Strona 4 z 9
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-20 09:18
				autor: KrecioPL
				Gdyby kierowcy w PL mieli widmo takiej kontroli to by szrotów na ulicach nie było 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-20 10:29
				autor: mysz
				Mati zgadza się- u Ciebie nie było głośno- sam się zdziwiłem, bo dźwięk był na prawdę bardzo przyjemny.
U mnie pomimo dodatkowych tłumików nie szło pojechać w trasę bez silencera. 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-20 12:36
				autor: MatiLP640
				nie jestem pewny ale jak dla mnie wina tych dwoch garkow ktorych ci brakuje w silniku 

 i tak Krecik zgadza sie, ale tu tez ludzie robia "przekrety"dzis bylem na przegladzie rejestracyjnym (jedynym jaki jest obowiazkowy zeby bylo smieszniej) i wygladal on na tej zasadzie
-mmmm wyglada ladnie
-no jest zadbany
-ok i pieczatka podbita
i ja nie zartuje, nawet nie otworzyl auta ;/ ale fakt faktem kary tutaj sa doslownie zabojcze, za predkosc to samo, nawet jest takie cos ze jak sa wakacje w szkole i dzieci maja wolne to kazdy mandat za predkosc jest razy 2 i kasa i punkty tak ze ludzie inaczej jezdza 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-20 12:48
				autor: mysz
				Fs' y z reguły są głośne 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-20 12:58
				autor: MatiLP640
				i nieznosne 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-20 13:01
				autor: mysz
				E tam, ja sobie bardzo chwalę. Kultura pracy, spalanie, elastyczność, żywotność to tylko kilka zalet tego silnika 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-20 13:03
				autor: MatiLP640
				no elastycznosc z tym momentem to pewnie powala 

 jedynie zywotnosc chyba sie zgadza 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-20 13:08
				autor: mysz
				Jakby vka miała jakiś super moment... fs ma bardzo zbliżony moment do vki (różnica ok 20Nm) Tak na prawdę silnik 2.5 v6 bez turbo powinien mieć ok 260Nm, a ma lekko ponad 200. 
Dobra nie śmiećmy tutaj w galerii
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-20 13:21
				autor: MatiLP640
				wierz mi teraz smialo moge powiedziec ze i FS i KL nie sa W OGOLE elastyczne 

 racja, nie smiecmy, ciekawy tylko jestem jak bedzie to glosne z ta komora 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-20 13:23
				autor: KrecioPL
				ja ufam, iż Kuba mimo różnych problemów, dotrze do nas na zlot i pokaże jak to warczy 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-23 01:52
				autor: Lukas007
				FS najlepiej brzmi na 3 przelotowych tłumikach, średniej wielkości (odpowiednio rozmieszczonych) 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-23 12:39
				autor: cuba27
				Zobaczymy jak to będzie brzmiało, na karcie gwarancyjnej chłopaki z rm motors napisali CICHY więc może będzie w sam raz. 
A teraz coś z innej beczki będąc ostatnio na parkingu piętrowym usłyszałem piski przy skręcaniu nie zależnie czy skręcałem w prawo czy w lewo ale tylko w okolicach maksymalnego skrętu. Piski nie występują na postoju. Ktoś może miał z tym do czynienia? Przy zmianie kół na zimowe zauważyłem, że osłona gumowa na maglownicy z lewej strony jest mocno upocona. Więc przy okazji wymiany sprężyn sprawdzę klocki bo słyszałem mogą się kończyć a przez to powodować piski. Nie wiem jak ale skoro komuś na forum tak się działo to może coś w tym jest
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-23 13:01
				autor: duracell
				Trochę piszczeć może, zwłaszcza takie miejsca jak wymieniłeś plus garaże podziemne czyli tam gdzie wylewki są gładkie i na połysk. Jeśliby piszczało na asfalcie na mocnych skrętach to wtedy można przypuszczać że zbieżności nie ma. Nie ma paniki 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-23 14:35
				autor: cuba27
				Na asfaltach też piszczy. Pisk jest metaliczny zbliżony do piszczącego klocka.
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-23 14:43
				autor: Eli
				Klocki Ci się kończą - poważnie. I to przód, bo z tyłu chyba nie ma tych wspaniałych blaszek.
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-23 14:48
				autor: KrecioPL
				Jak klocki się już kończą to słychać najpierw piszczenie w zakrętach, a później nawet przy jeździe na wprost.
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-23 14:59
				autor: cuba27
				Paluchem jak sprawdzałem to wydawało się, że jest jeszcze kawał węgla ale skoro skoro taki jest symptom to trzeba wymienić:) Wkrótce wszystko będzie ogarnięte.
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-23 15:28
				autor: KrecioPL
				skoro mówisz, że było jeszcze trochę "mięcha" na klocku, możesz mieć podobny motyw co u mnie - sprawdź jak chodzą klocki po blaszkach i czy sprężynki klocków je właściwie rozpierają.
U mnie potrafiły się zacinać...
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-03-23 15:53
				autor: Eli
				Albo klocek starł się nierówno (niżej od strony blaszki)
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-04-13 14:41
				autor: cuba27
				-- oryginalny post 2015-03-23 17:23 --
Jak będę miał dostęp do garażu to dokładniej sprawdzę. Tak czy inaczej dzięki za sugestie. Auto przez ostatnie kilka lat więcej stało niż jeździło wiec sprężynki mogły się zawiesić
-- dodano 2015-04-13 14:41 --
Założyłem dzisiaj mojego RM8 i myszowaty miał racje nawet półprzelotowy jest głośny. Teraz muszę wymyślić jak to wyciszyć na wstępie zamówię silencer a jak to nie pomoże to nie wiem może nad katem się zastanowię. Jak będę miał chwilę to nagram film
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-04-13 18:53
				autor: mysz
				Czekamy na filmik 

