Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous. Uwaga - zapisy przyjmujemy do końca Kwietnia !
Stuki !?
Stuki !?
Mam problem z 2.5GT i potrzebuje opini klubowych probeznawcow. Mnialem niedawno wymieniane łożysko i swożeń w kole po stronie pasażera od tego czasu zaczelo mi cos w tym kole stukac na poczatku lekko na zakretetach puzniej mocniej az wkoncu jakby na zakretach juz przestalo a za to stuka na prostej drodze po wybojach. Co to moze byc, przeguby?
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
mam podobie i stawiam na cos w przegubach - po rozkreceniu i zmonotowaniu 'porzadnie' na jakis czas te halasy ustaja.
sprawdz czy masz jakis luz w miejscu gdzie przedluzenie poloski oparte jest na stojaku mocowanym do korpusu silnika - moim zdaniem te stuki na dziiurach pochodza stamtad.
to tylko dywagacje bo nie mam kompletu na podmiane zeby sprawdzic 100%
sprawdz czy masz jakis luz w miejscu gdzie przedluzenie poloski oparte jest na stojaku mocowanym do korpusu silnika - moim zdaniem te stuki na dziiurach pochodza stamtad.
to tylko dywagacje bo nie mam kompletu na podmiane zeby sprawdzic 100%
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Mi ostatnio stukało i okazało sie ze poluzowala sie sruba na przegubie zwrotnicy (ten ktory jest na stale w wachaczu i trzyma cala zwrotnice). Wystarczylo porzadnie dokrecic. Jezeli przegub, to strasznie słychac przy skrecaniu, na prostej raczej nie, chyba ze jest mocno wywalony. Mialem tez przypadek ze odkrecily mi sie nakretki na drozku kierowniczym, wtedy stukalo i dziwnie sie zachowywal sie na zakretach. Teraz mi stuka na prostej jak jade po dziurach. Juz wiem ze to łaczniki stabilizatora. ŁAcznik sprawdzicie dopiero jak go odkrecicie albo od wachacza, albo od stabilizatora, inaczej przy podniesionym kole jest naprezony i nie wyczuwa sie luzu. Przeaznie siadaja od strony pasazera - z prawej zawsze sa dziury. Ja juz wymienialem prawy dwa razy a lewego jeszcze wcale.
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Jak ja wymienialem gumy na stabilizatorze, to stuki zamiat zniknac - zrobily sie naprawde wnerwiajaceQuaki pisze:Rownie dobrze moze byc guma na wachaczu jak lacznik satbilizatora a też guma na stabilizatorze (ja tak mialem ) tylko ze to ostani ciezko wymienic bo nie wlozysz lapy zeby przykrecic ja sie meczylem z jednej strony mi sie udalo a z drogiej odpuscilem
pozdrawiam

Kiedyś był mój... 

PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630


PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
dzieki za odpowiedzi. W srode sprawdze to oczym piszecie juz wiem ze musze zaczac od lacznikow i niedokreconych srub na przegubach. Jak cos to jescze czekam na jakies pomysly. Po zabiegu o wszyskim napisze w tym temacie
pozdrowko dla wszystkich
pozdrowko dla wszystkich
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
dzwiek jaki to przypomina to cos wstylu pukań, dzwiek niema nic w sobie metalicznego, Tak to wyglada w moim odczuciu, oczywiscie im wiekszy wybuj tym glosniej, wrazenie jak by sie mnialo kolo urwac ale przyczepnosci na zakretach nie traci, dzis testowalem 

Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
stawiam na łączniki stabilizatora (koszt - 75PLN/szt.) też takie coś miałemRemik pisze:dzwiek jaki to przypomina to cos wstylu pukań, dzwiek niema nic w sobie metalicznego, Tak to wyglada w moim odczuciu, oczywiscie im wiekszy wybuj tym glosniej, wrazenie jak by sie mnialo kolo urwac ale przyczepnosci na zakretach nie traci, dzis testowalem
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja w japan cars 37 zl/szt do przodu 

Kiedyś był mój... 

PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630


PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Wymienialem w lipcu zeszlego roku i jak na razie wszystko ok! A przejechalem jakies 15 tys km.
Ostatnio zmieniony 2004-03-16 12:18 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 1 raz.
Kiedyś był mój... 

PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630


PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Spraw sobie, spraw
Ja nad tylem musze sie zastanowic, bo juz prawy chyba ledwo zyje - co prawda nie slychac zadnych stukow, ale wyglada nie za ciekawie 



Kiedyś był mój... 

PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630


PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Wytlumaczyc trzeba sobie kretosc tych drog w ten sposob ze podczas wojny samoloty nie zbombarduje glownej drogi bo nie trafiCynki pisze: Remik, bo ty tam masz na prawdę ciężki żywot.
Ostatnio jak jechałem do gołębia na basen to stworzyłem tomik przekleństw na te drogi dookoła twojego podwórka.....
sądzę, że jedynym, kto skorzysta na tym stanie rzeczy będzie gość, który enty raz będzie mi prostował fele...

Ale w kontescie na najbardziej dziurawe miasto War-Maz wciaz bezkonkurencyjnie prowadzi Olsztyn wiec zeczywiscie Cynki musiz wydawac majatek na prostowanie fel. Az nuz sie sam w kieszeni otwiera

a wracajac do lacznikow stabilizatora to szukac do M626 ale wjakim typie i roczniku?
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Kiedyś był mój... 

PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630


PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
Super dzieki greyg ale sa tam dwa stabilizatory jeden J63000 w cenie 55zł i drugi J63000JC w cenie 38zł, na zdjeciach wygladaja identycznie wrecz to te same zdjecia to dlaczego taka rozbieznosc w cenie?greyg pisze:J63000 - prawy
J63001 - lewy
sa po 55zl w detalu
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
wlasnie oto mi chodzilogreyg pisze:nad kolem masz nadkole - zerkne jutro czy mam

Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632