zegary
Re: zegary
protip3: sprawdz czy napiecie dochodzi
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: zegary
możliwe że gdzieś ścieżka może być przerwana... a jakaś rada co do zegarów paliwa i oleju?
problem z zegarami
Witam wszystkich po bardzo długiej przerwie.Niestety zapomniałem hasła do mojego poprzedniego konta i musiałem się zalogować na nowym koncie.
Mam poważny problem z moim probkiem. postaram się wyjaśnić w kilku zdaniach na czym on polega:
Wszystko z autem było ok do momentu wymiany rozrusznika i alternatora. Po wymianie tych podzespołów stało się coś dziwnego z licznikiem.Po przekręceniu stacyjki do pozycji zapłon wskaźnik temperatury i ciśnienia oleju idzie na maksa w góre, auto odpala normalnie, wskaźnik ładowania,prędkościomierz i obrotomierz w ogóle nie reaguje, kontrolki działają normalnie. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki,połączenia na kostkach i masę w samochodzie. Licznik był rozbierany ale nie ma w nim żadnych uszkodzeń.Alternator ładuje normalnie tj.13,8-14,6 v w zależności od obciążenia
Szukałem na forum odpowiedzi ale niestety nie znalazłem nic co by mogło być chociaż trochę zbliżone do mojego problemu
dodam jeszcze że po odpięciu przewodów z czujnika temp. i ciśnienia oleju wskaźniki opadają na dół.
Probe II gen.,o 2.0 94r.
Mam nadzieję że ktoś z forumowiczów pomoże mi rozwiązać problem.Z góry dziękuję za każdą sugestię w tym temacie i pozdrawiam serdecznie
Mam poważny problem z moim probkiem. postaram się wyjaśnić w kilku zdaniach na czym on polega:
Wszystko z autem było ok do momentu wymiany rozrusznika i alternatora. Po wymianie tych podzespołów stało się coś dziwnego z licznikiem.Po przekręceniu stacyjki do pozycji zapłon wskaźnik temperatury i ciśnienia oleju idzie na maksa w góre, auto odpala normalnie, wskaźnik ładowania,prędkościomierz i obrotomierz w ogóle nie reaguje, kontrolki działają normalnie. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki,połączenia na kostkach i masę w samochodzie. Licznik był rozbierany ale nie ma w nim żadnych uszkodzeń.Alternator ładuje normalnie tj.13,8-14,6 v w zależności od obciążenia
Szukałem na forum odpowiedzi ale niestety nie znalazłem nic co by mogło być chociaż trochę zbliżone do mojego problemu
dodam jeszcze że po odpięciu przewodów z czujnika temp. i ciśnienia oleju wskaźniki opadają na dół.
Probe II gen.,o 2.0 94r.
Mam nadzieję że ktoś z forumowiczów pomoże mi rozwiązać problem.Z góry dziękuję za każdą sugestię w tym temacie i pozdrawiam serdecznie
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: zegary
Hej,
nie wie ktoś czasem czy zegary us od R4 podpasują do R4 euro? Tzn czy nie będzie przekłamania (us są wyskalowane do 120mph) względem zegarów euro.
Ponadto czy kontrolki nie będą wariować? (Też inne rozmieszczenie).
Pozdrawiam.
nie wie ktoś czasem czy zegary us od R4 podpasują do R4 euro? Tzn czy nie będzie przekłamania (us są wyskalowane do 120mph) względem zegarów euro.
Ponadto czy kontrolki nie będą wariować? (Też inne rozmieszczenie).
