Strona 4 z 15
					
				Re: tom87dg
				: 2010-08-30 21:38
				autor: tom87dg
				dzieki matix za info, napewno to sa cenne rady ale skoro ty bys cos zmienil to czemu nie zmieniasz w swoim samochodzie ? zacznij zmieniac cos u siebie a pozniej oceniaj innych, w cale nie pisze ci tego na zlosc bo doceniam opinie negujace jak i pozytywne i kazda podpowiedz daje mi do myslenia co moge poprawic, ale chyba nie sadzisz ze skoro dopiero co pomalowali mi te zderzaki i odebralem auto pare dni temu juz bede zmienial na inne, za cene jaka inwestuje w probe za niedlugo moglym kupic takie 2, pozdro dla wszystkich.
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-08-30 21:55
				autor: Natan
				
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-08-30 21:58
				autor: matix84
				Moja wypowiedź nie miała na celu urazić Cię, a chyba to przez przypadek zrobiłem więc przepraszam.
Po prostu wg. mnie produkowane do Probe body kity nie pasują stylistycznie do tego auta. Poza tym wersja GT jest na tyle ładna, że wizualnie nie mam zamiaru jej zmieniać poza dołożeniem oryginalnego spojlera.
Ale wszystko to rzecz gustu właściciela i to Ty powinieneś dobrze czuć się w swoim aucie.
Pozdrawiam 

 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-08-30 22:06
				autor: Chizar
				Matrix,body kitów,które są oferowane (kopiowane) w Polsce jest mało.
W Stanach jest ich od zatrzęsienia,ale koszt przesyłki do Polski przebija trzykrotnie koszt samego body 

 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-08-30 22:08
				autor: Sam
				W sumie proponuje przestać się kłócić 

 bo to nic nie wnosi. Aczkolwiek tom87dg poruszył ciekawą kwestie. Czemu np ja nic w swoim nie zmieniam - tak jak pisał matix mnie wygląd zewnętrzny GT się na tyle podoba w oryginale że nie mam zamiaru go zmieniać 

 kwestia inna nie każdy ma na modyfikacje kasę a jak sam zaznaczyłeś kosztowało cię to tyle co drugie probe. I teraz inne spojrzenie dobra krytyka jest tyle samo warta co dobra pochwała. Niektórzy krytykują z zazdrości że nie stać ich na zmiany które sami chcieli by wprowadzić inni bo mają inny gust. Sztuką w tym wszystkim jest nie kłócić się bo wydaje mi się że nie ma o co. 

   Gdybyśmy wszyscy byli tacy sami i mieli takie same auta świat byłby nudny.
 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-08-30 22:20
				autor: Natan
				I takie powinno byc rozumowanie  jak  napisal  Sam  

  Krotko dosadnie i na temat  
  
 
POADRAWIAM  

 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-08-30 22:23
				autor: tom87dg
				ale to nie sa klotnie, nie chce tez zebyscie mysleli ze uwazam ze moje auto jest najlepsze i macie mnie chwali, dzieki za rady jakie mi dajecie bo napewno cos jeszcze sie w probe zmieni, poprawi. Nie wymagam wiele bo kazdy ma swoje zdanie tylko trzeba troche pomyslec zanim sie cos napisze bo po takich opiniach jakbym czytal to w koncu wstydzilbym sie pokazac Probe, fotki to fotki na zywo trzeba ocenic pogadamy i w tedy mozesz mi powiedziec co jest niefajnego. Zbierzcie sie lepiej na summer cars party i pogadamy o probe:) bo klub nie rywalizuje ze soba tylko z innymi.
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-08-31 00:26
				autor: Chizar
				tom87dg pisze:Zbierzcie sie lepiej na summer cars party i pogadamy o probe:) bo klub (...)
Przyjedź na zlot 

Tam będzie 
napewno więcej osób z klubu niż na Summer Cars Party, i też pogadasz o Probe  

 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-03 13:21
				autor: tom87dg
				nowe felgi juz zamowione 17'' REDS dark black, jutro powinny byc wiec nowa fotka w galerii sie znajdzie, narazie zdjecie dodalem jak wygladaja.
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-03 19:51
				autor: TYGRYSEX
				Będzie dobrze  

 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-03 20:35
				autor: mar3inez
				nie za małe do tego body będą?
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-03 20:49
				autor: matix84
				Nie odbierzcie tego, że jestem zły czy zazdrosny czy jeszcze coś innego ale nowe felgi podobają mi się 

mar3inez - im większe felgi zastosujesz tym mniejszy powinny mieć profil opony. Problem w tym, że na naszych drogach łatwo zniszczyć koła  

 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-03 20:51
				autor: Chizar
				matix84 pisze:Nie odbierzcie tego, że jestem zły czy zazdrosny czy jeszcze coś innego ale nowe felgi podobają mi się 
 
Gdybyś napisał że nie podobają Ci się,to by to zdanie miało jeszcze sens,a tak nie ma jak dla mnie...  

