie pali bez problemu. Na baenzyne jak przekrece zaplon zalapie i zgasnie a potem mozna krecic i nic. Jak odpale na gazie i przezuce na benzyne to autko chodzi. Zgasze i chce zapalic na benzynie i nic. Podczas jazdy jak przezuce na benzyne to czasami dzieje sie tak ze auto przestaje jechac nie reaguje na pedal gazu, przezuce na gaz przejade chwile przezuce na benzyne i jest w miare ok bo czasami jakby go dlawilo podczas przyspieszania na benzynie. Filtr paliwa wymieniony, przewody swiece, filtr paliwa. To dlawienie wystepuje tez jak odpale na gazie i przezuce na benzyne jak chce przegazowac to wyraznie go dusi. Co to moze byc. Jeszcze pytanie czy po przekreceniu zaplonu powino byc slychac pompe bo z okolic zbiornika dobiega u mnie jakies dziwne buczenie.
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- crupek
- Posty: 636
- Rejestracja: 2006-07-21 20:45
- Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
- Galeria: viewtopic.php?t=9043
- Lokalizacja: Głogów Wrocław
Miałem to samo w Golfie II 1.8 GT
Powód zapchany gaźnik-> przeczyscilem gaznik i hulał jeszcze 30tys. a teraz w nim nie ma nic oprocz fotela kierowcy. Starszy przerobil go sobie na wóz na ryby
hhehe
Ale nie jestem zwolennikiem gazu a zwlaszcza w PROBE nawet jak czysci z kasy w portfelu
Na pocieszenie ORLEN 95 - 3.69 zł/l Dawno nie bylo tak milo tylko do czego ja to wleje jak PROBEK śpi :/
Powód zapchany gaźnik-> przeczyscilem gaznik i hulał jeszcze 30tys. a teraz w nim nie ma nic oprocz fotela kierowcy. Starszy przerobil go sobie na wóz na ryby

Ale nie jestem zwolennikiem gazu a zwlaszcza w PROBE nawet jak czysci z kasy w portfelu

Na pocieszenie ORLEN 95 - 3.69 zł/l Dawno nie bylo tak milo tylko do czego ja to wleje jak PROBEK śpi :/
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Problemy z odpalaniem
Tak - po przekręceniu zapłonu pompa zasuwa paliwo, żeby było na czym odpalić. Jeśli nie słychać pompu w trakcie jazdy - to normalne. Właśnie ją wyciągałem i podpinałem "na wierzchu" pod aku - ona jest ledwo słyszalna i nawet szum opon ją zagłuszy (nie mówiąc o niektórych tłumikachDee Jay pisze:Jeszcze pytanie czy po przekreceniu zaplonu powino byc slychac pompe bo z okolic zbiornika dobiega u mnie jakies dziwne buczenie.

Z opisu wynika, jakby szwankowała właśnie pompa. Tym bardziej, jeśli dźwięk znacząco różni się od wcześniejszego. Pamiętaj - nawet jeżdżąc tylko na gazie benzyna w baku to podstawa, żeby pompa nie pracowała "na sucho". Zmieniana benzyna (czyli co najmniej odpalać na benzynie).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum:
Lekcja 1 (bardzo krótka) i
Lekcja 2 (krótka)

'89 2.0 Turbo downgrade




