inzynierek1982
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2008-07-03 08:19
- Galeria: viewtopic.php?t=14109
inzynierek1982
Moje 2,5 GT
Zmiany:
-felgi arcasting blade 18 "
-hamulce przod tarcze 12" nawiercane
-sportowa kierownica swm
-pasy szelkowe 3 punktowe
-dolot bomz
-wydech remus
- dvd tv
-galka mieszek jacky
- a i jeszcze maly aerografik na klapce wlewu paliwa (moze teraz wszystko jasne)?????
w palnach :
-fotele kubelkowe
- bixenony
-rozporki kielichow
-drobna kosmetyka i na tym kończe
- no chyba ze jakies kolektorki ze stanów
Zmiany:
-felgi arcasting blade 18 "
-hamulce przod tarcze 12" nawiercane
-sportowa kierownica swm
-pasy szelkowe 3 punktowe
-dolot bomz
-wydech remus
- dvd tv
-galka mieszek jacky
- a i jeszcze maly aerografik na klapce wlewu paliwa (moze teraz wszystko jasne)?????
w palnach :
-fotele kubelkowe
- bixenony
-rozporki kielichow
-drobna kosmetyka i na tym kończe
- no chyba ze jakies kolektorki ze stanów
Ostatnio zmieniony 2008-07-11 00:43 przez inzynierek1982, łącznie zmieniany 3 razy.
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2008-07-03 08:19
- Galeria: viewtopic.php?t=14109
pasy sa spoko zwijacze mocowane do zaczepow pasów tylnych ;tylko komfort przy wsiadaniu jak wiadomo; i nie chodzi mi o wyglad tylko wole sie dobrze przypiac jesli nie mam poduszki przed soba i moja pasazerka też
o co metalowe chodzi ??
o co metalowe chodzi ??
Ostatnio zmieniony 2008-07-11 00:04 przez inzynierek1982, łącznie zmieniany 2 razy.
- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
- mario88
- Posty: 152
- Rejestracja: 2007-11-14 11:57
- Samochód: Ford Probe 2.5 V6 24V
- Galeria: viewtopic.php?t=12865
- Lokalizacja: Świecie
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- ***Jacyn***
- Posty: 96
- Rejestracja: 2008-01-20 01:58
- Galeria: viewtopic.php?t=13980
- Lokalizacja: Iława
całkiem sympatyczne auto, ładny kolorek i fajne fele
Zapraszam do mojej galerii
Pozdrawiam
Zapraszam do mojej galerii
Pozdrawiam
Black Ford Probe Ist Gen ... 2,2 GT ... '91
*** http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=13980 ***
*** http://pl.youtube.com/watch?v=fWWVU9GkwDc ***
Pamiętaj, nie jesteś naprawdę pijany, jeżeli jesteś w stanie leżeć na podłodze bez trzymania !
*** http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=13980 ***
*** http://pl.youtube.com/watch?v=fWWVU9GkwDc ***
Pamiętaj, nie jesteś naprawdę pijany, jeżeli jesteś w stanie leżeć na podłodze bez trzymania !
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- sziaba
- Posty: 168
- Rejestracja: 2008-04-23 20:29
- Samochód: Skoda Octavia Scout
- Galeria: viewtopic.php?t=13751
- Lokalizacja: Szczecinek
- jarsonik
- Posty: 993
- Rejestracja: 2007-07-22 12:03
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=13697
- Lokalizacja: Białystok
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Na plus wygląd z zewnątrz. Seria plus duża felga prezentuje się bardzo sympatycznie
Na minus:
- To co zrobiłeś z fotelami by te pasy tam wrzucić. Wogóle to nie prościej byłoby zamontować poduszkę niż jakieś głupio wyglądające pasy Ciekawe jak się jeździ tym w czwórkę
- kierownica oraz gałka i mieszek Jacky
- monitor wygląda beznadziejnie zamontowany w tym miejscu. Pisałem o tym przy audio Sotonki
Na minus:
- To co zrobiłeś z fotelami by te pasy tam wrzucić. Wogóle to nie prościej byłoby zamontować poduszkę niż jakieś głupio wyglądające pasy Ciekawe jak się jeździ tym w czwórkę
- kierownica oraz gałka i mieszek Jacky
- monitor wygląda beznadziejnie zamontowany w tym miejscu. Pisałem o tym przy audio Sotonki
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2008-07-03 08:19
- Galeria: viewtopic.php?t=14109
- Astro
- Posty: 617
- Rejestracja: 2007-05-02 22:42
- Galeria: viewtopic.php?t=12878
- Lokalizacja: Vault 101
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Pieknie wyglada silniczek pod maska i lakierek
Za te hamulce to bym cie lal ale to juz wiesz z innego topiku.I sztacheta ci sie nalezy za wyglad proba w srodku.Po co te pasy takie udziwnione???Zastanawiales sie jak zadzialaja podczas wypadku czy tylko zalozyles tak sobie???Dla mnie to wyglada smiesznie(jak lejce dla konia).
