Strona 1 z 1

Gaz-szczególy

: 2004-05-10 23:21
autor: AXEL
Właśnie jestem przed montażem LPG sekwencja w swoim probasie,dokładnie w czwartek.Proszę o parę porad:
-gdzie najlepiej zamontować wlew?
-jaka butlę wybrać?35,45,60?60 ma 25 cm wysokości(oczywiście toroidalna),czy nie bedzie za wysoka i wystawać?Kto jaka ma?
-gdzie najzręczniej zamontować przełącznik ze wskażnikiem?

: 2004-05-11 11:31
autor: Alek
Opłaca ci się zakładać taką instalkę............ :roll: Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi :D :D
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami :!: )
Polecam Landirenzo (jakos tak :oops: )

: 2004-05-11 11:56
autor: DUKE
Alek pisze:Opłaca ci się zakładać taką instalkę............ :roll: Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi :D :D
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami :!: )
Polecam Landirenzo (jakos tak :oops: )
zgadzam sie z reduktorem do turbo bo musi byc :!: :!: :!: ale powiem CI ze ja mam srubke bo tak chcialem i jest wszystko super....sam sobie ustawiam i reguluje..!!! a jak twoj malutki kompik sie skopie to bedzie CI bralo 15-20l /100 tak jak wingerowi...a mi takie cos nie grozi :twisted: :twisted: :twisted: :wink: Pozdrowionka

: 2004-05-11 19:05
autor: AXEL
Alek pisze:Opłaca ci się zakładać taką instalkę............ :roll: Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi :D :D
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami :!: )
Polecam Landirenzo (jakos tak :oops: )
No wiesz,ja już postanowiłem i jednak zdecydowałem się na sekwencję i 2 kafle w tym przypadku nie gra mi roli.Po za tym bedę mógł ja w przyszłości przełożyć do drugiego samochodu.Cynki ma sekwencje i wszystko jest GIT,po co mam się martwić,czy zrobia mi dobrze,czy spartaczą.Słyszałem,że w przypadku zwykłych instalacji przy turbo niektórzy mieli problemy np.wystrzał przepływościomierza itp.
P.S fajny masz emblemacik :D pozdro

: 2004-05-11 19:28
autor: Gość
Wlot najlepiej żeby Ci zamontowali tam gdzie jest wlew paliwa, ale nie wiem czy się tam zmieści (chyba tak). Jeśli nie tam to możesz dać od dołu pod zderzakiem - nie wiedać nic - tylko na stacji zawsze się wkurzają bo kucać muszą.
Butlę mam 35l i nic nie wystaje - za to gazownie muszę często odwiedzać. Co do wystawania to jest tak - zawsze możesz dać na spód bagażnika twardy styropian 3-5 cm i wyrówna Ci poziom. Butla 48l daje Ci już duży komfort - zaklądasz na LPG co 250 km - jazda w mieście - co 300km poza miastem.

: 2004-05-11 19:53
autor: AXEL
Niestety zwykły wlew się nie zmieści,przynajmniej tak tweirdzi gazownik,który juz ogladał proba i też wspominał o tym styropianie,więc jenak chyba wezme tą większą butlę.DzięX.

: 2004-05-12 00:15
autor: kollek
Ja swoją butlę mam w kole zapasowym 45 L gdzie realnie wchodzi jakieś 33-35 L gazu, w zależności od stacji LPG. To chyba zależy od ciśnienia w dystrybutorze?? nie wiem. Liczy się to mniej więcej tak że z 45L bieżesz 80% i tyle niby ma wejść do butli.

Jak montowałem swój gazik to też chciałem koło wlewu paliwa ale gazownik mi odradził bo mogły by być problemy na przeglądzie technicznym i z homologacją bodajże. Chociaż co stacja diagnostyczna to inaczej. Wlew mam teraz pod zderzakiem bo nie chciłem dziurawić zderzaka no i go przynajmniej nie widać.

Instalację mam nie sekwencyjną ale mam silnik 2.2 bez turbo i jak na razie jest gitarka. na początku miałem problemy ale nie wynikało to z uszkodzonej instalacji gazowej.

Przełącznik do gazu mam tuż koło prawej nogi na konsoli środkowej ale niedawno widziałem fajne przełączniki, które nawet nie rzucają się w oczy i przy tym ładnie wyglądają.

: 2004-05-12 19:24
autor: Mr. Cynk
.

: 2004-05-13 14:39
autor: kollek
Cynki pisze:no i najważniejsze... ludzie, bierzcie to sobie na ratersy, po co wywalać gotówę na instalację... zwraca się jak latasz, płacisz ratki czyli jakbyś paliwo tankował, po roku odpadają ci ratki i raptem masz sporo kaski w kieszeni. :D
polecam. :D
DOBRZE MÓWI, JESTEM ZAAAA :d

: 2004-05-13 21:49
autor: AXEL
kollek pisze:
Cynki pisze:no i najważniejsze... ludzie, bierzcie to sobie na ratersy, po co wywalać gotówę na instalację... zwraca się jak latasz, płacisz ratki czyli jakbyś paliwo tankował, po roku odpadają ci ratki i raptem masz sporo kaski w kieszeni. :D
polecam. :D
DOBRZE MÓWI, JESTEM ZAAAA :d
Cynki zawsze dobrze mówi,polać mu wódki :D

: 2004-05-18 13:33
autor: MiH
Anonymous pisze:Wlot najlepiej żeby Ci zamontowali tam gdzie jest wlew paliwa, ale nie wiem czy się tam zmieści (chyba tak). Jeśli nie tam to możesz dać od dołu pod zderzakiem - nie wiedać nic - tylko na stacji zawsze się wkurzają bo kucać muszą.
Butlę mam 35l i nic nie wystaje - za to gazownie muszę często odwiedzać. Co do wystawania to jest tak - zawsze możesz dać na spód bagażnika twardy styropian 3-5 cm i wyrówna Ci poziom. Butla 48l daje Ci już duży komfort - zaklądasz na LPG co 250 km - jazda w mieście - co 300km poza miastem.
To ja - tylko cosik nieteges.
kollek pisze:gdzie realnie wchodzi jakieś 33-35 L gazu, w zależności od stacji LPG. To chyba zależy od ciśnienia w dystrybutorze?? nie wiem.
glownie od stosunku = ilosc litrow na wskazniku / ilosc litrow do baku