witam
dzisiaj wyjechałem z parkingu na wstecznym, ktory wszedl bez problemu, chcialem wrzucic jedyne, ale wbij sie nie wiem jakim cudem inny bieg, lewarek jest w położeniu 2-giego biegu, ale samochód tak cieżko rusza jakby był na 4-tym, sprzęgło niby normalnie jest, ale nie idzie wyrzucic tego biegu, wogle lewarek nie chce zmienić położenia ani na zgaszonym, ani na odpalonym silniku, na tym biegu co jest normalnie samochód jezdzie nie ma jakiś stukow puków itp. podczas gdy to sie stało nie było żednego puknięcia, uderzenia czy jeszcze czegokolwiek innego, sprzęgło też normalnie chodzi
pilnie prosze o pomoc, bo mi już rece opadają, co to może być i jak ewentualnie to naprawić
z gory dzieki
skrzynia zablokowana
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
skrzynia zablokowana
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Mi też się zablokowała 2 razy na 4 biegu, ale tylko przy przełączaniu z 4 na 5.
Jeżeli to tylko zablokowany bieg, wystarczy jak spuścisz olej ze skrzyni i odkręcisz dekielek od strony koła, a ukażą Ci się końcówki wodzików, ustawiasz na równo i po kłopocie.
Mi wajcha stała między 5, a wstecznym, a wbita była 4-ka
Powodzenia!
Jeżeli to tylko zablokowany bieg, wystarczy jak spuścisz olej ze skrzyni i odkręcisz dekielek od strony koła, a ukażą Ci się końcówki wodzików, ustawiasz na równo i po kłopocie.
Mi wajcha stała między 5, a wstecznym, a wbita była 4-ka
Powodzenia!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Spuszczasz olej ze skrzyni, najlepiej przed podniesieniem bo nie będzie wyciekać to co zostanie.
Podnosisz koło od kierowcy, ściągasz i odkręcasz plastikową osłonę i oczom Twoim ukazuje się dekiel od skrzyni, przykręcony na jakieś 10 śrub klucz 10-tka.
Odkręcasz i widzisz koło zębate 5-go biegu, a pod nim 3 wodziki, jeżeli siedzi 4-ka to jest to 1-szy z lewej za mocno wystający w porównaniu do pozostałych. Wciskasz lekko i gotowe.
Potem silikon na pokrywę ( ja używałem czerwonego do wysokich temp. dostaniesz w każdym motoryzacyjnym ) przykręcasz składasz wszystko zusammen do kupy.
Na koniec wykręcasz pokrywę filtra powietrza razem z przepływką, odkręcasz linkę od prędkościomierza od skrzyni (uważaj nie szarp tylko wykręć śrubę i okręcając podnoś do góry) i za pomocą lejka z wężykiem dolewasz oleju do skrzyni do znaku na końcówce którą wyciągnąłeś.
Znów skręcasz zusammen do kupy i fertig
Pozdrawiam!
Podnosisz koło od kierowcy, ściągasz i odkręcasz plastikową osłonę i oczom Twoim ukazuje się dekiel od skrzyni, przykręcony na jakieś 10 śrub klucz 10-tka.
Odkręcasz i widzisz koło zębate 5-go biegu, a pod nim 3 wodziki, jeżeli siedzi 4-ka to jest to 1-szy z lewej za mocno wystający w porównaniu do pozostałych. Wciskasz lekko i gotowe.
Potem silikon na pokrywę ( ja używałem czerwonego do wysokich temp. dostaniesz w każdym motoryzacyjnym ) przykręcasz składasz wszystko zusammen do kupy.
Na koniec wykręcasz pokrywę filtra powietrza razem z przepływką, odkręcasz linkę od prędkościomierza od skrzyni (uważaj nie szarp tylko wykręć śrubę i okręcając podnoś do góry) i za pomocą lejka z wężykiem dolewasz oleju do skrzyni do znaku na końcówce którą wyciągnąłeś.
Znów skręcasz zusammen do kupy i fertig
Pozdrawiam!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
cholera nawet tutaj szwabskiego urzywaja , dzieki za instrukcje mam nadzieje ze to bedzie to , no nic od dzisiaj pozostaje mi dobrze paciorek odmawiac w nadziei ze to będzie to
ps. w poniedziałek będe już chyba wiedział co konkretnie sie stało
ps. w poniedziałek będe już chyba wiedział co konkretnie sie stało
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
wygrzebalem stary post ale mam taki problem. tzn. podobny skrzynia zablokowala sie na 1 biegu rozkrecilem tak jak bylo opisane u gory, lecz nie moge znaleźć wodzika od 1 lub jest to inna przyczyna
prosze o pomoc.
pozdrawiam
prosze o pomoc.
pozdrawiam
Panie władzo ma pan rację niestety zdarzyło mi się przekroczyć prędkość, zdaje sobie sprawę z tego że było to bardzo nieodpowiedzialne, że naraziłem innych uczestników ruchu na niebezpieczeństwo ale... jechałem szybko gdyż lubię zapierda...
http://158.75.130.34/~trn/forum/index.php
Ford Probe 2.2 GT USA
http://158.75.130.34/~trn/forum/index.php
Ford Probe 2.2 GT USA