Strona 1 z 2
Układ paliwowy.
: 2007-09-30 02:33
autor: Bogdan9999
: 2007-09-30 09:05
autor: davidlive
no super ci to wyszło , cos widze masz manie składania z 2 jednego (patrz , sprzęgło) ale jesli tylko ma to dobrze działac byc tańsze to jestem z tobą
pozdro
: 2007-09-30 13:24
autor: Bogdan9999
Mało tego 2 pompy to nie jedna a dlaczego pomyśl każda ma oddzielny filter i zasysa przez niego mniejszą ilość paliwa i druga ale razem to juz daje nam 320 L/H a warblo ma taki sam jeden filterek co idzie większe obciążenie na nią a daje tylko 255 L/H i do tego jeden filterek łatwiej zasyfić przy dużym ciągu niż 2 przy małym

do tego kosztuje ponad 500 zł a ja mam lepsze rozwiązanie i do tego za 200 zł a w to wchodzą 2 nowe pompy + przeróbka. Juz nie moge sie doczekać jak to będzie pracowało

: 2007-12-11 18:27
autor: daniel
do jakiej mocy starcza nasz układ paliwowy??? zakładając że zostanie wymieniona pompa na warblo i założony regulator ciśnienia
: 2007-12-11 19:39
autor: radek1
I jak się sprawuje ten patent?Gdzieś wyczytałem że można podnieść wydajność pompy doprowadzając do niej prąd lepszym przewodem ponieważ spadek 1v na przewodzie zmniejsza wydajność pompy aż o dziesięć procent.
: 2007-12-11 20:23
autor: Robert
Spadek o 2V zmniejsza wydajność o 100%.
Zmierzone 10V na pompie powoduje, że przestaje pompować.
: 2007-12-11 20:29
autor: Sqad
no to przetwornica na żeby 24 dawała

: 2007-12-11 23:42
autor: Bogdan9999
: 2007-12-12 19:56
autor: radek1
Szukałem w internecie czegoś na temat pomp paliwa i gdzieś to przeczytałem,chodzi o to że na kostkach i przewodach spada napięcie i to powoduje słabszą wydajność.To chyba jak z głośnikami jak lepsze przewody to lepiej grają,chyba.Nie znam się na kabelkach tak wyczytałem to wam wrzuciłem pozdrawiam.
: 2007-12-12 22:19
autor: Bogdan9999
To prawda ale w kwestii głośników wymagania co do jakości przewodzenia przewodów mamy większe wymagania a co do pompy paliwa to nie ma wiekszego znaczenia jeśli chodzi o taki ułamek procenta spadku jeśli w ogóle jest. Pozdrawiam
: 2007-12-15 02:36
autor: Pluto
to ci dopiero wynalazek

pozdro
: 2007-12-15 10:49
autor: OLEY
Bogdan pisze: A co do przewodów to gdzie to wyczytałeś ??
Klub Tuning Polska - pompa paliwowa
: 2007-12-15 20:21
autor: radek1
Właśnie w tym klubie tuning polska jest ten artykuł o którym pisałem.
: 2007-12-16 00:34
autor: Bogdan9999
: 2007-12-16 02:20
autor: Pluto
wynalazek ale calkiem dobry

podziwiam normalnie
: 2007-12-16 13:04
autor: chajs
I masz do tego jakis regulator cisnienia czy laduje ci ciagle te 320L/H??
: 2007-12-16 13:56
autor: Quaki
Ogolnie pomysl bardzo dobry pewnie u mnie bedzie podobnie z tym ze beda to dwie pompy walbro na wypadek awarji
Co do regulatora to cisnienie w ukladzie sie nie zmiania tylko zmienia sie wydajnosc pompy wiec dodatkowy regulator jest nie potzrebny wszytsko mozna wysterowac z komputera
Pozdrawiam
: 2007-12-16 16:21
autor: Bogdan9999
Jest założony sportowy regulator ciśnienia paliwa i do tego założyłem wskaźnik dodatkowy pokazujący ciśnienie paliwa. Jak zrobię fotki to wrzucę to zobaczycie. Pozdrawiam
: 2008-02-10 11:52
autor: mika_vixen
Bogdan gdzie znalazłeś ile nasza pompa ma wydajności,bo różnie podają.Z tego co szukałem to nigdzie nie ma wartości 160 l,na perfomanceprobe.net podają 80 l,a co chodzi o te dwie pompy to one zdadzą egzamin tylko 50%,bo bardziej chodzi o ciśnienie pompy niż o przepływ.Nasz układ pracuje na ciśnieniu roboczym 2.5 bara,pompa najprawdopodobniej ma 3-4 bary,przy dwóch takich samych pompach ciśnienie zostaje takie samo,każdy to podnosi ciśnienie na listwie zakłada wallbro bo ma wysokie ciśnienie robocze ok 6-7 bar a nie przepływ,chociaż są inne pompy które mają większy przepływ ale 4 bary ciśnienia.
: 2008-02-10 13:07
autor: daniel
to lepiej powiedzcie jaka pompa warblo z dostępnych na allegro podejdzie do Proba

