Witam, więc problem mam taki:
Chciałem sobie założyć "normalne" pasy bezpieczeństwa z tyłu, bo mam tylko "biodrówki" a przy wożeniu fotelika z dzieckiem jest to mało fajna sprawa.
Pasy które mam do założenia są z rocznika 91, jak wiadomo mój 89.
U mnie górne mocowanie lewego amora (to się chyba łożysko nazywa) jest lustrzanym odbiciem tego z prawej strony, natomiast w pasach które chciałem zamontować lewe pasuje prawe natomiast nie - rozstaw otworów na śruby jest inny.
I tu w końcu sedno sprawy - czy z innego rocznika te mocowania będą takie same jak u mnie czy różnice między wersjami GL a GT są jednak nie do przeskoczenia ??
Sorki za zagmatwaną składnię ale z dzieckiem na rękach ciężko sensownie zdania składać.
Mocowanie tylnych amortyzatorów - montaż pasów
- domo
- Posty: 745
- Rejestracja: 2006-04-08 20:45
- Galeria: viewtopic.php?t=11027
- Lokalizacja: Gubin
Mocowanie tylnych amortyzatorów - montaż pasów
Ostatnio zmieniony 2007-04-30 19:31 przez domo, łącznie zmieniany 1 raz.
Lecz nie skończyła się obława i nie śpią gończe psy
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
jeśli miałeś jedynie biodrowe pasy to miałeś wersję USA. wersja euro miała pasy 3-punktowe ale te pasy są mocowane nie na dole tylko na górze na kielichu amorka.
inne masz wtedy plastiki w bagażniku, takie z wystającymi cyckami
inne masz wtedy pasy, zwijacze są osadzane na takich dodatkowych blachach dokręcanych na amorki i takich jakby kloszach z metalu nakładane i mocowane na amorki.
trzeba ci po prostu te elementy [ewnie i po kłopocie.
inne masz wtedy plastiki w bagażniku, takie z wystającymi cyckami
inne masz wtedy pasy, zwijacze są osadzane na takich dodatkowych blachach dokręcanych na amorki i takich jakby kloszach z metalu nakładane i mocowane na amorki.
trzeba ci po prostu te elementy [ewnie i po kłopocie.
- domo
- Posty: 745
- Rejestracja: 2006-04-08 20:45
- Galeria: viewtopic.php?t=11027
- Lokalizacja: Gubin
Gdyby było tak prosto, to bym już jeździł z normalnymi pasami,
plastiki mam, zwijacze również
chodzi o to, że zwijacze nie pasują na kielichy amortyzatorów, a dokładniej lewy pasuje a prawy nie.
u mnie lewy i prawy kielich ma taki sam rozstaw szpilek - tych na klucz 14
w pasach które mam do założenia otwory na lewy i prawy się różnią
nie są swoim lustrzanym odbiciem.
Stąd moje pytanie brzmi:
Czy w GT 1991, lewa poduszka amortyzatora jest inna niż prawa, czy ma inny rozstaw szpilek ?
plastiki mam, zwijacze również
chodzi o to, że zwijacze nie pasują na kielichy amortyzatorów, a dokładniej lewy pasuje a prawy nie.
u mnie lewy i prawy kielich ma taki sam rozstaw szpilek - tych na klucz 14
w pasach które mam do założenia otwory na lewy i prawy się różnią
nie są swoim lustrzanym odbiciem.
Stąd moje pytanie brzmi:
Czy w GT 1991, lewa poduszka amortyzatora jest inna niż prawa, czy ma inny rozstaw szpilek ?
Lecz nie skończyła się obława i nie śpią gończe psy
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Ja tego nie mam (mam biodrówki), ale na rysunku jest właśnie prawy tylny pas, o którym wspominał domownik.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade