Strona 4 z 10

: 2007-01-27 01:02
autor: Bogdan9999
Strasznie jestem ciekawy co sie mogło stać :? Jak już dojdziecie do przyczyny to napiszcie. Pozdro

: 2007-01-27 01:13
autor: Wuax
W poniedziałek/wtorek Kali go rozbebeszy, zobaczymy co się naprawdę stało, gorzej że drugi probek (ten liliowy economic z początku topicu) właśnie dziś oberwał w dupkę od pewnej emerytki i też idzie pod nóż, jak pech, to pech

: 2007-01-27 07:47
autor: KALI
Apropo chłodzenia kurde może to jest opcja
Obrazek
Wuax sorki ale jak to zobaczylem to musiałem wkleić .Wiatr i śnieg i powstał taki twór. :twisted: :wink:

: 2007-01-27 12:40
autor: Wuax
No to najpierw się przegrzał, a teraz to go dopiero schłodziło =D>

: 2007-01-28 01:05
autor: Kocureq
KALII pisze:Apropo chłodzenia kurde może to jest opcja
Obrazek
KALII weź mu domaluj oczka i świński ryjek na tym "nosie" ze śniegu i dawaj nową fotkę :)

: 2007-01-28 05:10
autor: Sebastian
MISIEK pisze:Jesli zassalo Ci przewody to znaczy ze masz problem z korkiem cisnieniowym na chlodnicy... czyzby nikt nie sprawdzil koreczka ? juz jednego probka z zajechanym silnikiem przez taka duperele widzialem :P

a moze w ogole bylo malo plynu w ukladzie ?:/
eeetam :D , korki jakies 8) , jak guma jest za duza to przytnij nozem i bedzie oke :roll: :wink: :lol: 8) ...to byl zart.

kalii, twoja nowa metoda chlodzenia jest najlepsza 8)

: 2007-01-30 12:25
autor: Wuax
Wieści nie najlepsze, wał nie kwalifikuje się do szlifu, ale mamy drugi silniczek. Nie będzie odprężony, ale damy mniejsze doładowanie (przedtem dochodził nawet do 1 bara)
Na zimę wystarczy, a potem jeszcze poważniejsza rzeźba :gwizd:
Przejechałem się subarynką i jest w niej parę gadżetów które chciałbym mieć w probie. ale na razie sza :wink:

: 2007-01-30 12:30
autor: TYKWA
Wuax pisze: jest w niej parę gadżetów które chciałbym mieć w probie. ale na razie sza :wink:
to mi sie wlasnie podoba :lol:

: 2007-01-30 17:40
autor: Sebastian
Wuax pisze:Wieści nie najlepsze, wał nie kwalifikuje się do szlifu, ale mamy drugi silniczek. Nie będzie odprężony, ale damy mniejsze doładowanie (przedtem dochodził nawet do 1 bara)
Na zimę wystarczy, a potem jeszcze poważniejsza rzeźba :gwizd:
Przejechałem się subarynką i jest w niej parę gadżetów które chciałbym mieć w probie. ale na razie sza :wink:

przykra sprawa :cry: :? , mam nadzieje ze z nastepnym bedziesz mial wiecej szczescia. :D

pozdr

: 2007-01-30 19:10
autor: crupek
Sorki za offa:) Ale zanim kupiłem sobie PROBE to robiłem sobie fotki między innymi z tym probkiem:) To było w Mielnie bodajże:) Pozdro Wuax :)
Obrazek

: 2007-02-06 12:47
autor: Wuax
:1111_ok:
Zgadza się, ale żeś mnie namierzył :wink:
Wtedy jeszcze nie miał turbinki, jedynie dolot ze stożkiem

_________________________________________________

Auto gotowe, na nowym silniku. Na razie silnik nie odprężony i ciśnienie doładowania ustawione bardzo nisko. Dalszy etap to jednak wymiana układu wylotowego na przelotowy i odprężenie silnika. Niestety silnik wolnossący i turbo wymagają kompletnie innego wydechu. Jeśli chodzi o poprzednią awarię, wiemy już że był przetarty jeden z przewodów gumowych układu chłodzenia i pod ciśnieniem traciłem płyn. Sekcji starego silnika jeszcze nie było.
No i przyznam się jeszcze do jednych planów, ale to dopiero wiosną.
Przydały by się szpery... 8)
Na razie wszystko się dociera, ale już czuję że jest o.k.
Może to jeszcze nie wszystko co można z niego wycisnąć, ale już i tak wiele więcej niż seria.

: 2008-04-09 21:04
autor: Kocureq
A to co zostało z drugiego silnika Wuaxa:

Obrazek

:twisted:

: 2008-04-09 21:34
autor: jarsonik
co to są te szpery??

: 2008-04-09 21:43
autor: HellHound

: 2008-04-10 20:50
autor: Sebastian
kocureq pisze:A to co zostało z drugiego silnika Wuaxa:

Obrazek

:twisted:
masakra, co tam sie wogole stalo? jak do tego doszlo?

pozdr

: 2008-04-10 22:33
autor: Kocureq
Podobno objechał 3000GT, kilka minut jazdy na 5 przy 8000 i turbo pompujące na maksa :twisted:

: 2008-04-10 22:41
autor: Sqad
No chyba bylo ponad bar co jest duzo za duzo :P

: 2008-04-10 22:41
autor: Sebastian
kocureq pisze:Podobno objechał 3000GT, kilka minut jazdy na 5 przy 8000 i turbo pompujące na maksa :twisted:
ooo, ale to 3000Gt to chyba bez turbo bylo co 8) ? na 5 biegu 8000 :shock: no to w sumie i tak dobrze ze wal jeszcze w jednyk kawalku jest i nikomu nic sie nie stalo.

pozdr

: 2008-04-11 07:26
autor: Lukask
Było turbo i dopiero przy 250km/h odpadło :twisted: :twisted:

: 2008-04-11 14:07
autor: davidlive
z tego co kocureq mi mówił na skoju(a bym jeszcze trzeźwy) to była maksymalna predkośc na jaka pozwalaja przełożenia w II GT czyli 278 km/h

nie ja tak mówiłem tylko kocur :wink: :wink:

: 2008-04-11 14:10
autor: HellHound
To po odcięciu kabelka, będzie pewnie ze 300km/h :D

: 2008-04-11 14:16
autor: davidlive
no nie wiem ale tak mi gadał kocur , moge jedynie nie pamietac czy 268 czy 278 bo nie pamietam , w kazdym bąc razie więcej niz 250

: 2008-04-11 15:59
autor: Kocureq
Biorąc parametry z http://www.performanceprobe.com/info/sp ... le_tra.htm, dla opon 225/55 R16 maksymalna prędkość na ostatnim biegu to 282.66.

Z drugiej strony wydaje mi się to "troszkę" za dużo - kalkulator którego użyłem na końcu drugiego biegu podaje 120 km/h, więc pewnie za dużo.

: 2008-04-11 16:20
autor: Sqad
Może to dla automatu :P

: 2008-04-11 16:45
autor: Kocureq
Podawałem przełożenia dla manuala...

Hm. Miałem chwilę czasu to policzyłem to ręcznie i wychodzi podobnie.

8000 eng rpm = 10062 dif rpm
10062 dif rpm = 2293 whl rpm
rim_size = 16"
tire_width = 21,5
tire_profile = 0,60
1 whl rot = 2 * pi * (rim_size/2 + tire_width*tire_profile)
1 whl rot = 2 * 3,14 * (20 + 21,5*0,6)
1 whl rot = 206,6 cm
2293 whl rpm = 4,73 km / m = 284,25 km/h