Ten zbiorniczek co kupiłem jest od poldka Polskiej myśli technicznej

Niestety Polska myśl techniczna tych grodzi nie przewidziała

Ale wspawałem kilka będzie dobrze

A spawy są grube bo to jak sam zauważyłeś jest to zbiornik i dla pewności nalewałem grubiej i szerzej niż było trzeba aby uniknąć jakichkolwiek nieszczelności.
A co do zbiornika przelewowego też o takim myślałem nawet kupiłem taki kompletny od mazdy 4wd czyli 4x4 ale kompletnie nie pasował i musiałem zrobić nowy bak. Zrobienie zbiornika przelewowego na do podwozia probka zajęło by mi ze 2 miesiace bo po pierwsze jest mało miejsca i zbiornik jest strasznie cienki problem by był nawet z umieszczeniem drugiej pompy bo nie było by gdzie a o pojemności takiego zbiornika nie wspomnę

bo jakbym zrobił tunel na środku zbiornika to może ze 25 litrów by sie mieściło czyli na jakieś 150 km

. Tak czy siak ten pomysł też był rozważany ale padło na to co widzisz konstrukcja prostsza pojemniejszy zbiornik luźniej pod spodem autka i nie ukrywając taniej. Pozdrawiam
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Budowa i montaż zbiornika paliwa zakończona Przedłużona została wiązka od pompy jak i przewody paliwowe. Wszystko jak na razie sprawuje sie dobrze oby tak dalej Problemów było kilka jak nie kilkadziesiąt uporałem sie z nimi dość szybko. Zostały zmienione już wcześniej wszystkie przewody hamulcowe na miedź i zalany płyn DOT 5.1. Przed końcem przeróbki musiałem poprowadzenie jednego przewodu jednak zmienić co opóźniło trochę mój projekt. W najbliższych dniach biorę sie za skończenie wydechu wszystkie elementy już mam. Rury kwasowe 2.5 cala, 2 tłumiki przelotowe (nie chcę ogłuchnąć za młodu ) kolanka i końcówki wydechu oraz drut kwasówka do miga.
Obecnie składam środek auta do kupy. Dywan z auta został wykurzony i wyprany 3 razy Vaniszem, boczki z drzwi, fotele, kanapa i wszystkie plastyki również. Kanały i przewody spod deski rozdzielczej którymi leci powietrze do kabiny zostały dokładnie wymyte są teraz czyściutkie

chłodnice od klimy wymyłem a na niej jest największy syf w jedynkach

Fotki wnętrza pojawią sie wkrótce.





------------------------------------------------------------------------------
Jestem po pierwszych testowych jazdach jeszcze nic nie ustawiałem za bardzo i teraz kilka informacji:
- wszystko chodzi jak na razie ok choć z początku trochę go zalewało ;/
- ciśnienie oleju po rozgrzaniu na wolnych 1.1 bara przy 3 tyś obrotów jest juz 6 barów i takie utrzymuje wyżej olej to VALVOLINE 10W60 VR1 pół syntetyk.
- doładowanie jak na razie to 1.5 - 1.6 bara ale wysoko go nie ciągnąłem nax 4.5 tyś obrotów.
- do regeneracji są amory. dodatkowo pójdą na nie sprężynki progresowe Jamex -35mm a w amorki trafi olej Motul 10W powinno być ok
- hamulce jak to one w jedynkach słabe i dość mam palących sie klocków więc zakupiłem zaciski od 3000GT VR4 aluminiowe 4 tłoczkowe do tego pójdą tarcze 300mm albo 320mm zależy jakie dostane nacinane, nawiercane i wentylowane. Tył niestety zostanie seria ale w planach jest hydrauliczny ręczny i inne zaciski z większymi tarczami min. 2 tłoczkowe.
- z trakcją ciężko nawet bardzo trafia do auta felgi które kupiłem już wiosną 17 cali a na nie oponki 225/45
- bym zapomniał auto zostało pokryte nowym lakierem a wybór padł na JET BLACK z palety mercedesa najczarniejszy z czarnych wybierałem ten kolor pół dnia w firmie dorabiającej lakiery, jeśli porównamy ten kolor z oryginalnym probowskim to seryjny wygląda jak siwy, zaspawane zamki w drzwiach i usunięty znaczek z przodu. Malowany był każdy element oddzielnie drzwi, boczki, klapa ze wszystkich stron nie było tu mowy o nie domalowaniach w felcach bo elementy jak i cały probek były totalnie rozebrane do samych blach. Zregenerowałem zawiasy w drzwiach juz nie są opuszczone i nie maja drzwi góra dół luzów.
To kilka spraw zapewne nie wszystkie jakie chciałem wam teraz napisać ale będę aktualizował. Remont i zarazem tuning sie przeciąga bo dysponuje małą ilością wolnego czasu ale teraz postaram sie nadrobić i złożyć go do kupy. Fotki auta w całej okazałości po skończenu prac jutro spawam wydech nie wiem ile mi zajmnie jego skończenie, myśle że ze 2 dni. Jak skończę wkleje fotki.