Strona 1 z 3
					
				Kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej
				: 2007-01-27 19:29
				autor: Bogus
				Tutaj zapraszam do zadawania pytan i uwag odnosnie kolektorkow z usa, ktore sprowadzam. 
Kolektorek jest ze stali nierdzewnej, polerowanej grubosc scianek na oko poniewaz nie mam polskiej metrowki, 2 do 3 mm ( mniej niz 1/16 cala) 
calosc wykonana dosc solidnie co moge wiecej powiedzec, reszte widac na fotkach z mojego pokoju.




 
			 
			
					
				
				: 2007-01-28 09:44
				autor: Drzymek
				A do IGT znalazł by się taki ładny kolektorek?
			 
			
					
				Re: Kolektor wydechowy ze stali nierdzewnej
				: 2007-01-28 12:24
				autor: Sqad
				Bogus pisze:Tutaj zapraszam do zadawania pytan i uwag odnosnie kolektorkow z usa, ktore sprowadzam. 
Kolektorek jest ze stali nierdzewnej, polerowanej grubosc scianek na oko poniewaz nie mam polskiej metrowki, 2 do 3 mm ( mniej niz 1/16 cala) 
calosc wykonana dosc solidnie co moge wiecej powiedzec, reszte widac na fotkach
Najważniejszego nie napisałeś, jaki koszt z przesyłką.
 
			 
			
					
				
				: 2007-01-28 12:30
				autor: Kędziorek
				Niestety napisał, tylko, że w giełdzie.
Boguś, bez urazy, ale robisz lekki bałaganik, założyłeś tutaj temat, żeby nas poinformować, że masz do sprzedania kolektory, a w giełdzie nowy temat, że sprzedajesz za tyle i tyle.
Pozdro
EDIT:
Drzymek do I gen, ale bez turbo, 
a do Turbo tylko coś takiego 
			 
			
					
				
				: 2007-01-28 12:32
				autor: TYKWA
				Kedziorek , nie czepiaj sie Bogusia, tak jest lepiej jak teraz , ciekawiej i mozna sobie poserfowac po Forum w poszukiwaniu info  

 
			 
			
					
				
				: 2007-01-28 13:04
				autor: Drzymek
				
A to nie jest przypadkiem seryjny?
 
			 
			
					
				
				: 2007-01-28 14:15
				autor: Bogus
				zalozylem ten temat podbnie jak o dolocikach w tym samym miejscu, temat dotyczy tuningu wiec chyba dobze trafilem? Mysle zeby tu znalazly sie uwagi pomocne dla tych ktozy chcieli by  kolektor ale nie sa pewni po co jak i dlaczego, ceny znajdziecie w gieldzie. Nie chce robic balaganu. Jezeli zrobilem to tylko zeby wam pomoc. (znow mi sie obrywa nierozumie tego) 
tak wyglada do 2.0 
			 
			
					
				
				: 2007-01-28 14:52
				autor: Drzymek
				Czy kolektor do 2.2Turbo znajdzie się?
			 
			
					
				
				: 2007-02-19 13:16
				autor: DEMHELL
				Witam
Czy po za ładnym wyglądem ma to sens ? Czy ktoś z silnikiem 2.5 ma taki wynalazek i może się wypowiedzieć? Podobno 10 -15 hp i elastyczność na niskich obrotach.
Proszę o opinię z praktyki.
Pozdrawiam
			 
			
					
				
				: 2007-02-19 13:58
				autor: Kędziorek
				Zapytaj RXa, on ma takie coś tylko wyspawane przez KMS.
P.S. Porównaj swój kolektor i ten z eBay. Na bank zauważysz różnicę.
			 
			
					
				
				: 2007-02-19 14:44
				autor: RX
				Witam,
O 15 koniach można co najwyżej marzyć 

 Jednak na pewno jest jakiś wzrost. Jaki - nie jestem w stanie powiedzieć, bo wsadzałem w auto "wszystko na raz" 
Ogólnie bardzo polecam założenie takiego kolektora. Jakbym nie miał swojego to bym się nie zastanawiał.
Pzdr.
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-19 14:51
				autor: Drzymek
				Dodam tylko że cena jest bardzo atrakcyjna, bo 1metr takiej rury (tej z której jest zrobiony ten kolektor- 2,5 cala polerowana nierdzewka) kosztuje 93zł, a trochę tych metrów trzeba. W zestawie masz jeszcze uszczelki.
			 
