Czy warto zakładać LPG do 2.0 ?
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
Czy warto zakładać LPG do 2.0 ?
Nie wiem czy zakładać LPG do mojego probe 2.0 16V. Obliczyłem że będę robił nim 10tys Km rocznie. Podobno ma być podwyżka cen gazu, do tego zmiana kabli i świec raz w roku i 65zł więcej płacenia za przegląd tech, i jakiś filtr wymienić 100zł rocznie. Oczywiście myślałem nad Stag 300. Dobre i Polskie
Jak mi radzicie?
Jak mi radzicie?
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
a czemu mialoby mulic?
Przy 16v mozesz zamontowac bez problemu tanszy zwykly gaz, niesekwencyjny
ale nawet w tej instalacji komputer mozesz ustawic na jazde: ekonomiczna, normalna, dynamiczna i sportowa; wszystko zalezy od warsztatu jak wyreguluja komputer gazu ja mam ustawione na dynamiczna i samochod pali okolo 10,5l gazu bez utraty mocy.
pamietaj tylko zeby nie dali Ci parownika z niskiej polki, musi to byc parownik do silnikow o duzej mocy i pojemnosci, wtedy zmniejszysz spalanie gazu i uzyskasz lepsza dynamike jazdy.
Przy 16v mozesz zamontowac bez problemu tanszy zwykly gaz, niesekwencyjny
ale nawet w tej instalacji komputer mozesz ustawic na jazde: ekonomiczna, normalna, dynamiczna i sportowa; wszystko zalezy od warsztatu jak wyreguluja komputer gazu ja mam ustawione na dynamiczna i samochod pali okolo 10,5l gazu bez utraty mocy.
pamietaj tylko zeby nie dali Ci parownika z niskiej polki, musi to byc parownik do silnikow o duzej mocy i pojemnosci, wtedy zmniejszysz spalanie gazu i uzyskasz lepsza dynamike jazdy.
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Tylko trzeba pamietac ze przeplywka w 2.0 jest bardziej wrazliwa na strzaly niz np w 2.5, a roznica miedzy zwykla instalka II gen a sekwencja jest naprawde niewielka np u mnie montaz sekwencji stag300 kosztuje 2100, a zwyklej instalki 1600-1700 wiec roznica 400zl to niewiele ale roznica w jezdzie odczuwalna i to bardzo. Tak wiec warto sie zastanowic czy nie warto doplacic 400-500zl i zalozyc sekwencje. Ja mialem okazje smigac probkiem na zwyklej instalce z kompem bingo s4 i na instalce sekwencyjnej KME chyba Diego nie pamietam dobrze, wiem tylko ze roznica byla kolosalna.
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
Czarne 2.5V6 USA 92r
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
Jesli masz kase to sekwencja jest lepiej odbierana, chociaz jak mowie ja mam zwykla instalacje i nie widze utraty mocy i nie mialem jeszcze zadnych strzalow na przeplywomierz
Ostatnio zmieniony 2007-07-27 13:54 przez PARTYBOY, łącznie zmieniany 1 raz.
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- wacek
- Posty: 176
- Rejestracja: 2006-10-31 12:58
- Galeria: viewtopic.php?t=14682
- Lokalizacja: a z Lasu
Jeśli masz robić tylko 10 tys. rocznie to ile lat chcesz mieć proba ???
Jak to chwilowa przypadłość to nie ma sensu.
Czas amortyzacji instalacji jest długi i wcześniej go sprzedaż niż wyjdziesz na swoje.
Ale jak dopadła Cię nieuleczalna choroba to warto się nad lpg (wyłącznie sekwencja) zastanowić
Im więcej jeździsz i dłużej masz auto tym bardziej się opłaca.
Jak to chwilowa przypadłość to nie ma sensu.
Czas amortyzacji instalacji jest długi i wcześniej go sprzedaż niż wyjdziesz na swoje.
Ale jak dopadła Cię nieuleczalna choroba to warto się nad lpg (wyłącznie sekwencja) zastanowić
Im więcej jeździsz i dłużej masz auto tym bardziej się opłaca.
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
auto zawsze jest droższe z sekwencjąwacek pisze:Jeśli masz robić tylko 10 tys. rocznie to ile lat chcesz mieć proba ???
Jak to chwilowa przypadłość to nie ma sensu.
Czas amortyzacji instalacji jest długi i wcześniej go sprzedaż niż wyjdziesz na swoje.
Ale jak dopadła Cię nieuleczalna choroba to warto się nad lpg (wyłącznie sekwencja) zastanowić
Im więcej jeździsz i dłużej masz auto tym bardziej się opłaca.
jeszcze nawet probe nie jeździłem bo stoi narazie bez koła
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Nie zawsze i rzadko o cenę instalki.sawmaster pisze:auto zawsze jest droższe z sekwencjąwacek pisze:...
Czas amortyzacji instalacji jest długi i wcześniej go sprzedaż niż wyjdziesz na swoje.
...
...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
Ale czemu zaraz ma sprzedać i czemu padaka Czy,że kupił takiego do remontu to auto jest nienormalneKASZCZU pisze:saw zrób tak jak Ci radziłem sprzedaj na części tą padake dołóż trochę kasy i kup normalnego sprawnego Proba zamiast tego za 2,1tys.
Pozdro
A jaki to jest normalny sprawny Probe
Czy jak go zrobi to będzie gorszy niż inne
Ja też kupiłem po przejściach i nie wyobrażam sobie innego niż tego -
i do tego tyle radości z odkrywaniem nowych usterek oraz ich usuwaniem To są wspomnienia i dla nich warto rzeźbić
Co do gazu przy tak małym założeniu pokonywania dystansu mija się to z celem - zależy jak długo chcesz go mieć etc.
A wcale przy sprzedaży nie odzyskasz kasy za instalke - owszem łatwiej sprzedasz i tylko tyle..
Zreszta wspominałeś saw,że jak troche pojeździsz i wczujesz klimat to
możliwe,że pomyślisz nad V6
też zrób go,pojeździj troche i będziesz wiedział czy chcesz mieć Probe czy nie Potem bryknij się V6 zobacz o co loto i będziesz wiedział na czym stoisz i w,którą stronę iść
Pzdr & c ya..
- cacek
- Posty: 1378
- Rejestracja: 2006-01-12 16:54
- Samochód: Wołowina
- Galeria: viewtopic.php?t=8555
- Lokalizacja: Police
- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Dokładnie kaszczu
Nie wspominając o dużo większym zasięgu porobka za tą samą kase
Nie wspominając o dużo większym zasięgu porobka za tą samą kase
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
2.0 nie jest zbyt uciążliwe w eksploatacji z racji tego że wyregulowane(zapłon, sonda, świece, kable etc) pali naprawdę nie dużo. Ale mimo wszystko gaz(tylko sekwencja) przyniesie ulgę dla portfela, zwłaszcza przy tych cenach paliwa Jak założysz zwykłą instalkę to będzie lipa, będziesz się tylko wqrwiał.[/list][/i]
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth...
Young men - enjoy with Your youth...