 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 01:21
				autor: tom87dg
				zdecydowalem sie na 17 bo tak jak pisali im wieksza felga tym opona mniejsza a dziury niestety to staly problem na naszych drogach, wiec felgi beda 17 narazie profil opony 55 ale bedzie 60 lub 65 wiem ze duze ale innego wyjscia nie ma.
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 10:10
				autor: mar3inez
				wątpię żeby weszły Ci 17" z profilem 60 o 65 nie wspomnę
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 10:43
				autor: tom87dg
				wiem bo bedzie obcierac o amortyzator ale jak zastosuje dystanse okolo 2cm musze jeszcze dokladnie wymierzyc to ominie amortyzator bo nadkole jest w stanie zmiescic 65 profil na 17 tylko na przeszkodzie jest ten amortyzator, wiem bo przymierzalem taka opone na 17 u mnie.
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 15:51
				autor: mar3inez
				wg mnie taki profil opony zepsuje tylko wygląd felgi jak i całego łał auta 
 
Uważam że opona 50 to maks do tej felgi i żeby to jeszcze wyglądało z tym body kitem.
Pozdro
 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 16:58
				autor: Lukasz
				225/45 moim zdaniem najrozsądniejsza opona na 17 dobrze wyglądać będzie i wcale nie jest taka niska
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 17:18
				autor: S.H.A.R.K
				a nie lepiej było kupic 18stki i załozyc opone o profilu 45 a nawet 50 ? dużo lepie by to wyglądało a tak zrobisz z auta terenówę 

 zakładając 65 profil, bedzie sie to wszystko mijało z celem zakładania tego całego body..
 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 19:57
				autor: Lukasz
				S.H.A.R.K pisze:a nie lepiej było kupic 18stki i załozyc opone o profilu 45 a nawet 50 ? 
18'to 225/40 o profilu 50 to zapomnij to już kawał koła jest  

 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 21:00
				autor: pusher1
				
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 21:28
				autor: Chizar
				pusher1 pisze:Na profilu 40 bądź 50 to można zapomnieć ale o jeździe po naszych drogach 
  
  . No chyba że kogoś stać na wymianę felg co tydzień. 
 
E tam.
Pogadaj z Pelotem.
On ma u siebie profil 35 na 18' o ile się nie mylę.
Da się jeździć,tylko trzeba uważać.
 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 21:41
				autor: matix84
				Na oponach 17" 235/45 spokojnie można jeździć po naszych drogach ale trzeba uważać na większe dziury. Profil 235/40 (z takimi oponami kupiłem auto) był za mały na Wrocławskie dziury.
Chizar pisze:Pogadaj z Pelotem.
On ma u siebie profil 35 na 18' o ile się nie mylę.
wysokość opony zależy również od szerokości 

 ale 225 czy 235 z takim profilem może być zabójcze dla felg w Polsce. Chyba, że do Euro 2012 wyremontują wszystkie drogi 

 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 22:00
				autor: Chizar
				matix84 pisze:225 czy 235 z takim profilem może być zabójcze dla felg w Polsce.
Z tego co widzę,to 215 tam ma Pelot u siebie.
Martix84 pisze: (...) do Euro 2012 wyremontują wszystkie drogi 

 
To bardziej pasuje do tego  
 tematu   
 
			 
			
					
				Re: tom87dg
				: 2010-09-04 22:35
				autor: pusher1
				No każdy może mieć profil na 35 czy 45 i da się jeździć wiadomo na 30 też się da 
  
 Ale i tak zawieszenie dostaje po łbie jak 
niewiem na takim profilu. BO nigdy nie będzie takiej amortyzacji jak np na profilu 60 . I z tym nie ma co dyskutować. Zawiecha cierpi bardziej kosztem wyglądu, ale coś za coś  
  