Pozdrawiam.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
Re: zegary
a czemu maja nie podpasowac? a kontrolki z tego co pamietam to sa w tych samych miejscach, tyle ze z innymi nadrukami
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: zegary
Nie wiem, dlatego się pytam . Kontrolki są w innych miejscach np. check engine w us jest w tym miejscu co awarie w euro.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: zegary
nie wiem jak w R4 ale w V6 ja jak założyłem niby kanadyjski do EU to warował właśnie, nie pokazywał w ogóle kontrolek na zapłonie ;/
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: zegary
Ale jakoś się z tym uporałeś, czy założyłeś z powrotem eu?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: zegary
Nie powinno być problemów. Może miałeś przepalone żaróweczki, lub uszkodzone jakieś ścieżki.MatiLP640 pisze:nie wiem jak w R4 ale w V6 ja jak założyłem niby kanadyjski do EU to warował właśnie, nie pokazywał w ogóle kontrolek na zapłonie ;/
Kontrolki są chyba rozmieszczone tak samo, a jak nie, to i tak powinno wszystko działać, bo nie widziałem, żeby opisy pinów we wtyczkach były podane osobno dla USA i EURO.mysz pisze:Ponadto czy kontrolki nie będą wariować?
Dla świętego spokoju możesz porównać, czy ścieżki od kontrolek (o ile są inaczej rozmieszczone) idą w te same miejsca na wtyczkach.
TU wkleiłem kilka zdjęć zegarów USA od 2.0.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: zegary
Piszę dla potomnych.
Zamontowałem zegary usa. Praktycznie wszystko działa jak trzeba. Jedynym problemem jest check engine, który w ogóle się nie zapala, oraz po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala mi się kontrolka "fuel cutout" (gaśnie ona po uruchomieniu silnika).
Z ciekawych rzeczy jakie zauważyłem- liczniki usa są chyba dokładniejsze, bo zaniżają jeszcze więcej niż eu. Tj. w wersji usa przy 62mil'ach mam wg. gps'u 108km/h, przy eu 100km/h to wg. gps 101km/h. Na obecnych kołach (225/40/18) 100mil= 174km/h. Podejrzewam, że gdy założę opony o ory średnicy, prędkościomierz będzie pokazywać idealnie.
Ponadto, wydaje mi się, że rezerwa jest jakaś większa- jak jest mało wachy, to wskazówka spada grubo poniżej literki "E". W zegarach eu tak nie było.
Pozdrawiam.
Zamontowałem zegary usa. Praktycznie wszystko działa jak trzeba. Jedynym problemem jest check engine, który w ogóle się nie zapala, oraz po przekręceniu kluczyka na zapłon zapala mi się kontrolka "fuel cutout" (gaśnie ona po uruchomieniu silnika).
Z ciekawych rzeczy jakie zauważyłem- liczniki usa są chyba dokładniejsze, bo zaniżają jeszcze więcej niż eu. Tj. w wersji usa przy 62mil'ach mam wg. gps'u 108km/h, przy eu 100km/h to wg. gps 101km/h. Na obecnych kołach (225/40/18) 100mil= 174km/h. Podejrzewam, że gdy założę opony o ory średnicy, prędkościomierz będzie pokazywać idealnie.
Ponadto, wydaje mi się, że rezerwa jest jakaś większa- jak jest mało wachy, to wskazówka spada grubo poniżej literki "E". W zegarach eu tak nie było.
Pozdrawiam.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: zegary
u mnie bylo tak samo ale wariowal mi wskaznik cisnienia oleju ktory podobno czyms sie rozni ale niby da sie to obejsc ale jak nie mam pojecia i jakosc juz sie nie bawie tym, przyzwyczailem sie do EU a tak w ogole podobno przekazales moj patent na czerwone wskazowki, mam nadzieje ze dodales ze to moj hehehehehe
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: zegary
Patent przekazany, oczywiście było dodane, że to Twój pomysłMatiLP640 pisze:a tak w ogole podobno przekazales moj patent na czerwone wskazowki, mam nadzieje ze dodales ze to moj hehehehehe
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: zegary
cieszę się że mogłem pomóc
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: zegary
Odkopię temat.