			
					
				
				: 2007-02-19 15:20
				autor: Sqad
				Na kolektor metrow nie potrzeba, zagięcia są drogie
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 02:29
				autor: Bogus
				Ten kolektor nie ma pospawanych kolanek, rury sa giete specjalnie na wymiar, czyli nie ma dodatkowych zawirowan spalin, a co za tym idzie szybszy przeplyw
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 08:39
				autor: TYKWA
				a co za tym idzie +5KM  

 
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 09:44
				autor: ADTOM
				Tykwa nie przesadzaj że aż z 5KM 

 25 KM !!!!!!!!!
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 11:07
				autor: TYKWA
				to ja jeszcze w kwesti formalnej 

  ,
  
Czy nie powinno byc czasem tak , by rury w takim kolektorze mialy równá dlugosc do miejsca poláczenia? Mówi sie o wyrównaniu cisnien pomiedzy dwoma rzedami cylindrów , a co z poszczególnymi cylindrami z jednego rzédu ?? Czy to aby nie jest tak samo wazne ?? 
Z tego co widac na zdjéciu rury te sá rózniej dlugosci. 
Nie piszcie tylko ze w oryginalnym kolektorze tez sá nierówne , bo to juz wiemy ze oryginalne kolektory sá skopane na calosci. Mam na mysli konkretny tuning , czyli zmiane przynoszácá jak najlepsze korzysci , nie tylko wizualne 

 
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 11:14
				autor: MISIEK
				Dlugosci sa rowne 
w oryginalnym kolektorze tez sa rowne (poza smiesznym wyprowdzeniem z samych glowic)
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 12:16
				autor: TYKWA
				Nie mialem tego kolektora w rece, wiec musialby Bogus potwierdzic
 ale czy rzeczywiscie jak mówisz rura pierwsza z lewej równa jest dlugosciá te pierwszej z prawej to patrzác na zdjecie bym sie klócil. 
Wiec pytanie do Bogusia jak jest w rzeczywistosci ??
A poza tym co masz Misiek na mysli mówiác ze w oryginalnym kolektorze rury sa tej samej dlugosci poza smiesznym wyprowadzeniem ?? 
Ja caly czas mam na mysli odleglosc od poczatku rury do miejsca jej polaczenia z pozostalymi, obojetnie czy bedzie to 5 cm , czy pól metra.
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 12:50
				autor: RX
				Witam,
Hmm nie wiem, te rury chyba nie są równe. W każdym razie jak się spawa to na pałę nie można tego robić. W Stanach na pewno poszły na pomiary odpowiednie nakłady i widocznie taka droga jest najlepsza.
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 13:19
				autor: Drzymek
				Taki kolektor jak ten Bogusa, jest na wszystkich aukcjach, więc jest to chyba najoptymalniejsze rozwiązanie i najbardziej przemyślane...
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 14:05
				autor: TYKWA
				A czy Ktos moze mi napisac co ze slawnym wyrównaniem cisnien ?? Czy moje pytanie jest pozbawione sensu , bo jesli tak to nie musimy juz myslec o problemie polaczenia  rur z obu kolektorów w jedná koncowá , tylko spawac jak pasuje, czyz nie tak ?? 
Bo to ze w standardowym wydechu sa skopane kolektory swiadczy o tym ze pomimo ze pracowal przy nim sztab ludzi , nie sa wcale optymalnie wyliczone.
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 15:07
				autor: Sqad
				Drzymek pisze:Taki kolektor jak ten Bogusa, jest na wszystkich aukcjach, więc jest to chyba najoptymalniejsze rozwiązanie i najbardziej przemyślane...
albo najtańsze.
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 16:38
				autor: totmes (gonciu)
				juz sam sie nie długo bede mógł przekonać 
  
 
			 
			
					
				
				: 2007-02-20 18:21
				autor: TYKWA
				Zyczylbym bym sobie i innym , aby którys z Was hamowal silnik przed i po zalozeniu kolektorów, aby sprawdzic rzeczywiste zmiany , albo jeszcze lepiej zmierzyc czas na 400 , bo to bardziej wiarygodny test.