Nie chcę Cię straszyć, ale ciężko będzie go wyciszyć 

 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-04-14 00:01
				autor: Lukas007
				Nie wkładaj kata tylko zwykły, mały, przelotowy tłumik mniej więcej tam gdzie powinien być kat. Ja tak miałem na końcowym RM Motors RM5 bodajże i brzmiał bardzo ładnie i nie za głośno.
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-04-15 11:18
				autor: mysz
				Hmm miałem rm8 plus przelotowy rm01 w miejsce kata i środkowy glasspack (czyli oryginalnie) i wyszło ma stacji diagnostycznej 120dB. Czy ja wiem czy to tak cicho? 
  
Bez środkowego w miejscu kata faktycznie było nieco głośniej.
 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-04-15 11:59
				autor: cuba27
				Na razie tłumik wyjąłem i wróciłem do starego setupu bo dojazd do pracy stawał się uciążliwy. Gdy finansowo będę stał lepiej to wrócę do tematu wydechu gdyż prędzej czy później rury się rozsypią i będzie trzeba coś wymyślić. Z wrażeń to:
- końcówka o średnicy bodajże 9 cm gubi się przy ogromie zderzaka mój stary owal robi lepszą robotę (nie wierze co mówię) trzeba by bardziej puszkę wystawić na światło dzienne. 
- auto sprawiało wrażenie lepiej reagującego na gaz ale mogło być to tylko złudzenie
- co do dźwięku po powrocie do starego setupu jest aż dziwnie cicho. z wrażeń oddających hałas we wnętrzu auta przy 3 tys obrotów drżały plastiki wnętrza 

- filmu niestety nie nagrałem kompletnie wyleciało mi z głowy
Z niusów jutro zawożę auto do warsztatu na wymianę sprzęgła i przy okazji montaż sprężyn. No i zostałem zmuszony do wymiany anteny w aucie gdyż wracając 2 tygodnie temu z pracy coś mi w nocy zahaczyło o auto rysując listwę ochronna, przecierając kawałek blachy nad listwą i urywając antenę do tej pory nie mam pojęcia co to było:/
 
			 
			
					
				Re: cuba27
				: 2015-04-15 19:56
				autor: Lukas007
				https://youtube.com/watch?v=kpV5pK5kFt0
Zamiast kata najmniejszy tlumik Aero Turbine, srodkowy przelot EL-TEC, koncowy RM Motors RM5.