Mam wersję 93' euro, a zegary które chcę przełożyć z innego rocznika, ale również v6. Moje obecne zegary różnią się kontrolkami, np. anti-theft, poduszka, O/D. Ktoś wie czy po założeniu to będzie działać poprawnie? Czy muszą być koniecznie od '93?
Mam wersję 93' euro, a zegary które chcę przełożyć z innego rocznika, ale również v6. Moje obecne zegary różnią się kontrolkami, np. anti-theft, poduszka, O/D. Ktoś wie czy po założeniu to będzie działać poprawnie? Czy muszą być koniecznie od '93?
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: zegary
Wydaje z naciskiem na wydaje mi się że nie powinno działać dobrze. Z tego powodu ze 93rocznik jest podgatunkiem samym sobie. Ale tylko gdybam
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: zegary
Pewności też nie mam, mieszałem roczniki, usa/euro wszystko działało ok.Ale nie z 93. Podejrzewam, że w tym wypadku też powinno wszystko działać jeśli tylko kostki są takie same. Ale to tylko moja teoria
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: zegary
Zegary mam w domu a kostki w garażu z resztą samochodu Mogę w weekend foty cyknąć jak chcesz ?
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: zegary
Ja od siebie powiem tak: mam wersję eu 94, zamontowałem zegary od wersji us (ofkors od 2.0, z tym, że najprawdopodobniej od automatu) i licznik pokazuje wartości mniej więcej prawidłowo do około 100-110km/h. Później zaniża i to sporo- np. przy 170km/h licznikowych mam w rzeczywistości około 190-200km/h, przy 160km/h z ogonkiem mam w rzeczywistości jakieś 180km/h. Zwrócił mi na to uwagę kumpel, który jechał za mną. Testowane było też na gps'ie i dodatkowo Kretowaty ostatnio mówił, że mi sporo zaniża (też za mną jechał w równej odległości).
Średnica koła nie ma za wiele do tego, bo na liczniku eu były wartości prawidłowe.
Średnica koła nie ma za wiele do tego, bo na liczniku eu były wartości prawidłowe.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: zegary
Potwierdzam - w obydwu przypadkach o których mówi Mysza byłem obecny.
Raz jechałem za nim swoim probasem - u niego ponoć było w okolicach 160kmh (ok. 100mph), ja miałem prawie 180kmh na blacie.
Innym razem goniliśmy go innym autem - na blacie 200 a mysza się wypierał że miał koło 180....
Co do kontrolek - wydaje mi się, że wszystko powinno działać. Skoro da radę przełożyć licznik z 93 do późniejszych roczników to odwrotnie tez powinno dać radę.
Raz jechałem za nim swoim probasem - u niego ponoć było w okolicach 160kmh (ok. 100mph), ja miałem prawie 180kmh na blacie.
Innym razem goniliśmy go innym autem - na blacie 200 a mysza się wypierał że miał koło 180....
Co do kontrolek - wydaje mi się, że wszystko powinno działać. Skoro da radę przełożyć licznik z 93 do późniejszych roczników to odwrotnie tez powinno dać radę.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: zegary
Teraz po zmianie na zegar pokazujący odcinkę 8k mam dwa problemy:
-kontrolka check engine jest, ale się nie świeci gdy chcę sprawdzić błędy; no ale ona jest umiejscowiona w innym miejscu niż w starych licznikach, oprócz tego kontrolki mają inny wygląd
-ciśnienie oleju nie skacze do góry gdy naciskam gaz
wkurzające jest też przekłamywanie, stare liczniki przy 80km/h pokazywały 78-77km/h, teraz przy 80km/h gps wskazuje 70km/h. Chyba te zegary co mam założone pomimo że są sprawne prostu nie są kompatybilne z moim rocznikiem.
-kontrolka check engine jest, ale się nie świeci gdy chcę sprawdzić błędy; no ale ona jest umiejscowiona w innym miejscu niż w starych licznikach, oprócz tego kontrolki mają inny wygląd
-ciśnienie oleju nie skacze do góry gdy naciskam gaz
wkurzające jest też przekłamywanie, stare liczniki przy 80km/h pokazywały 78-77km/h, teraz przy 80km/h gps wskazuje 70km/h. Chyba te zegary co mam założone pomimo że są sprawne prostu nie są kompatybilne z moim rocznikiem.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: zegary
sprawdź błędy diodą i po problemie
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: zegary
Zegary 93 oryginalnie mają doprowadzone dwie linie do kontrolki "check engine", są to: chceck i wzbudzenie alternator. Od 94 jest tylko wzbudzenie, dlatego nie możesz sprawdzać błędów. Ciśnienie oleju z zegarach od "po liftu" to zwyczajnie dzielnik napięcia i wskazówka stoi w połowie, bez względu na to jakie akurat jest ciśnienie. Takie oszustwo trochę, albo raczej cięcie kosztów bo czujnik ciśnienia oleju mógł być tańszy.
Co się stało ze starym licznikiem? jeżeli przełożysz elektronikę od prędkościomierza ze starego licznika to przekłamanie zniknie.
Porównywałem schematy liczników 93 usa, 93 euro, 94 euro i wszytke miały taki sam obwód od prędkościomierza, ale faktycznie różnice są w płytce sterownika przy wskazówce, więc nic dziwnego że inaczej pokazuje prędkość.
Co się stało ze starym licznikiem? jeżeli przełożysz elektronikę od prędkościomierza ze starego licznika to przekłamanie zniknie.
Porównywałem schematy liczników 93 usa, 93 euro, 94 euro i wszytke miały taki sam obwód od prędkościomierza, ale faktycznie różnice są w płytce sterownika przy wskazówce, więc nic dziwnego że inaczej pokazuje prędkość.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
- Mariooo46
- Klubowicz
- Posty: 142
- Rejestracja: 2015-12-12 13:00
- Samochód: PROBE II '93 2,5V6
- Galeria: viewtopic.php?t=23361
- Lokalizacja: Warszawa "BRÓDNO"
Re: zegary
mysz pisze:Piszę dla potomnych.
. Na obecnych kołach (225/40/18) 100mil= 174km/h.Pozdrawiam.
to tyle wyciąga
PROBE II '93 2,5 V6 - Czerwona strzała +5hp za kolor
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: zegary
Wystarczy przełożyć tę płytkę z tyłu skrytą pod plastikiem?
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: zegary
Nie, chodzi o płytką, która przykręcona jest wewnątrz do '"silniczka" (to tak na prawdę nie jest silnik bo jego działanie polega na wychyleniu o określony kąt na podstawie stosunku dwóch napięć, i to w funkcji trygonometrycznej)
musisz odkręcić wszystkie małe śrubki z tyłu licznika, jest ich dokładnie 22. Potem zdejmujesz od frontu przeźroczysta osłonę i czarną ramkę, Tą płytkę pod plastikową słona z tył też trzeba zdjąć bo pod nią są 3 śruby od obrotomierza.
w tym momencie możesz wyciągnąć całe bebechy razem z cyferblatami . W środku znajdziesz płytkę, która siedzi pod wskaźnikami przebiegu i wskazówką prędkościomierza, jak wszystko jest rozkręcone to trzyma się tylko na zatrzaskach.
musisz odkręcić wszystkie małe śrubki z tyłu licznika, jest ich dokładnie 22. Potem zdejmujesz od frontu przeźroczysta osłonę i czarną ramkę, Tą płytkę pod plastikową słona z tył też trzeba zdjąć bo pod nią są 3 śruby od obrotomierza.
w tym momencie możesz wyciągnąć całe bebechy razem z cyferblatami . W środku znajdziesz płytkę, która siedzi pod wskaźnikami przebiegu i wskazówką prędkościomierza, jak wszystko jest rozkręcone to trzyma się tylko na zatrzaskach.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest