Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????
Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????
Witam. Chciałbym sie zapytać czy są wsród Was szczęśliwi posiadacze Probaska GT 2,2 Turbo - I generacji - z instalacją gazową? Jesli tak podzielcie się wrażeniami i opiszcie prosze jaką macie instalację.
Wielkie dzięki! Pozdrawiam
Wielkie dzięki! Pozdrawiam
- nikosnikos
- Posty: 1022
- Rejestracja: 2003-07-15 21:40
- Galeria: viewtopic.php?t=5618
- Lokalizacja: Bydgoszcz
"szukajcie, a znajdziecie"
Kiedyś był mój...
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
PROBE II GT 2.5 V6 24V USA Version
Teraz same ople - VECTRA B 2.5 V6 24V CDX 00' i 2.0 16V CD Sport 96' & ASTRA II 1.6 16V 04'
Moje V6 w całej okazałości
GG 2435630
- Adamkat
- Posty: 320
- Rejestracja: 2004-03-08 19:52
- Samochód: ford probe gt 91
- Galeria: viewtopic.php?t=10500
- Lokalizacja: Lębork
Witam ja mam w swoim instalacje w 2.2 GT !! i nie narzekam zadowolony jestem z niej. Jesli chodzi o przyspieszenie to nie odczuwalna roznica a powiedzialbym nawet ze mam wiekszy pedzel na gazie jak na benzynie a to dlatego ze sterowniku mozna sobie ustawic dawke gazu w zaleznosci jak chce sie jezdzic. Co do instalacji to nawet nie wiem jaka mam dokladnie ale sie dowiem.hehe.sterownik do niej to Stad 50. Z doswiadczenia wiem to trzeba dobrze poszukac dobrego gazownika bo koncowy efekt moze byc marny!!
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Re: Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????
.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:19 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????
SERDECZNE DZIĘKI CynkiCynki pisze:Night pisze:Witam. Chciałbym sie zapytać czy są wsród Was szczęśliwi posiadacze Probaska GT 2,2 Turbo - I generacji - z instalacją gazową? Jesli tak podzielcie się wrażeniami i opiszcie prosze jaką macie instalację.
Wielkie dzięki! Pozdrawiam
No, jesteś "świeży" to pominę wątek "szukaj"
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1534
tutaj był niedawno klepany wątek twojego typu.
poczytaj.
pozdrowienia.
Ale i tak pewnie ten temat bedzie powracał bo instalacja LPG w Probe to chyba juz standard
Tak wiec zachęcam do wypowiedzi wszystkich, na pewno nikomu nie zaszkodzą a jedynie mogą nam pomóc
Re: Probe GT 2,2 TURBO + LPG = ????
no nieee... standardem to ona na szczescie jeszcze dluuugo nie bedzieAnonymous pisze:instalacja LPG w Probe to chyba juz standard
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie
w powijakach T/A 5,7V8
www.non-stop.waw.pl
Ile kosztowała ta instalacja i jaki to rodzaj instalacji,bo właśnie jestem przed montażem w swoim?Adamkat pisze:Witam ja mam w swoim instalacje w 2.2 GT !! i nie narzekam zadowolony jestem z niej. Jesli chodzi o przyspieszenie to nie odczuwalna roznica a powiedzialbym nawet ze mam wiekszy pedzel na gazie jak na benzynie a to dlatego ze sterowniku mozna sobie ustawic dawke gazu w zaleznosci jak chce sie jezdzic. Co do instalacji to nawet nie wiem jaka mam dokladnie ale sie dowiem.hehe.sterownik do niej to Stad 50. Z doswiadczenia wiem to trzeba dobrze poszukac dobrego gazownika bo koncowy efekt moze byc marny!!
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
I am a baaad boy!
i klepie od gazu?? Znajomy w swoim aucie nie ma gazu i też mu klepie. To jest uzależnione od stanu technicznego silnika.piotrek pisze:tanio sie jezdzi ale głowica cierpi klepie mi zawór lub popychacz
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
JAKI GAZ DO 2.2GT TURBO
CZESC WITAM WSZYSTKICH JESTEM SZCZESLIWYM POSIADACZEM PROBE2.2 GT Z TURBINKĄ, I ZAMIERZAM WSADZIC DO NIEGO INSTALACJE GAZOWĄ ALE NIEWIEM JAKĄ.
MOŻE MI KTOŚ DORADZI CO NAJLEPIEJ WSADZIĆ.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLUBOWICZOW
MOŻE MI KTOŚ DORADZI CO NAJLEPIEJ WSADZIĆ.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLUBOWICZOW
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
zwykla lub sekwencja...wszystko zalezy jaka gotowka dysponujesz...piotrek pisze:normalna z kompem wystarczy tylko dobry fachowiec musi zakładać
albo droższa instalacja sekwencyjna
ja mielem zwykla szczerze bez kompa ale robiona przez klubowicza z naszego forum wiec wiesz...wszystko bylo dopasowane...
Pozdrawiam
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:( TERAZ 2gen 2,5 V6
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
hehehe 2 lata jezdzilem zeby zalozyc...
Nie przejmuj sie juz zakladaja zwykle bez problemu i Ci nie strzeli jak dobrze zaloza!!!!Napisz z jakiej okolicy Polski jestes napewno pomozemy
Pozdrawiam
Nie przejmuj sie juz zakladaja zwykle bez problemu i Ci nie strzeli jak dobrze zaloza!!!!Napisz z jakiej okolicy Polski jestes napewno pomozemy
Pozdrawiam
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:( TERAZ 2gen 2,5 V6
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
muszę to skomentować...Alexs pisze:sekwencja jeśli już,z normalną będzie problem,komp też nic nie pomoże jak ma strerzelić to i tak strzeli. Nie każdy gazownik sie podejmie założenia do turbo
NIE musi być sekwencja, NIE musi być kompa i NIE strzeli jeśli odpowiednio się zabezpieczysz. jak? wymień całą instalację WN czyli przewody, kopułkę, palec i świece. nie kupuj badziewia (nie polecam kabli z JC) tylko popytaj "jedynkowców" (ja mam 2,5 - może być inaczej - nie wiem). gaz strzela ponieważ "skacząca" iskra wywołuje zbyt wcześnie zapłon mieszanki w kolektorze ssącym. jeśli wymienisz to co mówię na dobre części to nie będziesz miał strzałów - koniec i kropka.
jedynie mogę się zgodzić z tym że nie każdy gazownik podejmie się zagazowania zwykłą instalacją probasa a już szczególnie GT. trzeba trochę się naszukać ale ci co zakładali mogą Ci powiedzieć gdzie to robili to sobie tam pojedziesz.
pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
to to kazdy wie,ze elektryka musi być szczelna i wymieniana częściej przy gazie to i w gaźnikowym aucie strzeli jak będzie przebicie...nie o to tu sie rozchodzi...z turbo jest wyjątkowo duzo kłopotu,wiem,ze ludzie narzekają na strzały w turbo a np w moim LX była dwa razy wymieniana instalka lpg, dwoch roznych gazownikow zakładało, ja potrafie tez nie zle sobie śrubą kręcić i zakręcać prawie na max,ze mocy nie ma a nie strzeli, nigdy nie strzelił...za to go kocham
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Rety!!! A ja gdzies napisałam, ze są??? Proste,ze są tylko na wtryskach, co nie znaczy,ze w gaźnikowcach gaz nie strzela...strzela tylko powoduje inne uszkodzenia, mniej bolesne i tyle...pimpo pisze:rety dziewczyno... w gaźnikowcach nie ma przepływomierzy!!
pozdro
i nie jest prawdą,ze tylko przy przebiciach gaz strzela,przeważnie tak jest ale nie zawsze...
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
ołkej przyznaję - nie napisałaś że w samochodach z gaźnikiem są przepływomierze ale ja to tak odczytałem - mój błąd
pozdro
ps.
pozdro
ps.
zawsze dzieje się to za sprawą nieprawidłowo działającej instalacji WN czyli prościej mówiąc tego że iskra zostanie "wystrzelona" nie tam gdzie powinna nie może nastąpić strzał bez zapłonu przecież a za zapłon odpowiedzialna jest instalacja WNAlexs pisze:i nie jest prawdą,ze tylko przy przebiciach gaz strzela,przeważnie tak jest ale nie zawsze...
Ostatnio zmieniony 2005-04-09 01:06 przez P.I.M.P.O., łącznie zmieniany 1 raz.
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
wiecie co? trochę to inaczej ejst.... jeśli gaz ma się mieszać i przez mikser jest on wysysany do kolektora to wersje z turbo są trudniejsze bo tam robi się nie tylko podciśnienie ale też i ciśnienie... i dlatego te instalacje niekoniecznie ochoczo współpracują.
nie uwierzę, że jest jakiś fachowiec, który założy mikser między filtrem a turbiną bo to dla mnie morderca i ostatni idiota.
a pomiędzy turbiną i przepustnicą już pojawia się ciśnienie.... dodam, że przy doładowaniu załóżmy 6PSI gaz ma już na prawdę utrudnione zadanie. Przy sekwencji łądnie widać na kompie kiedy wtryski LPG już ledwo ledwo dają radę wcisnąć dawkę w sprężone powietrze.
jeśli chodzi o GT to bym nie kombinowął, sekwencja, raty i spokój.
każdy mikser powoduje pewną utratę mocy sekwencja nie...
nie uwierzę, że jest jakiś fachowiec, który założy mikser między filtrem a turbiną bo to dla mnie morderca i ostatni idiota.
a pomiędzy turbiną i przepustnicą już pojawia się ciśnienie.... dodam, że przy doładowaniu załóżmy 6PSI gaz ma już na prawdę utrudnione zadanie. Przy sekwencji łądnie widać na kompie kiedy wtryski LPG już ledwo ledwo dają radę wcisnąć dawkę w sprężone powietrze.
jeśli chodzi o GT to bym nie kombinowął, sekwencja, raty i spokój.
każdy mikser powoduje pewną utratę mocy sekwencja nie...