Strona 4 z 12
					
				jakie koszty kompresora
				: 2006-05-18 11:05
				autor: marcinmx-6
				zastanawiam się nad kosztami przy montażu kompresora i jaki da przyrost w v6 przy zachowaniu seryjnego dołu w silniku (bez kucia)  bo jest alternatywa ze swapem silnika w obiegu millera (miller cykles) był w mazdzie xedos 9 i jest robiony na kl-ce
			 
			
					
				
				: 2006-05-18 11:09
				autor: Sqad
				Sam kompresor to koszt,.... różnie, bo ostatnio trafiłem na allegro od mini coopera S za 2000zł nówka i to jest na prawde cena rewelacyjna, jeśli chcesz jakiegoś eatona nowego ze sklepu to koszt jest ok trzykrotnie wyższy.
Dalej trzeba tylko wiedzieć jakie przełożenie zrobić i zamontować wszystko. Jak byś większość prac sam pomyslał to z orurowanie osptrzętem itp. powinieneś się zamknąć w 5-6tyś. Tylko mogą być problemy z obrotami na biegu jałowym, od razu dobrze by było to wystroić.
PS. Przybliż coś na temat obiegu Millera??
			 
			
					
				
				: 2006-05-18 11:23
				autor: Pelot
				hehe kolega z sąsiedztwa,już wiem co to za madzi śmiga mi pod domem 
 
Z kompresorem to jest chyba największy problem w zakupie,przynajmniej za rozsądną cenę 
 
Pozdro
 
			 
			
					
				
				: 2006-05-18 11:25
				autor: Sqad
				Dokładnie, jak masz kompresor to wszysko dalej idzie gładko, jeszcze musisz sobie obrać tylko miejsce czy na wałku puszczasz czy w miejsce klimy, szczerze to łatwiej chyba na wałku puścić.
			 
			
					
				
				: 2006-05-18 11:27
				autor: marcinmx-6
				ten obieg do końca nie jest mi jasny ale oto co wiem :
jest to v6 na bazie zwykłego kl- ma zmniejszoną pojemność do 2,3l 
dysponuje mocą 215 hp i zasilany jest takim wynalazkiem co wykorzystuje do doładowania zarówno gazy wylotowe jak i napęd mechaniczny 
Jeszcze się uczę zasady działania tego specyfiku jak coś więcej trafię to napisze ( koszt kupna- znalazłem całość z samochodem po wypadku za 5300pln)
			 
			
					
				
				: 2006-05-18 11:33
				autor: marcinmx-6
				co do sąsiada to na razie będzie spokój bo czarna stoi i nabiera gracji
ale pozdrawiam teraz pomykam taką małą czerwoną i festyniarsko opisaną
			 
			
					
				
				: 2006-05-18 11:38
				autor: marcinmx-6
				Mazda Millenia 2,3i V6 24V Miller Cycle
Pojemność skokowa: 2254 ccm
Moc maksymalna: 220 KM
Liczba cylindrów: 6
Liczba zaworów: 24
Maksymalny moment obrotowy: 294 Nm przy 3500 obr./min.
			 
			
					
				
				: 2006-05-18 13:35
				autor: Robert
				
			 
			
					
				
				: 2006-05-18 15:53
				autor: Sqad
				Oj Robert daj spokój, kolega jest nowy 

 
			 
			
					
				
				: 2006-05-18 16:24
				autor: Robert
				...więc żeby nie weszło im w krew (bo jeszcze jakieś nowe Hondy - 
nowe na forum - stosują tę samą zasadę).
A cytat pochodził z upomnienia Cynkiego, który młody (znaczy nowy)  od dawna nie jest (ja go nie miałem okazji znać gdy był nowy)... 

 
			 
			
					
				
				: 2006-05-19 09:15
				autor: marcinmx-6
				sory  to nie świadomie znalazłem dane to wkleiłem sory poprawie sie
			 
			
					
				
				: 2006-05-19 10:38
				autor: Sqad
				Schematów budowy tego ukałdu może nie posiadasz??
			 
			
					
				
				: 2006-05-19 11:06
				autor: marcinmx-6
				musze poszukać bo politechnika ma coś takiego tylko trafić nato nie mogę ale postaram się na poniedziałek podać link czy cały diagram silnika
			 
			
					
				
				: 2006-05-19 11:45
				autor: Sqad
				
			 
			
					
				
				: 2006-05-19 11:54
				autor: marcinmx-6
				no proszę tylko jest sprawa typu AT bo z tym silniczkiem manuala nie było ale niestety nie wiem jak  manualem by było
			 
			
					
				
				: 2006-05-19 13:23
				autor: Ronin
				Ale motor bardziej skomplikowany niż KL; KLZE. 

 
			 
			
					
				
				: 2006-05-19 13:29
				autor: Sqad
				Fajnie to wygląda ale jeszcze nic z tego nie rozumiem, trzeba się zagłębić. Przeróbka raczej nie wchodzi w gre za droga impreza i stanowczo za mała wiedza.
			 
			
					
				
				: 2006-12-04 21:36
				autor: Afrael
				Przeleciałem cały temat. 

Teraz moje pytanie. 

 Ile kosztuje zakucie tłoków i korbowodów? 

 
			 
			
					
				
				: 2006-12-04 22:26
				autor: RX
				Witam,
Do Proba bardzo bardzo dużo - części są w Stanach, ale trzeba z lupą szukać i mieć zasobny portfel. Można kupić Probe Industries tłoki jak i Wiseco np... ale to drogie jak jasny piorun. Niech Quaki napisze bo podobno kupował?
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2006-12-04 22:46
				autor: Afrael
				A drogie jak piorun to mniej więcej ile? 

 Może być nawet w dolarach. 

 
			 
			
					
				
				: 2006-12-04 22:49
				autor: KALI
				Tłoki i korby to koszt 6000 mniej więcej.
			 
			
					
				
				: 2006-12-04 22:52
				autor: Afrael
				Razem 6000zł czy każde z osobna po 6000zł?
			 
			
					
				
				: 2006-12-05 09:10
				autor: Quaki
				nie no razem okolo 6tys zl z tym ze da sie chyba taniej to zrobic jak sie zorjetuje i zrobie to podam ceny
Pozdrawiam
ps.mowimy tutaj o tlokach wiseco i korbach pauter (sa tez tansze odpoiedniki ale gorsze)
			 
			
					
				
				: 2006-12-05 18:13
				autor: Pelot
				Quaki pisze:zrobie to podam ceny
Quaki, bez obrazy ale Ty już tak piszesz od...2lat 

 ...masa projektów...tylko wieczny brak czasu...
 
			 
			
					
				
				: 2006-12-05 21:20
				autor: Quaki
				Pelot ja mam firme budowlana na glowie zatrudniam 45 oosb i jednoczesnie prowadze 4 budowy na terenie calej polski myslisz ze ja nie mam co robic a ze projekty powstaja w bolach no coz powstaja jesli jestes lepszy to zrob i pokaz przeciez ja nie bronie a najlepiej zrob jakis proejket samodzielnie przez dwa dni i wtedy ja chyle czola