Probe II 2.5 gdzie ten numer silnika ?

Gość

Probe II 2.5 gdzie ten numer silnika ?

Post autor: Gość »

Gdzie znajduje się numer silnika w PROBE 2.5 V6, czy to naklejka, tabliczka czy wybity numer ?. Powiedzcie mi czy 17.5 tys. to dużo za 94r. ?? Czy zaczekać do 1 maja - wejście do unii (jak sądzicie czy wyjdzie taniej ??).
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

17500 km - w sumie to nie dużo - pod warunkiem że masz to udokumentowane w książce serwisowej.
Jaką masz pewność, że ktoś się licznikiem nie bawił ??

Po wejściu do unii to w sumie nie wiadomo - podobno ceny na auta zza oceanu mają spaść o parę oczek - ale to tylko podobno. W sumie nic pewnego.
Nie napisałeś o stanie technicznym auta i o cenie.
Co do numerów - w wersji USA zazwyczaj wbijano w dowodzie brak numerów (mam tak u siebie)

Tutaj masz link do interesującego tematu.

Napisz coś więcej o Probiaku.
Pozdrowienia.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki »

BiZoN pisze:17500 km - w sumie to nie dużo -
koledze chyba chodzilo o 17500 zl ??? czy to nie jest cena i rocznik autka Ola ???
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl
Awatar użytkownika
nikosnikos
Posty: 1022
Rejestracja: 2003-07-15 21:40
Galeria: viewtopic.php?t=5618
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: nikosnikos »

17500 to cena :twisted: , a Ola probe jest 93!
Kiedyś był mój... :-(
Obrazek
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Numer silnika nabity jest na bloku - wiem ale powiem Ci Gościu na priva gdzie go szukać.

Nie piszę tego otwarcie coby się nie rozniosło i coby któryś z nas nie trafił na pałarza nagdgorliwca co się dowiedział gdzie ten numer w probe jest.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Już na forum to było dokładnie omówione, a jak nawet jakiegoś policjanta by naszło sprawdzać to i tak bez endoskopu nie podskoczy :lol:
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

To "ONI" mogą być aż tak inteligentni :!: :!: :?:
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Ok! Więc numer jest wybity na bloku pod osłoną paska rozrządu. N
a krawędzi styku bloku z głowicą narożnik bloku od strony grodzi jest nadlany i właśnie tam jest wybity. Oprócz tego na doolnej połówce bloku od strony grodzi jest tabliczka z numerem VIN.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Gość

probe II 24V numer silnika

Post autor: Gość »

Witam wszystkich,

przywiozlem samochód ( Probe II 24V rok 95) z Niemiec i mam problem z pierwszym przeglądem przed rejestracją. Niestety nie wiadomo jak znaleźć numer silnika. Czytałem tutaj na forum wszystko na ten temat i niestety nie wiem ostatecznie gdzie ten numer w probe II widnieje i jak go odczytać. Proszę o pomoc w rozwiązaniu tej kwestii.

titaniumen
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

miałem ten sam problem przy ostatnim przeglądzie - facet szukał 30 minut z lusterkiem latarką i innymi duperelami i nie znalazł...

Podobno jest pod osłoną paska rozrządu...


Polecam przejechać się do znajomego (innego, bardziej ludzkiego) diagnosty...
<(k)night rider>

miałem probe :)
Gość

Post autor: Gość »

dzięki za info bo już na tym moim szukają i szukają. Przynajmniej wiem, że to rzeczywiście nie jest takie proste.

Podpowiem im to z tym paskiem... i zobaczymy.
Awatar użytkownika
leoul
Posty: 167
Rejestracja: 2004-03-27 21:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: leoul »

No ja nie wiem, myslałem, ze nie ma w 2,5V6 numerów silnika... przynajmniej nic o tym nie wiem i w dowodzie rej. mam wpisane brak numerów. ??
Fester
Gość

Post autor: Gość »

leoul pisze:No ja nie wiem, myslałem, ze nie ma w 2,5V6 numerów silnika... przynajmniej nic o tym nie wiem i w dowodzie rej. mam wpisane brak numerów. ??
Hmmm, Ty czy Nana, he he a raczej Wy 8)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Titaniumen - nic im nie mów! niech Ci wpiszą "brak numerów" a będziesz miał z tym spokój.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Gość

Post autor: Gość »

Ale sprawa nie jest taka prosta jeśli już są numery w dowodzie, a jeśli są
to dla takiego typka na diagnostyce też one są, a jeśli on ich nie może
znaleźć to coś jest nie chalo.

Jeśli są numery w dowodzie to teraz chyba idzie się do rzeczoznawcy i on
orzeka że nie może znaleźć numerów bądź nie może odczytać, ale jeśli są
w dowodzie to nie wbije że ich nie ma tylko nabije nowe i to jest ten ból bo
moje numery zrobiły się ciężkie do odczytania.
Przemek Dąbek
Posty: 7
Rejestracja: 2004-12-01 10:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Przemek Dąbek »

sprawa jest taka że miałem probasa sprowadzonego ze stanów i tam silnik jest określany jako część wymiena i tam nie wstawiają nómerow na silnik zato ełropejskie wersje miały bo tu są inne przepisy przynajmniej tak mi się wydaje
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Wszystkie silniki mają numer - jednak w wersjach usa w papierach się jego nie podaje.
Numer znajduje się na występie bloku na powierzchni styku bloku z lewą (tą od grodzi) głowicą w rogu. Zakryty jest obudową paska rozrządu. Oprócz tego na podstawie bloku (jego dolnej części) od strony grodzi nabita jest blaszka z numerem VIN. tak samo jak na skrzyni.

Oczywiście mowa o 2,5v6.

AHA! numer zaczyna się od liter KL (oczywiście w 2,5)
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Przemek Dąbek
Posty: 7
Rejestracja: 2004-12-01 10:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Przemek Dąbek »

ja w probie ze stanów wogóle nie miałem numerów a teraz mam wersje europejską i w tym mam numery
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

tak samo jak ja....ja mam wersje europejska i mam numery ale sa holernie gleboko skitrane gdzies prawie pod silnikiem
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
Gucio_GT
Posty: 104
Rejestracja: 2004-09-07 22:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Gucio_GT »

witam
mialem ten sam problem
pojechalem na przeglad a te ciecie nie znalazly numer bo jak sie potem okazalo szukali na skrzyni biegow
wpisali mi brak numerow pojechalem do przegladu i kicha
pani w okienku stwierdzila ze w polsce nie mozna zarejestrowac auta bez numerow silnika wiec trzeba pojechac do rzeczoznawcy wypisac wniosek przyznanie numerow i pojechac do nabicia i do ponownie do przegladu zeby wpisali nowy numer

pojechalem na stacje zeby wystawili wniosek na numery (okolo 100zl) ale oni stwierdzieli ze najpierw poszukaja

jak im powiedzialem ze to silnik mazdy to wszystko bylo jasne i w ciagu 3 min znalezli

numer jest na bank we wszystkich euro wersjach i w usa jest zdaje sie tez

numer jest pod lewa glowica trzeba patrzec od strony główki amortyzatora i koniecznie lampa miedzy grodzia a silnikiem
postaram sie zrobic fotki gdzie patrzec

pozdro
2,5 GT euro z 95'
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Ja w Próbce nie mam numerów silnika :P
i już przyjeżdżając ze Stanów nie było numerów.
Nie miałam żadnych problemów z przeglądem i rejestracją
wydawało mi się że silnik w Stanach jest traktowany jak część
wymienna samochodu.
Choć to było dawno temu :slon:
Radzę po prostu spróbować pojechać do innego diagnosty :!:
Będziesz Miał Wygody
Awatar użytkownika
Brychu
Posty: 482
Rejestracja: 2003-05-25 00:32
Galeria: viewtopic.php?t=8101
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Brychu »

Byłem ostatnio na przeglądzie i ten numer jest, mocno schowany ale jest. Diagności mają swoje książki i w nich jest pojkazane gdzie mają szukać tylko trzeba im kazać dokładnie szukać.
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

W wersjach Europejskich występuje numer silnika,
na to miast w wersjach Amerykańskich jest to część wymienna
i nie posiadają numerów, w miejscu gdzie powinien
być nabity numer jest czyste pole,
w dokumentacji sprowadzania auta
jest zaznaczone brak numeru silnika
i to samo jest u mnie w dowodzie rejestracyjnym :P
:slon:
Będziesz Miał Wygody
Gość

Post autor: Gość »

AGA I GER pisze:W wersjach Europejskich występuje numer silnika,
na to miast w wersjach Amerykańskich jest to część wymienna
i nie posiadają numerów, w miejscu gdzie powinien
być nabity numer jest czyste pole,
w dokumentacji sprowadzania auta
jest zaznaczone brak numeru silnika
i to samo jest u mnie w dowodzie rejestracyjnym :P
:slon:
zależy czy samochód był sprowadzany ze stanów i sprzedany w salonie
w niemczech czy był sprzedany w salonie w stanach i dopiero poleciał do
europy bo w tych pierwszych są numery, juz szkopy o to zadbały
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Tak zgadza się i masz rację, o to samo mi chdziło. :lol:
:slon:
Będziesz Miał Wygody
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”