Strona 1 z 3
kody do 1gen.
: 2004-01-20 12:07
autor: JAZDA-PRZEMO
czy moze ktos napisac od poczatku do konca co zrbic gdzie trzymac .dotknac itp. zeby wyswietlic i sprawdzic kody w 1gen bo ja juz mam dosc tego pytania -a przynajmniej na forum zostanie dzieki
Re: kody do 1gen.
: 2004-01-20 14:42
autor: DUKE
JAZDA-SZYBKI PRZEMO pisze:czy moze ktos napisac od poczatku do konca co zrbic gdzie trzymac .dotknac itp. zeby wyswietlic i sprawdzic kody w 1gen bo ja juz mam dosc tego pytania -a przynajmniej na forum zostanie dzieki
masz to na performanceprobe.pl albo w tych postach tylko z zeszlego roku

pozdrowionka..jak cos pokazemy CI na zlocie

: 2004-01-20 14:45
autor: wingerman
Ja bede lepszy
Code Sensor or System
01 Profile Ignition Pick-Up
02 Crankshaft Position Sensor
03 Crankshaft Position Sensor #1
04 Crankshaft Position Sensor #2
05 Knock Signal
08 Vane Airflow Signal
09 Engine Coolant Temperature Sensor
10 Vane Air Temperature Sensor
12 Throttle Position Sensor
14 Barometric Pressure Switch
15 EGO Sensor (Lean)
16 EGR Valve Position Sensor
17 EGO Sensor (Rich)
25 Fuel Pressure Regulator Control Solenoid
26 Canister Purge Solenoid
28 EGR Control Solenoid
29 EGR Vent Solenoid
34 Idle Speed Control Solenoid
42 Turbocharger Boost Control Solenoid
Dodam ze na forum mamy fajna funkcje "szukaj"

Proponuje z niej korzystac ;p
Kliknij tu
http://www.probe.kim.pl/forum/viewtopic ... light=kody
: 2004-11-26 13:37
autor: Gość
wingerman pisze:
26 Canister Purge Solenoid
Sorry z góry za stary temat
Co to kurde oznacza

: 2004-11-26 20:33
autor: wingerman
: 2004-11-26 22:07
autor: Gość
He he bardzo śmieszne.
Najprawdopodobniej było to coś związane z aparatem zapłonowym.
Wczoraj tam gmerałem i go przestawiałem (w związku z tematem
rozgrzany kolektor) ustawiłem go dziś w pozycji pierwotnej i jest ok.
Tak nawiasem to zapłon był przyśpieszony na maksa
: 2004-11-27 00:26
autor: P.I.M.P.O.
a tak z ciekawości spytam dlaczego numery kodów się urywają tzn brakuje 06, 07, 11, 13, 18-24, 27, 30-33, 35-41 ?
w dwójkach jest podobnie. czy to oznacza że nie wiadomo co to za błędy o numerach nie wymienionych?
pozdro
: 2004-11-27 22:09
autor: Mr. Cynk
.
: 2004-11-28 00:03
autor: P.I.M.P.O.
Cynki pisze:a może nie wszystkie kody mogą u nas wystąpić bo na przykład nie mamy skrzyni automat lub 8 cylindrów?
o tym nie pomyślałem... chociaż skoro już powstaje lista błędów to powinny być one wszystkie wyszczególnione nawet jak ich wystąpienie jest niemożliwe. tak samo jak robią uniwersalne deski rozdzielcze (np w megance 1,4 jest licznik do 240km/h a ona nawet 180 chyba nie wyciśnie), instrukcje czy inne takie rzeczy
są na świecie chyba ludzie specjalnie zajmujący się rzeczami które będą utrudniały innym życielub przynajmniej będą zmuszały do główkowania. takim kimś był ten kto wymyślił ortografię albo ten co stworzył tabliczkę mnożenia

hehe a tak poważnie to niemal co dzień znajduję głupie "wynalazki" (w ładzie korek spustowy z chłodnicy był z boku zamiast na dole

)
pozdro
: 2004-11-28 00:15
autor: Gość
pimpo pisze: (w ładzie korek spustowy z chłodnicy był z boku zamiast na dole

)
Buahahaha dobre

: 2004-11-30 15:50
autor: MiH
Sqad pisze:wingerman pisze:
26 Canister Purge Solenoid
Sorry z góry za stary temat
Co to kurde oznacza

a to to to taki ... tuż przy grodzi od strony pasażera regulujący ciśnienie w canistrze. Wygląda jak duża czarna puszka od góry przychodzą 2 rurki vaccum
PS. Ja teraz taki mądry boprzez ostanie 5 dni rozebrałem i poskładałem jedynkę GT

