Znow zawory
: 2004-02-07 14:11
Czy w Probe II reguluje sie zawory,bo po wymiamie paska troszke dziwnie silnik pracuje na wolnych obrotach.Mechanik stwierdzil ze pasek musi sie dopasowac.Prosze o rade.
Nie.nerVous pisze:Czy w Probe II reguluje sie zawory...
nerVous pisze:...bo po wymiamie paska troszke dziwnie silnik pracuje na wolnych obrotach.Mechanik stwierdzil ze pasek musi sie dopasowac.Prosze o rade.
moze i zaworow sie nie reguluje ale same popychacze z pewnoscia da sie wymienicRaf pisze:Nie.nerVous pisze:Czy w Probe II reguluje sie zawory...
Moj podobnieRaf pisze:Mój silniczek chodzi cichutko jak mróweczka choć popychaczy nie wymieniałem
Pasek byl zalozony we wakacje,u mechanika chyba dobrego.Pasek firmy 'Federal Mogul'Przeznaczenie Mazda 2.0 1.6V wymiar 135x25.40mmRaf pisze:A co konkretnie się dzieje i jaki pasek założył (marka, typ kupiony) i gdzie?
tak z ciekawości - a ile kosztuje jeden popychacz? (czy tam komplet ze szklanką?)t0mpre pisze: popychacze sprzedaja tylko w kompletach ze szklankami co ja uwazam za
chamstwo, no ale coz.
ja płaciłem rok temu 85zł szt.do 2.0 ale i były po 40zł jak i po 130 w JCKonrad pisze: tak z ciekawości - a ile kosztuje jeden popychacz? (czy tam komplet ze szklanką?)
nie wiem czy to taki dobry pomysł. Może dojść do wypłukania i rozszczelnienia silnika jeśli ktoś jeździ np. na mineralnym. Owszem jęsli ktoś jeździ już na full syntetyk długi czas i cały czas taki leje to się zgodze.Karol pisze:po prostu smien olej na rzadki syntetyk, pojezdzij przez tydzien i zmien na normalny syntetyk (odpowiednie gestosci)