, nie chodzi oczywiście o żaden zaminnik a wydajniejszą

: 2008-02-10 15:14
autor: mika_vixen
O symbolu GSS 341,powinna spasować.
: 2008-02-10 15:42
autor: Bogdan9999
mika_vixen pisze:Bogdan gdzie znalazłeś ile nasza pompa ma wydajności,bo różnie podają.Z tego co szukałem to nigdzie nie ma wartości 160 l,na perfomanceprobe.net podają 80 l,a co chodzi o te dwie pompy to one zdadzą egzamin tylko 50%,bo bardziej chodzi o ciśnienie pompy niż o przepływ.Nasz układ pracuje na ciśnieniu roboczym 2.5 bara,pompa najprawdopodobniej ma 3-4 bary,przy dwóch takich samych pompach ciśnienie zostaje takie samo,każdy to podnosi ciśnienie na listwie zakłada wallbro bo ma wysokie ciśnienie robocze ok 6-7 bar a nie przepływ,chociaż są inne pompy które mają większy przepływ ale 4 bary ciśnienia.
Poszukaj troche to znajdziesz tak czy siak pompa warblo pracuje w takim samym zakresie cisnieniowym czyli 3-6 barów jak i jedna z moich dwóch a warblo różni sie od jednej z moich tym ze ma przepływ o 95 l/h większy. Biorąc pod uwagę cisnienie jakie mamy na listwie wtrysków na postoju 2.5 bara nie zwiększysz jak ty piszesz 6-7 barów, dlaczego ?? Bo by twoje wtryski nie działały, i wątpię aby jakieś działały w benzyniaku. Przy moim doładowaniu jakie chcę w końcowym efekcie ładować to będzie 1,1 bara moze więcej tego teraz nie wiem jak wszystko będzie grało za sobą. To cisnienie na listwie przy doładowaniu 1.1 bara będę miał około 4,1 bara co z pewnością moje 2 pompy dadzą rade napompować. I śmię powiedzieć że będę miał większy zapas wydajnościowy moich pomp niż bym miał założona 1 pompe warblo.
Sprawa jest taka że jeśli ma ktoś dużo kasy i nie chce sie za przeproszeniem "pier...." z tym, upychać i szukać rozwiazań to kupuje warblo montuje i jest o 300 zł chudszy.
: 2008-02-10 16:27
autor: mika_vixen
Chyba nie będziesz miał już zapasu bo jak piszesz o 4 barach na listwie to nasza pompa już nie jest wstanie napompować więcej bo niema zapasu w ciśnieniu roboczym,a co do wtrysków to nie pisałem że ma być takie ciśnienie na wolny obrotach ,na wolnych powinno być oscylowane na poziomie fabrycznego,albo mniej jak zakładasz większe wtryski bez zmieniania map paliwa.Zobaczysz jak pomierzysz wszystko podczas jazdy bo może być tak że przy 1.1 bara może się okazać że będzie za ubogo,a pompa nie da rady więcej paliwa utrzymać na listwie.
: 2008-02-10 17:53
autor: Bogdan9999
mika_vixen ja swojego patentu jestem pewien na 100% 320 l/h to nie 255 l/h i moge nawet przeprowadzić test na jakimś zlocie jak ktoś ma warblo i porównamy to sam sie zdziwisz. Pozdro
: 2008-02-10 19:18
autor: mika_vixen
Ok.To są tylko moje przypuszczenia,ale żeby nie zakładać nowego tematu czy pompa powinna chodzić już po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu,czy dopiero po zakręceniu rozrusznikiem.