: 2004-11-30 16:18
autor: Gość
MiH pisze:
a to to to taki ... tuż przy grodzi od strony pasażera regulujący ciśnienie w canistrze. Wygląda jak duża czarna puszka od góry przychodzą 2 rurki vaccum
Regulacja aparatu zapłonowego wszystko załatwiła więc to raczej nie to
: 2007-12-27 12:13
autor: kicur
koledzy podlaczam sie do tematu bo wyskoczyl mi wlasnie blad 26 i nawet nie wiem co to jest

- ktora to puszka dokladnie i jaka spelnia funkcje???
: 2007-12-27 12:57
autor: Robert
: 2007-12-29 21:29
autor: Jabcol
podłączam się do tematu mianowicie u mnie nie świeci się kontrolka che... a jak sprawdzę kody to wyskakuje kod 16 (dwa razy czyściłem zawór ps. kompresorem chyba z 5 atmosfer) czyścić jeszcze raz czy olać to?????
: 2007-12-29 21:48
autor: piotrek
jeżeli czyszczenie nic nie daje , jak w moim przypadku , to wymień

a resetowałeś kompa

: 2007-12-30 00:15
autor: Jabcol
nie resetowałem
: 2007-12-30 01:05
autor: Maciucha
Ściągnij minusową klemę z akumulatora i wciśnij pedał hamulca na kilkanaście sekund. Potem sprawdź jeszcze raz.
: 2007-12-30 09:39
autor: Jabcol
danke
: 2008-01-04 18:07
autor: kicur
no dobra ale co tam moglo sie zepsuc?? przeciez to jest taka duza puszka do ktorej wchodza tylko wezyki od podcisnien natomiast nie ma nawet czujnika ktory sygnalizowalby jej uszkodzenie .. wiec skad tan blad??? da sie to rozebrac i naprawic czy trzeba wymienic??
Koledzy czy ktos jest w stanie pomóc??bo nie widze zadnego odzewu
EDIT:
ok juz wiem co sie stalo- pozprostu wypiela sie wtyczka od czujnika- jesli kiedys komus wywali kod 26 to przyczyna jest czujnik ktory znajduje sie na scianie grodziowej komory silnika , dokladnie jest on naprzeciwko przepustnicy (dokladnie to na jej styku z plastikowym kolankiem) - przychodzi do niego taka siwa kostka dwukablowa ktora jest wpinana do czujnika dokladnie pionowo od góry

: 2008-01-26 14:02
autor: OLEY
Błąd numer 03 - Crankshaft Position Sensor #1 (CID1) - czyli czujnik pozycji wału.
Bądź inaczej - Bezstykowy czujnik prędkości wału korbowego silnika.
Powoduje. identyfikację pierwszego cylindra w/g kolejności zapłonu.
Cóż mam czynić, aby go zlikwidować?
Dzisiaj skusiłem się sprawdzić, bo od jakiegoś czasu, po przejechaniu kilku kilometrów,
gdy silnik się rozgrzał zapalał mi się check, po czym na chwilę gasł i za parę sekund zapalał się na stałe.
: 2008-01-30 22:49
autor: kicur
hmm a wogole jest taki czujnik w jedynce?? jesli tak to chyba jedynie przy aparacie zaplonowym

: 2008-01-31 13:27
autor: Jedrek
Dokładnie, wg serwisówki to właśnie przy aparacie jest to ustrojstwo.
Sprawdź wiązkę od aparatu, może coś na stykach nie łączy.
pozdro

: 2008-03-30 18:42
autor: Maniuś
siemka w moim probasku wystukuje mi cos takiego 8 szybkich mrugnieć i 1 długie moglibyscie my opisac co oznaczaja te błedy?
tylko bardzo bym prosił po Polsku
: 2008-03-30 19:53
autor: wingerman
czyli tak na prawde w kolejnosci - jedno dlugie i 8 szybkich co oznacza blad nr. 18
Niestety nie widze go w
wykazie bledow przy jakiejkolwiek wersji z silnikiem 2,2L
Jest natomiast w
Probe 3.0L
Wnioskuje z tego ze moze zle odczytujesz ilosc mrugniec z kontrolki.
[edit]
Maniuś co to byl za post ktory wykasowalem? Sorry ale tu jest forum a nie poradnia expresowa i nie wymagaj by ktos dal ci odpowiedz w ciagu godziny.
Dodatkowo widze ze totalnie olales nasz regulamin piszac post pod postem. Klanie sie pkt 7.
Na koniec dodam ze albo dostosujesz sie do naszych zasad albo wykasuj swoje konto.
Dziekuje za uwage i pozdrawiam.