pusher1
: 2008-09-17 23:28
Witam. Przyszedł czas na mnie.Oto mój probal srebrne 2.2GT 92rok i kilka fotek z nim związanych.
Nowy sezon czas zacząć wiosna 2012 rozpoczyna się niestety wizytą u blacharza
Podczas podnoszenia probka do góry lewa podłużnica odmówiła posłuszeństwa i pękła wiadomo przez kogo - ruda
Postanowiłem rozebrać w tym momencie cały środek , przejrzeć całość i reanimować probka bez względu na koszty
Autko idzie we wtorek do blacharza
Napewno dodam kilka fotek z przebiegu prac , niestety starość nie radość ale jeszcze będzie żył i będę miał spokój na kilka lat

A oto kilka fotek jak wygląda podłoga przed pracami , ogromnej tragedii nie ma jak na te 20 lat

Po długiej nieobecności probek pomału wraca do życia, po odbiorze z warsztatu i koszcie ponad 2 tysiące złotych trzeba wszystko podopieszczać po swojemu przy okazji a oto kilka fotek z postępu prac które pomału zmierzają ku końcowi
Na niektórych fotkach na czarnym widać jedynie pył rudej bo jeszcze nie poodkurzane z czyszczenia mówie żeby nie było jakiś niedomówień
Podłoga jest prawie jak nowa niebawem wrzuce fotki jak to się ma od spodu

Tym razem kilka fotek od spodu od prawej strony którą właśnie skończyłem dopracowywać będzie i lewa

Noi jest i lewa strona , podłogę, nadkola i wszystko co jest związane z podwoziem mamy zakończone

Składanie wnętrza w trakcie, wszystko zostało pospinane a kable dokładnie zaizolowane:lol: Tak wygląda spód przed włożeniem wykładziny

Noi probek prawie poskładany
Tapicerka wyprana , lekkie odświeżenie pod maską, wymienione klocki wraz z malowaniem zacisków, zrobiony prawy błotnik który miał lekką wgniotkę, odnowione koło zapasowe, nowe końcówki wydechu. Oto kilka fotek jak się to prezentuje. Całość jeszcze nie plakowana

Błotnik przed zrobieniem i po
Jeździłem z tym 6 lat nie było to z mojej winy z tym go kupiłem , nie rzucało się to tak bardzo w oczy zależało od światła ale zaczęło mi to przeszkadzać więc postanowiłem to odnowić

Probe skończone
Dodatkowo jak co roku po wymianie filtrów, płynów, olejów oraz końcówek drążków oczywiście firma 555 dla ciekawskich
Wraz z niedawnym zakończeniem prac jesień 2012 zagościła u nas na dobre. Więc i w tym roku trzeba było uwiecznić probka w tym krajobrazie
Oto kilka fotek.

I jesienny spocik zaliczony
Listopad 2012

W sezonie 2013 probek doczekał się regulowanych amorów na tył wprawdzie używanych ale w stanie bardzo dobrym skuteczność 89 procent- powód prawy słabo już trzymał lewy podobnie dodatkowo był wylany, Wymieniono kompletny układ paliwowy wraz z odpowietrzeniem i przewodami , wymienione zostały wszystkie łączniki stabilizatora przód i tył . Na jesień 2013 wymieniony został olej wszystkie filtry oraz tarcze przód wraz z klockami , zaciski zostały wyczyszczone nasmarowane i zabezpieczone

Nowy sezon czas zacząć wiosna 2012 rozpoczyna się niestety wizytą u blacharza







A oto kilka fotek jak wygląda podłoga przed pracami , ogromnej tragedii nie ma jak na te 20 lat








Po długiej nieobecności probek pomału wraca do życia, po odbiorze z warsztatu i koszcie ponad 2 tysiące złotych trzeba wszystko podopieszczać po swojemu przy okazji a oto kilka fotek z postępu prac które pomału zmierzają ku końcowi















Tym razem kilka fotek od spodu od prawej strony którą właśnie skończyłem dopracowywać będzie i lewa







Noi jest i lewa strona , podłogę, nadkola i wszystko co jest związane z podwoziem mamy zakończone






Składanie wnętrza w trakcie, wszystko zostało pospinane a kable dokładnie zaizolowane:lol: Tak wygląda spód przed włożeniem wykładziny




Noi probek prawie poskładany











Błotnik przed zrobieniem i po




Probe skończone


Wraz z niedawnym zakończeniem prac jesień 2012 zagościła u nas na dobre. Więc i w tym roku trzeba było uwiecznić probka w tym krajobrazie






I jesienny spocik zaliczony










W sezonie 2013 probek doczekał się regulowanych amorów na tył wprawdzie używanych ale w stanie bardzo dobrym skuteczność 89 procent- powód prawy słabo już trzymał lewy podobnie dodatkowo był wylany, Wymieniono kompletny układ paliwowy wraz z odpowietrzeniem i przewodami , wymienione zostały wszystkie łączniki stabilizatora przód i tył . Na jesień 2013 wymieniony został olej wszystkie filtry oraz tarcze przód wraz z klockami , zaciski zostały wyczyszczone nasmarowane i zabezpieczone


