Strona 1 z 1
Problem ze wstecznym.
: 2007-02-09 20:39
autor: Maniak.M
Witam
Dzisiaj w moim probie zaczeły nonstop świecić światła wstecznego.
Może mi ktoś powiedzieć gdzie jest czujnik włączenia biegu wstecznego - przypuszczam, że padł lub się zablokował.
: 2007-02-09 21:54
autor: Pluto
Odkrec galke lewarka, zdejmij oslone ta gumowa, wymontuj lewar i tam zobaczysz taki maly kabelek ktory prowadzi do czujnika. Ale jak jest urwany to wszystko na nic.
: 2007-02-10 07:20
autor: OLEY
Zanim porozkręcasz samochód, sprawdź sam czujnik w skrzyni.
Na kanale znajdziesz go bez problemu.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... wstecznego
: 2007-02-11 00:09
autor: piotrek
Pluto pisze:Odkrec galke lewarka, zdejmij oslone ta gumowa, wymontuj lewar i tam zobaczysz taki maly kabelek ktory prowadzi do czujnika. Ale jak jest urwany to wszystko na nic.
gdzies ty to widził tam jakiś kabelek
Tak jak pisze Oley czujnik jest przy skrzyni najlepiej kanał
jest z boku skrzyni
: 2007-02-11 01:30
autor: Pluto
piotrek pisze:Pluto pisze:Odkrec galke lewarka, zdejmij oslone ta gumowa, wymontuj lewar i tam zobaczysz taki maly kabelek ktory prowadzi do czujnika. Ale jak jest urwany to wszystko na nic.
gdzies ty to widził tam jakiś kabelek
Tak jak pisze Oley czujnik jest przy skrzyni najlepiej kanał
jest z boku skrzyni
Nie widzialem
Re: Problem ze wstecznym.
: 2012-03-03 13:49
autor: moric6666ziemia
Witam dziś wziąłem się za światła cofania Bo nie mam i niestety nie mam kabli co idą do czujnika Jakaś podpowiedz gdzie ich szukać I jaki powinny mieć kolor Bo u mnie były
przy kleszczone jakieś dwa zielone Ale i są urwane I nie widać nigdzie drugiej części tych kabli Pozdrawiam
Re: Problem ze wstecznym.
: 2012-03-04 17:55
autor: szerszeń
Re: Problem ze wstecznym.
: 2012-03-05 12:21
autor: moric6666ziemia
-- oryginalny post 2012-03-04 21:11 --
To do tego czujnika idzie jeden kabel czy dwa ????
-- dodano 2012-03-05 12:21 --
?????????? ile idzie kabli do czujnika wstecznego ,gdzie ich szukać PILNE !!1
Re: Problem ze wstecznym.
: 2012-03-06 07:23
autor: Robert
2 (BK/Y i R/GN, czyli czarnożółty i czerwonozielony), na wierzchu skrzyni. Potem już przez złącze C197, całą wiązką koło aku, lewym bokiem i wchodzą do kabiny.