PROBLEM Z MOCA
PROBLEM Z MOCA
WITAM WSZYSTKICH WŁASNIE KUPIŁEM PROBIAKA 2.5 24V JAK JEST ZIMNY TO JESZCZE JAKOS CHODZI ALE JAK JUZ SIE ROZGRZEJE TO DO 5 TYSIECY WRECZ CZUJE JAK BY GO COS TRZYMALO. ROBI DURZO CHALASU A NAPRAWDE IDZIE DOPIERO PO PRZEKROCZENIU 5 TYS OBROTOW . KATALIZATOR ZAMIENILEM NA STRUMIENICE ALE TO NIC NIE POMOGLOSONDY LAMBDA SA PONOC OKI FILTR PALIWA NOWY NA KOMPIE TEZ BYLEM PO WIELKICH TRUDACH ZNALAZLEM KOGOS, I WYSZLO ZE MAM USZKODZONY CZUJNIK STUKOWY ALBO GO WOGOLE BRAKUJE ALE NIKT NIE WIE GDZIE ON POWINIEN BYC ? PROSZE POMOZCIE MYSLALEM ZE SPELNIA SIE MOJE MARZENIA A TU JEDNA WIELKA CHALA MASZYNA GORZEJ WCZODZI NA OBROTY OD NIEJEDNEGO ESKORTA 1.6.
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
gg- 3006867
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
'Knock Sensor' znajduje się pod kolektorem ssącym, pomiędzy rzędami cylindrów.
PCM zgłasza ten błąd gdy napięcie z tego czujnika (mikrofonu) spadnie poniżej 1.25V lub wzrośnie ponad 3.75V. Gdy taka sytuacja ma miejsce PCM profilaktycznie opóźnia zapłon w niskim zakresie obrotowym, co by pasowało do twojego opisu.
Najprawdopodobniej masz uszkodzony kabelek, spróbuj go znaleźć ... powinien iść wraz z kablami do wtryskiwaczy.
Pozdrawiam Rafał
PCM zgłasza ten błąd gdy napięcie z tego czujnika (mikrofonu) spadnie poniżej 1.25V lub wzrośnie ponad 3.75V. Gdy taka sytuacja ma miejsce PCM profilaktycznie opóźnia zapłon w niskim zakresie obrotowym, co by pasowało do twojego opisu.
Najprawdopodobniej masz uszkodzony kabelek, spróbuj go znaleźć ... powinien iść wraz z kablami do wtryskiwaczy.
Pozdrawiam Rafał
oby sam czójnik nie był uwalony - jest wklejony w blok. Jeśli będzziesz potrzebował - daj znać.
Aby się do niego dobrać kupa rozbierania- oprócz kolektora trzeba zdjąć rurkę od układu chłodzenia a żeby to zrobić to rzeba rozebrać coś co wg mnie jest dystrybutorem. robota na całego. oby to był jednak kabelek.
Aby się do niego dobrać kupa rozbierania- oprócz kolektora trzeba zdjąć rurkę od układu chłodzenia a żeby to zrobić to rzeba rozebrać coś co wg mnie jest dystrybutorem. robota na całego. oby to był jednak kabelek.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)