Strona 4 z 9
					
				
				: 2006-06-28 22:52
				autor: ad81
				A czy nie ma konfliktu jak orginalnie była podwójna końcówka a ja mam pojedyńczą??????????
			 
			
					
				
				: 2006-06-28 22:56
				autor: Pelot
				może masz tłumik od GL-a w Gt-kach były podwójne,
Konflikt może być, chyba gl-e miały innej budowy tłumiki 

 ale mogę się mylić.
Zebyś nie miał sytuacji że Ci się zmuli autko....
 
			 
			
					
				
				: 2006-06-30 09:41
				autor: ad81
				i dlatego szukam komina końcowego bo mam odczucie że gorzej idzie niż probasek znajomego też 2,2 gt
			 
			
					
				wdech i wydech - potrzebne kilka informacji
				: 2006-08-26 20:10
				autor: megalith
				Witam.
Mam takie pytania:
1. Jaka jest średnica rur wydechu przed końcowym tłumikiem?
2. Jaki maksymalnie tłumik można włożyć do Probe żeby nie wystawał poza obrys więcej jak 3-4 cm? Chodzi mi o wymiary całkowite WxLxH łącznie z końcówkami
3. Czy były jakieś wersje bez sond lambda?
4. Jaka jest średnica rur dolotowych w 2.0 i w 2.2 w miejscu montażu miksera?
Z góry dzięki za pomoc 
Niestety "z innej beczki" nie mialo tu racji bytu. 
			 
			
					
				
				: 2006-08-27 01:17
				autor: york
				zasadniczo srednica rur to 2'
jesli chodzi o tlumik to miejsca jest dosc sporo wiec jest pole do manewru
sonde pewnie znajdziesz we wszystkich modelach 
 
pomijajac miejsce montazu miksera,2.0 i 2.2 to calkiem inne silniki,i w 1 gen raczej 2.0 nie uswiadczysz (a powracajac co ma wspolnego mikser z dolotem?)
jw. 
			 
			
					
				
				: 2006-08-27 08:21
				autor: megalith
				york pisze:zasadniczo srednica rur to 2'
Wąsko, ale coś poradzim.
york pisze:jesli chodzi o tlumik to miejsca jest dosc sporo wiec jest pole do manewru
Tyle że mam wybitnie wielkiego potworka, więc dalej proszę o wymiary 
york pisze:pomijajac miejsce montazu miksera,2.0 i 2.2 to calkiem inne silniki,i w 1 gen raczej 2.0 nie uswiadczysz (a powracajac co ma wspolnego mikser z dolotem?)
Ano już kombinuję jakby i gdzieby blosa włożyć, a te średnice są tu dość ważne.
york pisze:
a jesli chodzi o bagaznik to w cm ci nie podam ale przy oparciu kanapy (tj.najwezszym miejscu) wchodzi w poprzek dosc dluga tuba z glosnikiem 30 cm i jeszcze ma z 10 cm luzu
Właśnie o to mi chodzi bo mam głośnik 15' 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 15:01
				autor: davidlive
				a powiedzcie mi panowie dlaczego wudech jest podwójny ???
I nie chodzi mi o końcówkę tylko o samą rurę , jest poprosr\tu jedna w drugiej  
  
 Gdzies słyszałem ze to jest po to żeby sie woda nie skraplała czy cos takiego .
Mam teraz sobie robic tak jak ma drzymek czyli wolny przelot , co o tym sądzicie ???Bo jak mi za dobra strumienice wołaja 140 zeta to ja dziekuje 
 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 15:16
				autor: daniel
				ja u siebie nie mam ani jednego tłumika 

 , ale mam katalizator i tak sie właśnie zastanawiam czy go nie wyrzucic ale.....pewnie samochód będzie jeszcze głośniej chodził 

  i ciekawe czy osiągi sie poprawią, bo z tego co widze wyjęcie kata nie zawsze jest dobre
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 16:04
				autor: Drzymek
				daniel pisze:bo z tego co widze wyjęcie kata nie zawsze jest dobre
W silnikach turbo jest dobre 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 16:07
				autor: daniel
				tylko ciekawe jak bedzie z hałasem 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 16:12
				autor: Drzymek
				
