Witam,
147 koni i problemy z przeniesieniem mocy? Przecież to nie dragstery
Nie wymagajcie za dużo od seryjnych kółek jedynki. Jak chcecie przenosić moc szerokie felgi 17"-18" i jakieś szerokie i przede wszystkim markowe opony np. GoodYear F1 GSD-3, albo jeszcze lepiej Asymmetrici.
Ja wiem, że turbinka daje moment obrotowy, no ale szerokie koła załatwiają problem. Problemy z trakcją w jedynce są głównie dlatego, że jedynka bardzo nierównomiernie ma rozłożony moment, nagle auto dostaje strzała z turbina i hola - oponki mielą.
Przy 500 koni ładujesz slicki, LSD i żadnego problemu nie ma przy przednim napędzie. Tylny napęd przy takiej mocy również będzie o kant dupy, jeśli nie będzie odpowiednio przygotowany pod starty. Jeśli chcemy pozbyć się efektu przenoszenia masy na tył (nie da się tego zlikwidować, ale da się zmniejszyć problem) to trzeba usztywnić auto jak dechę

O co chodzi - wszystko da się zrobić.
Modować trzeba kompleksowo, nie tylko na max moc, ale również na jej odpowiednie przeniesienie i na prawdę da się to zrobić. Np. spiek Daniel u Ciebie to bardzo dobry pomysł.
Jedynka Lukasa śmiga perfect, a ma około 250 z koni w ty momencie z tego co pamiętam z naszych rozmów z Lukasem. Rakieta, jeździłem i do dziś jestem pod wrażeniem
Na przykładzie mojego auta, a mam tam "jakieś" mody

- założyłem opony z 2.0 na zimę no i mogę zmienić cztery biegi w miejscu
Zakładam letnie F1 i już nie ma mielenia, mielenie zamienia się w przyspieszenie. (no na jedynce tam trochę mieli, ale da rade to opanować).
5,