A ta kiera to istnie z >>>> nie bede obrazal pewnego samochodu.Taka kiera dla mnie to wies tanczy i spiewa.(docenisz orginalna jak niedajboze zetkniesz nos kiedys z tym czyms zamiast kierki)Wtedy docenisz poduchy
Za te hamulce to bym cie lal ale to juz wiesz z innego topiku.I sztacheta ci sie nalezy za wyglad proba w srodku.Po co te pasy takie udziwnione???Zastanawiales sie jak zadzialaja podczas wypadku czy tylko zalozyles tak sobie???Dla mnie to wyglada smiesznie(jak lejce dla konia).
A ta kiera to istnie z >>>> nie bede obrazal pewnego samochodu.Taka kiera dla mnie to wies tanczy i spiewa.(docenisz orginalna jak niedajboze zetkniesz nos kiedys z tym czyms zamiast kierki)Wtedy docenisz poduchy
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 2008-07-03 08:19
- Galeria: viewtopic.php?t=14109
- trzeba pamietac ze poduszka bez zapietych pasow przyczynia sie do zwiekszenia niebezpieczenstwa ,pozatym pasy powinny byc prawidlowo zapiete nieposkrecane i na odpowiedniej wysokosci w przeciwnym wypadku moga prowadzic do polamania zeber
- w sportach motorowych i F1 nie stosuje sie poduszek gdyby byly one takie super bezpieczne napewno znalazlo by sie miejsce na te 2 kg; stosuje sie 6 punktowe pasy z centralna klamra ktore tez cos waza;
wniosek -sportowe pasy podwyzszaja bezpieczenstwo poprzez zwiekszenie powierzchni trzymania ciala oraz lepsze przyleganie do fotelela przyczynia sie do lepszej kontroli nad pojazdem
schemat: zmaina kierownicy z wielkiej jak w busie, zaslaniajacej tor jazdy na lepsza do prowadzenia i nie zaslaniajaca toru= lepsze pasy bezpieczenstwa = chyba logiczne
- w sportach motorowych i F1 nie stosuje sie poduszek gdyby byly one takie super bezpieczne napewno znalazlo by sie miejsce na te 2 kg; stosuje sie 6 punktowe pasy z centralna klamra ktore tez cos waza;
wniosek -sportowe pasy podwyzszaja bezpieczenstwo poprzez zwiekszenie powierzchni trzymania ciala oraz lepsze przyleganie do fotelela przyczynia sie do lepszej kontroli nad pojazdem
schemat: zmaina kierownicy z wielkiej jak w busie, zaslaniajacej tor jazdy na lepsza do prowadzenia i nie zaslaniajaca toru= lepsze pasy bezpieczenstwa = chyba logiczne
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Ale walisz mi tu logika koles
Logiczne jest to ze jak spotkasz sie z drzewem to wyrzniesz nosem w ta extra bezpieczna kierownice.I bedziesz mial pomidora zamiast nosa.
Owszem pasy 4 punktowe sa spoko ale orginalne lub w orginalnych kubelkach a nie zamontowane jak u ciebie.Wniosek jest taki ze zamontowales cos co nie ma badan i atestu zadnego.Nie masz pojecia jak sie zachowa to w chwili wypadku.LOGICZNE????
dla Ciebie wszystko jest logiczne.obliczasz wartosc rzeczy na podstawie ich wielkosci.Pasy lepsze bo 4 punktoowe.To nic ze zamontowane jak w ciagniku.wazne ze 4 punktowe wiec twoim zdniem lepsze
Kiera tez lepsza bo mniejsza,niewazne ze bez poduchy i ze w razie wypadku skasujesz sobie pyszczek(przeciez pasy masz extra i cie ochronia).PS. w org jest regulacja polozenia kierki i nic nie musi zaslaniac.
zreszta przeciez Ty nie bedziesz mial wypadku bo masz super extra zestaw hamulcowy.Duza tarcza nawiercana pelny bajer.To nic ze na adapterach z warsztatu wujka henka ze klocki lapia 2/3 tarczy i ze wystepuja ogromne naprezenia.To nic ze nie ma oslony na wode itp. NIE SZKODZI prawda???przeciez wieksza jest i bedzie lepiej hamowac.
LOGICZNE prawda???
Ja Ci powiem jak ja to widze:
1 kupujesz kubelek sparko masz w nim zarabiste pasy itp -jest bezpiecznie
2 kupujesz sportowa kierke z miejscem na poduche lub zostawiasz stara ktora bedzie bezpieczna i wygodna(twoja pewnie byla po wystrzale ze ja wywaliles)
3 inwestujesz te najmniej 1500zl kupujesz fajne tarczki z zaciskami dopasowanymi do nich i pasujace do orginalnego mocowania.Jest bezpiecznie i wyglada fajnie.
Dla mnie wszystko jest to na pokaz co zrobiles.Moze laski na to leca ale nie ja.Pasy do dupy(niewiadomo czy bezpieczne i jak sie zachowaja w syt.awaryjnej)do tego z tylu proba nikt nie usiadzie.
kiera w stylu za szybcy za wsciekli(ale szpan jest)
hamulce wiecej komentarza nie trzeba
ale najwazniejsze ze jest LOGICZNIE czyli im WIEKSZE i WIECEJ tym LEPIEJ.
Acha zapomnialbym. Piszesz o tym ze przy niezapietych pasach poducha zlamie nos itp.Otoz kolego drogi po to sa pasy zebys je zapinal.
PS.zapytaj np.kocurka i nataniachu co sadza o poduszkach powietrznych w aucie(maja najwiekszo wiedze z nas)
Logiczne jest to ze jak spotkasz sie z drzewem to wyrzniesz nosem w ta extra bezpieczna kierownice.I bedziesz mial pomidora zamiast nosa.
Owszem pasy 4 punktowe sa spoko ale orginalne lub w orginalnych kubelkach a nie zamontowane jak u ciebie.Wniosek jest taki ze zamontowales cos co nie ma badan i atestu zadnego.Nie masz pojecia jak sie zachowa to w chwili wypadku.LOGICZNE????
dla Ciebie wszystko jest logiczne.obliczasz wartosc rzeczy na podstawie ich wielkosci.Pasy lepsze bo 4 punktoowe.To nic ze zamontowane jak w ciagniku.wazne ze 4 punktowe wiec twoim zdniem lepsze
Kiera tez lepsza bo mniejsza,niewazne ze bez poduchy i ze w razie wypadku skasujesz sobie pyszczek(przeciez pasy masz extra i cie ochronia).PS. w org jest regulacja polozenia kierki i nic nie musi zaslaniac.
zreszta przeciez Ty nie bedziesz mial wypadku bo masz super extra zestaw hamulcowy.Duza tarcza nawiercana pelny bajer.To nic ze na adapterach z warsztatu wujka henka ze klocki lapia 2/3 tarczy i ze wystepuja ogromne naprezenia.To nic ze nie ma oslony na wode itp. NIE SZKODZI prawda???przeciez wieksza jest i bedzie lepiej hamowac.
LOGICZNE prawda???
Ja Ci powiem jak ja to widze:
1 kupujesz kubelek sparko masz w nim zarabiste pasy itp -jest bezpiecznie
2 kupujesz sportowa kierke z miejscem na poduche lub zostawiasz stara ktora bedzie bezpieczna i wygodna(twoja pewnie byla po wystrzale ze ja wywaliles)
3 inwestujesz te najmniej 1500zl kupujesz fajne tarczki z zaciskami dopasowanymi do nich i pasujace do orginalnego mocowania.Jest bezpiecznie i wyglada fajnie.
Dla mnie wszystko jest to na pokaz co zrobiles.Moze laski na to leca ale nie ja.Pasy do dupy(niewiadomo czy bezpieczne i jak sie zachowaja w syt.awaryjnej)do tego z tylu proba nikt nie usiadzie.
kiera w stylu za szybcy za wsciekli(ale szpan jest)
hamulce wiecej komentarza nie trzeba
ale najwazniejsze ze jest LOGICZNIE czyli im WIEKSZE i WIECEJ tym LEPIEJ.
Acha zapomnialbym. Piszesz o tym ze przy niezapietych pasach poducha zlamie nos itp.Otoz kolego drogi po to sa pasy zebys je zapinal.
PS.zapytaj np.kocurka i nataniachu co sadza o poduszkach powietrznych w aucie(maja najwiekszo wiedze z nas)
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
To wie każdy i nic nowego nie wniosłeś.inzynierek1982 pisze:- trzeba pamietac ze poduszka bez zapietych pasow przyczynia sie do zwiekszenia niebezpieczenstwa ,pozatym pasy powinny byc prawidlowo zapiete nieposkrecane i na odpowiedniej wysokosci w przeciwnym wypadku moga prowadzic do polamania zeber
A zauważyłeś może różnice w budowie bolidu a probe?? Jak myślisz w wypadkach formuły 1 wszyscy kierowcy ocaleli tylko dzięki pasom które są istotnym elementem bezpieczeństwa kierowcy czy coś jeszcze ma wpływ- w sportach motorowych i F1 nie stosuje sie poduszek gdyby byly one takie super bezpieczne napewno znalazlo by sie miejsce na te 2 kg; stosuje sie 6 punktowe pasy z centralna klamra ktore tez cos waza;
Ja sobie nawet kamerę na zderzaku zamontowałem bo jestem niewysoki a ta potężna kierownica mi całą szybę zasłania W sumie jakby miała jeszcze z 5 otworów tobym dojazdówke wyrzucił z bagażnika.
schemat: zmaina kierownicy z wielkiej jak w busie, zaslaniajacej tor jazdy na lepsza do prowadzenia i nie zaslaniajaca toru= lepsze pasy bezpieczenstwa = chyba logiczne
No bez przesady z tą kierownicą
A co do pasów to sorry ale jak zobaczylem jak to wszystko wymontowałeś tobym chyba wolał ich nie zapinać
Ostatnio zmieniony 2008-07-15 23:40 przez Dee Jay, łącznie zmieniany 2 razy.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
wątpię czy w tych pasach kolega wogole doleci do poduszki, kolega ma takie pasy w civicu i powiem wam ze to zdaje egzamin pasy trzymają cały czas przy fotelu, gdyby nie trzeba było haratać fotela to tez z chęcią bym je zamontował
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z .... - JEsttttttttttt
e46 z .... - JEsttttttttttt
- Ero
- Posty: 1188
- Rejestracja: 2007-10-04 20:32
- Galeria: viewtopic.php?t=12278
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
Flyke a sprawdzaliscie jak trzymaja w chwili uderzenia dajmy na to 80KM/h w drzewo???Zamontujcie silniejszy naciag w seryjnych pasach i tez was beda trzymac przy foteku.
Przeciez to jest smieszne.Jak takie pasy bylyby bezpieczne to montowaliby seryjnie a ja cos takiego pierwszy raz widze na oczy :d
No sory widzialem sa w ofercie JACKY :D:D
Przeciez to jest smieszne.Jak takie pasy bylyby bezpieczne to montowaliby seryjnie a ja cos takiego pierwszy raz widze na oczy :d
No sory widzialem sa w ofercie JACKY :D:D
Ostatnio zmieniony 2008-07-16 00:05 przez Ero, łącznie zmieniany 1 raz.
Bylo Probe jest Vectra B z silniczkiem 3.0xe V6
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
Cichopek nago szybko klikaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 53#p215153
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
nie sprawdzaliśmy i nie mamy zamiaru, ale ...
przy standardowych pasach one sie kawałek rozwiną zanim Cie zablokują przy uderzeniu a te trzymają Cie przy fotelu, mocowanie takiego pasa jest solidniejsze niż seryjne bynajmniej w civicu , natomiast same pasy wykonane są z takiego samego materiału jak seria.Jedyne czego można by sie tam obawiać to tego ze wyrwane zostanie mocowanie z budy ale w takim wypadku seryjny pas tez by sie do niczego nie nadawał
przy standardowych pasach one sie kawałek rozwiną zanim Cie zablokują przy uderzeniu a te trzymają Cie przy fotelu, mocowanie takiego pasa jest solidniejsze niż seryjne bynajmniej w civicu , natomiast same pasy wykonane są z takiego samego materiału jak seria.Jedyne czego można by sie tam obawiać to tego ze wyrwane zostanie mocowanie z budy ale w takim wypadku seryjny pas tez by sie do niczego nie nadawał
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z .... - JEsttttttttttt
e46 z .... - JEsttttttttttt