Strona 4 z 4
Re: Turbinka
: 2009-07-16 12:46
autor: RX
Hey,
FS w lidze silników 2.0 ma zerowy potencjał.
FS-ZE to inna bajka, przecież tam połowa gratów jest inna.
5,
Re: Turbinka
: 2009-07-16 15:37
autor: Bogdan9999
Może będzie ciekawy projekt

Re: Turbinka
: 2009-07-16 17:43
autor: sawmaster
RX pisze:
FS-ZE to inna bajka, przecież tam połowa gratów jest inna.
poza blokiem silnika, dolotem od FS-ZE, tłokami i oprogramowaniem czymś się jeszcze różni od zwykłego FS?
Re: Turbinka
: 2009-07-16 18:21
autor: RX
Hey,
Tylko liznąłem ten temat, ale wałki też są inne z tego co czytałem, jak również takie pierdoły jak sprężynki zaworowe, zupełnie inny dolot, wyżej się kręci...
Znając różnice między KL a KLZE - inne głowice, inne wałki, inny komp, inna przepływka, inny kolektor ssący, inaczej otwierające się Vrisy, zapewne w FS wygląda to podobnie.
5,
Re: Turbinka
: 2009-07-17 00:08
autor: Bogdan9999
Jeśli bawisz sie w turbo do 300 km nie baw sie w zmiany kolektora ssącego. Przepływka też poleci na śmieci na pewno więc to też odchodzi

Virsy są
nie potrzebne w turbo więc to trzeba by wywalić o ile to jest. Jedynie wałki co mogły by sie przydać a dół to robisz z tego co wiem na kuciźnie więc też odpada. Podsumowując nie bawił bym sie w FS-ZE jak daje sie turbo. No chyba ze znajdziesz te części po okazyjnych cenach

Re: Turbinka
: 2009-08-23 15:08
autor: sawmaster
mam pytanie do znawców, otóż z tego co widać na poniższym zdjęciu można zmienić w silniku 2.0 FS tłoki które zmienią stopień sprężania z 9:1 na 11,8:1 co daje 170KM, jeśli dobrze obliczyłem i czy to już nie przesada dla tego silnika bo fs-ze miał 10,4:1 bodajże , pytanie czy cena 300 Funtów to jest ceną za 4 tłoki? i czy trzeba kupować do tego kupować nowe pierścienie, o co chodzi z tą grubszą podkładką z fot. 2 punkt 4?
