No no - mistrzu - wysoko mierzysz. Dyfuzory z F1 do Probka
Odpuść sobie, bo będzie wyglądać jak Calibra po agrotuningu. Dyfuzory spełniają swoja rolę przy bardzo dużych prędkościach (nie mam tu na myśli 120 km/h
), które miałbyś kłopot nawet uzyskać. Poza tym dyfuzory to bardzo precyzyjnie wyprofilowane urządzenia. Pozornie wygląda jak kawał tworzywa, ,ale nad tym kawałkiem siedzi kilku naprawdę solidnych inżynierów, kombinując w tunelu aerodynamicznym czasem przez kilka miesięcy. Poza tym są one tylko uzupełnieniem ogólnie wyliczonej aerodynamiki auta, a nie elementem samym w sobie.
Co do zabudowania dołu auta, to w sumie warto chociażby ze względu na nieczystości. Kumpel kiedyś mi wspominał o firmie która robi z jakiegoś laminatu takie rzeczy praktycznie do każdego auta (zarówno pod sam silnik, jak i pod całe auto). Zabudowywał w ten sposób Peugeoata 206 S16. Jak znajdę, to podeślę Ci na PW. Aerodynamika nieznacznie na pewno się poprawi, bo wyeliminuje to zawirowania w nierównościach podwozia, ale Ty i tak tego nie odczujesz, bo to po prostu nie ta liga (nie te prędkości, nie te moce itd)
Mody ze zderzakiem są jak najbardziej ok (jeżeli myślę o tym, samym co Ty). Wydrukuj sobie foto swojego auta i ołówkiem narysuj, jak to ma wyglądać. Może coś podpowiemy
Co do materiałów - staraj się stosować zdecydowanie więcej żywicy niż szpachli. Będziesz miał nisko ten zderzak, więc przy parkowaniu może się zdarzyć, ze lekko nim zahaczysz o podłoże. Głupio będzie wyglądać, jak w takim momencie posypie się "tynk z elewacji frontowej"