Strona 1 z 1
gdzie znaleźć "+" po przekręceniu zapłonu
: 2007-10-25 21:16
autor: daniel
gdzie najłatiej w Probe 2,2GT znaleźć kabel + w którym prąd pojawia sie po przekręceniu zapłonu, radio wykluczam bo to działa bez przekręcenia kluczyka.....montuje dodatkowe zegary i ta informacja mi potrzebna

: 2007-10-25 21:23
autor: davidlive
Za radyjkiem na tole idzie tak wiązka kabli i tam jest ich hyba z 6 jeden z nich to ten którego szukasz na innym masz 5 V a dalej nie pamietam ja mam tam podpięte radio, wskaźniki, i pare innych pierdół i działa super.
pozdro
: 2007-10-25 21:24
autor: daniel
a jakiego koloru??
: 2007-10-25 21:54
autor: pytlar
no w wiazce co idzie do radia tez masz kabel na ktorym sie pojawia 12V po przekreceniu kluczyka

jezeli masz kostke iso to ten zolty:]
: 2007-10-25 22:38
autor: daniel
pytlar pisze:no w wiazce co idzie do radia tez masz kabel na ktorym sie pojawia 12V po przekreceniu kluczyka

jezeli masz kostke iso to ten zolty:]
mam iso, z tym ze u mnie radio nie potrzebuje do dzialania przekreconego zaplonu
: 2007-10-25 23:12
autor: Robert
W zapalniczce
: 2007-10-26 18:53
autor: radek1
Dodatkowe wskaźniki najlepiej podpiąć pod pokrętło od regulowania podświetlania zegarów bo gdy wskaźniki za mocno świecą masz możliwość tonowania.
: 2007-10-26 22:26
autor: OLEY
Kurcze, to wcale nie jest głupie.

: 2007-10-26 23:18
autor: Robert
Wróć do pierwszego zdania - to nie miało być podświetlone po zapaleniu świateł. W dodatku, jeżeli wskaźnik nie ma oddzielnego zasilania podświetlenia, to zmiana napięcia na jego zasilaniu powoduje błędne wskazania.
A wspomniany plus zmieniający napięcie zgodnie z regulacją można wziąć z (prawie) dowolnej lampki we wnętrzu - np. z podświetlenia zapalniczki (wtedy oba kable plusowe do wskaźnika ciągniemy z 1 miejsca).
: 2007-10-27 08:06
autor: radek1
Ja mam tak podpięty wskaźnik i w nocy gdy za mocno świeci po oczach masz możliwość wyregulowania,a one naprawdę mocno świecą.
: 2007-10-27 16:04
autor: davidlive
to albo ja ślepne albo mi one nie przeszkadzają, jest w sam raz , nie powiem pomysł nie najgorszy ale to juz nie moje zmartwienie mam nadzieje tylko przyszłego właściciela .
pozdro
: 2007-10-27 18:04
autor: daniel
to może inaczej:), kupiłem zegary i oczywiście nie chce żeby mi sie cały czas świeciły, albo po zapaleniu świateł, tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce, gdzie najlepiej je podpiąć???, padłą odpowiedź że zapaliniczka - czy to to będzie dobre???, bo po tym co napisał Robert troche sie zakreciłem

: 2007-10-27 20:55
autor: waluś
Wróć do pierwszego zdania - to nie miało być podświetlone po zapaleniu świateł. W dodatku, jeżeli wskaźnik nie ma oddzielnego zasilania podświetlenia, to zmiana napięcia na jego zasilaniu powoduje błędne wskazania.
A wspomniany plus zmieniający napięcie zgodnie z regulacją można wziąć z (prawie) dowolnej lampki we wnętrzu - np. z podświetlenia zapalniczki (wtedy oba kable plusowe do wskaźnika ciągniemy z 1 miejsca).
dokładnie tak. Do regulatora oświetlenia można sobie podpinąć jedynie ciśnieniomierze, reszta pobiera prąd z zasilania do prawidłowej pracy. Sprawdziłem organoleptycznie hehe.
Ja proponuje to co jest najbliżej, czyli pierwsza lepsza lampka, lub np. pierwszy lepszy przełącznik o załączania czegoś. Najmniej rozbierania. Ja mam podpięte w zasilanie regulacji zawieszenia. Tam pojawia się napięcie po przekręceniu stacyjki (ale w stan rozruchu czyli stan załączenia zapłonu). Uwaga na niektóre przełączniki, bo są również takie kostki, gdzie na przykład włączasz światła i znika napięcie

Nie polecam zapalniczki bo daje napięcie tak jak na radio, czyli w pierwszej pozycji, więc siedząc w aucie i słuchając radia z wyłączonym silnikiem świecą sie zegary. Po co ?
: 2007-10-27 21:34
autor: daniel
z tym że u mnie radio chodzi nawet jak nie mam kluczyka w stacyjce
to może lekki off...ale dalej związany z zegarami - gdzie znaleźć otwór do komory silnika żeby przeciągnąć kable itp., bo w Probasach wszystko zabudowane

: 2007-10-27 21:53
autor: davidlive
żeby sie ludzie patrzyli i podziwiali
sprawdziłem organoleptycznie
pozdro
: 2007-10-28 08:59
autor: black_martines
a ja będę przewrotny. chcesz mieć zasilanie do wskaźników po przekręceniu kluczyka. a nie wartoby w takim razie podpiąć się bezpośrednio pod stacyjkę? dostęp jest nienajgorszy, kabel gruby na tyle że nie masz spadków i masz pewność że podłączasz to co chcesz...
: 2007-10-29 09:03
autor: Drzymek
Ja wszystkie 6 zegarów podłączyłem do bezpiecznika tylnej wycieraczki. Nie mam żadnych przekłamań, czy fałszywych wskazań. Zegary działają po przekręceniu stacyjki. Co do intensywności świecenia, to nie mam z tym problemu, bo mam dostępnych 7 kolorów i wybieram sobie między jaśniejszymi i ciemniejszymi. Tylko shift light musiałem zmodernizować, bo jak mi walnął światłem po oczach w nocy to przez 20 sekund kompletnie nic nie wiedziałem. Włożenie do shifta pończochy mojej dziewczyny rozwiązało problem oślepiania

: 2007-10-29 09:57
autor: black_martines
czyli tuning pończochą...
bez komentarza
: 2007-10-29 10:03
autor: Drzymek
martines_black pisze:czyli tuning pończochą...
bez komentarza
A nie wiesz po co mam to rozbierać i kombinować z rezystorami, ingerować w cały układ jak między żarówkę a szkło, mogę wsadzić kawałek materiału?
: 2007-10-29 11:31
autor: davidlive
a może lepszy będzie jakis kawałek ciemniejszego plastiku albo szkiełka???
Bynajmniej jakos sie lepiej kojarzy .
pozdro
: 2007-10-29 14:09
autor: Drzymek
davidlive pisze:a może lepszy będzie jakis kawałek ciemniejszego plastiku albo szkiełka???
Bynajmniej jakos sie lepiej kojarzy .
pozdro
Mnie tam najlepiej się kojarzy pończocha mojej kobiety

: 2007-10-29 18:21
autor: daniel
Drzymek pisze:davidlive pisze:a może lepszy będzie jakis kawałek ciemniejszego plastiku albo szkiełka???
Bynajmniej jakos sie lepiej kojarzy .
pozdro
Mnie tam najlepiej się kojarzy pończocha mojej kobiety

a mówią że kobitki i samochody to 2 różne "rzeczy" a tu prosze...jak sie kobieta przysłużyła

Drzymek ważne że dziala
