Strona 1 z 4
					
				Adaptacja zacisków
				: 2007-03-13 10:28
				autor: RX
				Witam,
Kupiłem sobie nowe tarcze i klocki (special thanx - Maciucha). Na przód wrzuciłem nacinane tarcze ATE z allegro. Wszystko ładnie pięknie - pomyślałem, że kupię również sportowe zaciski. Bez problemu dostępne są do Probe, firmy ATE - 3500zł za SZTUKĘ.
...
Może ktoś ma lepszy pomysł? Może od jakiegoś innego auta dałoby radę wsadzić? Nie wiem nawet, od czego mam zacząć poszukiwania - jakieś wskazówki? Zupełnie się nie znam na zaciskach, a nie daruje - Probe musi lepiej hamować.
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 10:30
				autor: MISIEK
				Moze US BRAKES ? takie ma Gturbo - 4 tloczkowe 
Moj probek hamuje bardzo dobrze ale tylko jesli wcisne hamulec do polowy....
jak wcisne do oporu to ABS skutecznie utrudnia wyhamowanie auta 

nie wiem czemu tak jest 

  moze to dlatego ze za mocno zatrzymuje przednie tarcze ?
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 11:06
				autor: TYKWA
				MISIEK pisze:
Moj probek hamuje bardzo dobrze ale tylko jesli wcisne hamulec do polowy....
jak wcisne do oporu to ABS skutecznie utrudnia wyhamowanie auta 

nie wiem czemu tak jest 

  moze to dlatego ze za mocno zatrzymuje przednie tarcze ?
 
Jak na Miska przystalo , masz za ciézká noge i Probka boli jak mocniej cisniesz , a wiadomo jak boli to juz nie mysli o hamowaniu  

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 11:09
				autor: RX
				Witam,
US Brakes, ani Wilwooda nie ma na ebayu 

 Pomysł dobry, ale już kupiłem cały zestaw, oprócz zacisków. Myślę, żeby z jakiegoś rozbitka wyciągnąć, tylko czym się sugerować (żeby zacisk pasował 

 )? Można ew. zacisk jakoś przerobić?
Pzdr.
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 11:32
				autor: Drzymek
				
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 11:50
				autor: RX
				Witam,
Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 12:31
				autor: Drzymek
				RX pisze:Witam,
Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?
Pzdr.
Wiem tylko tyle, że w kilku poważnych sklepach tuningowych (nie pan "X" z allegro) mają to w ofercie.
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 12:39
				autor: MISIEK
				maja tez w tych sklepach zapewne zwykle zarowki H4  XENON 

:D:D:D:D
sprzedaja to bo malo kosztuje wytworzenie a duzo mozna przyciac 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 12:53
				autor: Sokół
				RX pisze:Witam,
Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?
Pzdr.
W którymś numerze GT był tego test , o ile pamiętam skrócił drogę hamowania o jakieś 4 m.
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 13:09
				autor: TYKWA
				Sokół pisze:RX pisze:Witam,
Ciekawe. Ktoś może wie o coś więcej o tym urządzeniu?
Pzdr.
W którymś numerze GT był tego test , o ile pamiętam skrócił drogę hamowania o jakieś 4 m.
 
4 m , az mi sie wierzyc nie chce , to by byl znakomity wynik  
 
Brzmi zbyt pieknie aby bylo prawdziwe. 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 13:51
				autor: Qki G
				RX pokaż jakies zdjęcia swojego nowego zestawu, do wytracania prędkośći 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 17:40
				autor: totmes (gonciu)
				Qki G pisze:RX pokaż jakies zdjęcia swojego nowego zestawu, do wytracania prędkośći 

 
i ile dałes za komplet?
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 18:13
				autor: Kędziorek
				Zarzuć jakieś foty  

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-13 21:36
				autor: RX
				Witam,
Dam fotki i info na dniach na 100%.
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2007-03-14 00:45
				autor: Robert
				
			 
			
					
				
				: 2007-03-14 05:45
				autor: Eli
				1,2 m za 155 zl to moim zdaniem wysmienity wynik.... zycia moze nie uratuje, ale blacharz jest drozszy... 

 
			 
			
					
				
				: 2007-03-16 19:24
				autor: RX
				Witam,
Zrobiłbym fotki ale nie ma za bardzo czego - odsyłam tarcze, zaszła pomyłka i dostałem zwykłe, pełne...  
  
  
 
Pzdr.
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-16 19:44
				autor: KALI
				
			 
			
					
				
				: 2007-03-16 19:52
				autor: RX
				Witam,
No właśnie - o coś takiego mi chodziło. To póki nie mam tarcz na przód - rozejrzę się za czymś takim 

 Pewnie nacinane i nawiercane tarcze do 3KGT kosztują tyle co mój Probas, ale może damy rade 
Pzdr.
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-16 20:27
				autor: Sqad
				Ta i od razu zmien na 17 bo minejsze fele nie wejda.
			 
			
					
				
				: 2007-03-16 22:51
				autor: Ronin
				Squad, seria w mitsu ma bodajże 16-17"? To czemu mają nie podejść pod Proba?(oczywiście po odpowiednich modach).
			 
			
					
				
				: 2007-03-16 22:57
				autor: RX
				Witam,
Znalazłem zaciski z Mitsu za 1 tyś - używane.
Pzdr.
			 
			
					
				
				: 2007-03-17 03:26
				autor: Quaki
				Ale 3000GT bylo 3 rodzaje najlepsze ale i najdrozsze sa od vr4 (twinturbo)
Pozatym uwaga taka konwersja pociaga za soba ciecie samego zacisku a to nie jest najbardziej pozadana rzecz na naszych polskich dziurach 
Ogiolnie daloby sie zastosowac przejsciwki itp ale to nie bedzie latwe i trezba miec juz zaciski zeby z tym powalczyc 
Popzdrawiam
			 
			
					
				
				: 2007-03-17 08:43
				autor: KALI
				Quaki jak byś się dobrze przyjrzał to te zaciski i tarcze są właśnie od czteropędnego gt twinturbo. 

 Sprawdzałem tydzień temu u Witka  
 

Jest jeszcze taka opcja .
 
			 
			
					
				
				: 2007-03-17 12:12
				autor: Quaki
				W obu autkach wystepuje zacisk 4 tloczkowy rozni je tylko iwlkosc tarczy (a wiec i zacisk ja nie jestem po obrazku w stanie poznac jaka to srednica tarczy) 
tutaj mozna przeczytac dokladnie jak zrobiono konwersje zacisku z vr4 do probe
 
http://www.mx6.com/forums/showthread.ph ... hlight=vr4 ale niestety z cieciem zacisku co ja osobiscie uwazam za malo bepieczne opcja nr2 (z przejsciwoka)zdecydowanie lepsza  o czyms takim wlasnie myslem 
Pozdrawiam