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 16:15
				autor: daniel
				u mnie to jest tak......katalizator, a jakieś 10cm. za nim jest wspawana rura i biegnie tak do samego końca( po drodze nawet chyba żadnych łączeń nie ma itp., jest w jednej całości) i do tego jest basowa końcówka owalna, więc Drzymek, myśle że poziom hałasu mamy podobny 

  ja go sobie radiem zagłuszam 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 16:39
				autor: Pluto
				kupie 2,5 cala prostą rurę 6m, ale jak zrobić te wygięcia bo załamań przecież nie może być.
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 16:47
				autor: Bogdan9999
				Do tego są kolanka które sztuka kosztuje jakies 25 - 35 zł Pozdro
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 17:52
				autor: davidlive
				Pluto pisze:kupie 2,5 cala prostą rurę 6m, ale jak zrobić te wygięcia bo załamań przecież nie może być.
Gdzie to kupisz i za ile ????
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 17:59
				autor: wargawiesiek
				Ale mnie to nikt nie przebije. Mam dwa tłumiki założone po jednym z prawej i z lewej strony. Sam spawałem z jawy 350TS jeszcze aby wyrzucę  kata i cało tam reszta że będzie pusty przelot. Jeśli odbiorę probka od blacharza to zapodam foto.
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 18:34
				autor: Bogdan9999
				wargawiesiek pisze:Ale mnie to nikt nie przebije. Mam dwa tłumiki założone po jednym z prawej i z lewej strony. Sam spawałem z jawy 350TS jeszcze aby wyrzucę  kata i cało tam reszta że będzie pusty przelot. Jeśli odbiorę probka od blacharza to zapodam foto.
Ty a ni lepiej było od razu rynnę wspawać ?? Albo 2 ?? to by było to nie 
 
  
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 19:24
				autor: daniel
				Bogdan a wiesz jaki to by był przelot jakby zaraz za kolektorem rure obciąc 
  
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 19:55
				autor: wargawiesiek
				Ty a ni lepiej było od razu rynnę wspawać ?? Albo 2 ?? to by było to nie
To już było mój kumpel miał przy dużym fiacie założono.
Się śmiejcie z tłumików ale wyglądają super a jeszcze lepiej buczą aż ludzie uciekają z drogi jak jadę po Mławie
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-29 19:55
				autor: pytlar
				a co mnie ostatnio zdziwilo to to, ze zaraz na poczatku wydechu zaraz za turbina jest przelot az jedyne 45mm... 

 
			 
			
					
				
				: 2007-07-05 17:28
				autor: J@cekW
				
			 
			
					
				
				: 2007-07-05 18:34
				autor: Pelot
				wargawiesiek pisze:a jeszcze lepiej buczą aż ludzie uciekają z drogi jak jadę po Mławie
super  

 hałas na pół miasta... 

 pierwszy lepszy pałkarz zabierze ci dowód rejestracyjny... i wtedy będziesz szybko oddawał tłumiki zJawie 

 
			 
			
					
				
				: 2007-07-05 19:18
				autor: wargawiesiek
				przy nowym pobku mam oryginalny tłumik jeszcze więc dowód zostaje
			 
			
					
				
				: 2007-07-05 21:29
				autor: megalith
				Jestem po 1 etapie remontu wydechu dzisiaj. I tak, miałem wsadzone rury od poldka 

 Żenada.
W miejscu katalizatora włożona elastyczna łączówka, potem dłuugo długo rura 55mm z kolankami, i końcowy sport. Hałas? Ciszej niż z pękniętym katalizatorem 
 
Do pełni szczęścia jeszcze brakuje mi wymiany uszczelek pod kolektorem i tej na trójniku. No i jeszcze dołożenia paru brakujących szpilek. Całość imprezy wyniesie mnie 390 zł - rury aluminiowe, łączówka z nierdzewki.
Pod koniec przyszłego tygodnia wszystko powinno być zrobione, opiszę efekty dokładniej, wraz ze zdjęciami. Na razie - autko zaczęło ładnie odpalać i mniej je przydusza.
 
			 
			
					
				
				: 2007-07-20 13:23
				autor: Bendek
				postanowiłem pokombinować z wydechem.
czy wywalenie kata i środkowego tłumika i zastąpienie tego rurą np z kwasówki to dobry pomysł? auto będzie bardzo głośne?