Problemy z alternatorem - zaniki napięcia.

Awatar użytkownika
avel
Posty: 466
Rejestracja: 2009-04-26 17:16
Samochód: Probe II 2.0 1994
Galeria: viewtopic.php?t=20438
Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie

Re: Problemy z alternatorem - zaniki napięcia.

Post autor: avel »

Nie wszyscy wyciągają jak Ty alternator w co drugie popołudnie. Jak odkręciłem u siebie to wisiał na półośce i nie dało się go przemieścić w dół. Tak czy inaczej trzeba dać nura pod samochód więc nie jest to wymiana na w 3 minuty.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było :(
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problemy z alternatorem - zaniki napięcia.

Post autor: Romas »

avel pisze:Nie wszyscy wyciągają jak Ty alternator w co drugie popołudnie
Ja też nie odkręcam alternatora w 2.0 w co drugie popołudnie :P zwłaszcza ze nie posiadam takowego silnika :mrgreen:
A za pierwszym razem jak w probku 2.0 wyciągałem alternator, to i tak to robiłem jak opisałem wczesniej :P :mrgreen:

Wiadomo ze jak ktośma czas i lubi sie bawić( przysparzać sobie wiecej roboty) to jego sprawa i dla mnie to i alternator przez tylny bagażnik może wyciągać :mrgreen: :lol:
Awatar użytkownika
MAcieja87
Posty: 77
Rejestracja: 2009-08-02 14:20
Samochód: Probe 2.5 v6 95r
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie / Olsztyn

Re: Problemy z alternatorem - zaniki napięcia.

Post autor: MAcieja87 »

Orientujecie się od jakiej Mazdy podejdzie alternator do Probe 2.5 ?
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: Problemy z alternatorem - zaniki napięcia.

Post autor: vitek »

był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Problemy z alternatorem - zaniki napięcia.

Post autor: waldii »

jakby co mam taki alternator na zbyciu w dobrej cenie
Awatar użytkownika
MAcieja87
Posty: 77
Rejestracja: 2009-08-02 14:20
Samochód: Probe 2.5 v6 95r
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie / Olsztyn

Re: Problemy z alternatorem - zaniki napięcia.

Post autor: MAcieja87 »

-- oryginalny post 2013-02-08 20:09 --

O, fajnie ! Dzięki ! Mam tylko nadzieję, że w praktyce będzie to samo i jakiś gdzieś znajdę ;]

-- dodano 2013-02-08 20:14 --

Niestety, ale zależy mi na czasie. Mam nadzieję, że jakimś cudem uda mi się go znaleźć gdzieś w moich okolicach, jeżeli nie będę szukał na forum :) jutro się okaże :D
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Problemy z alternatorem - zaniki napięcia.

Post autor: waldii »

Oka,ogloszenie kiedys tu wisiale ale chyba za dlugo nikt tam nie pisal i poszlo do kosza.Kazda Kseria czyli probe2.5v6,mazda mx3 1.8 v6,323f BA 2.0 V6 oraz 626i mx6 2.5V8 maja ten sam alternator o symbolu K801 jakby co
Awatar użytkownika
MAcieja87
Posty: 77
Rejestracja: 2009-08-02 14:20
Samochód: Probe 2.5 v6 95r
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie / Olsztyn

Re: Problemy z alternatorem - zaniki napięcia.

Post autor: MAcieja87 »

to wychodzi na to, że ostatni alternator, który kupiłem od "Forumowicza" miał inne oznaczenie, może dla tego skończył się po niecałych 2 latach. Na szczęście w moje puste rejony trafił Xedos na szrot i miał bardzo ładny alternator, który już służy mojemu Probe :)
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Problemy z alternatorem - zaniki napięcia.

Post autor: waldii »

no to malinka.Wg mnie altki w kserii padaja przez przypadkowe zalanie olejem silnikowym podczas wlewania do silnika też szanuj swoj
Awatar użytkownika
MAcieja87
Posty: 77
Rejestracja: 2009-08-02 14:20
Samochód: Probe 2.5 v6 95r
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie / Olsztyn

Re: Problemy z alternatorem - zaniki napięcia.

Post autor: MAcieja87 »

Z początku też myślałem, że to przez olej,bo po remoncie puściły klawiatury i trochę go zalało, a oni nawet nie wyczyścili dobrze tego. Po rozłożeniu okazało się, że coś komutator nie chce współpracować. Ważne, że nowy z Xedosa podchodzi i to bardzo dobrze :)
A przy okazji, o czym jeszcze mógł bym pomyśleć aby zawinąć z tej mazdy? Jak patrzyłem w bardzo przyzwoitym stanie była, a w moim rejonie ciężko o części do takich samochodów :(
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”