Pękajace podkladki trzymające sprężyny zaworów [2.5 V6]
: 2010-02-06 21:33
Witam
.mam taki problem z probkiem II, mianowicie kupilem probe 93 rok 2.5 v6 24v z gazem ale zwyklym ,pierwszej generacji i padl mi silnik (panewki przekrecil), kupilem drugi i to samo co pierwszy silnik i tak samo z trzecim, wiec juz chcialem oddac probe na zlom ale szkoda mi bylo bo ladne nadwozie wiec kupilem motor od mazdy xedos 97rok 2.0 v6 24v(model silnika KF) zalozylem go (sam silnik plus kolektory reszta od probe 2.5 v6) i mialem problem z bezyna, mianowicie mi sie ksztusil" ale to rozwiazalem i autko chulalo, na chamowni 168KM pokazalo na benzynie a na gazie tylko 140Km i tak fajnie dopuki cewka zaplonowa nie padla (iskrzyla ale nie palil) , wymienilem i ok, ale jak dalem gazu to z nowa cewka zaplon mi odcinalo juz przy 5.500 tys (wczesniej prawie przy 8000) ,ale pomijajac to zasysa mi olej z "odm" irzuca go na przepusnice ...a dalej spala, i niewiem czy to wina gazu( tworzy wieksze podcisnie) i czy cos z pokrywami?
a dalej jak na gazie dam do osmiu tysiecy to pekaja mi podkladki co trzymaja sprezyne na zaworze( przy 5.5 nic sie nie dzieje)(tylko na prawej glowicy i pod walkiem na zaworach sacych- na szesciu sztukach ,wybiórczo), i wymienialem je i dalej to samo , pozniej wymienilem zawory, sprezyny, walek, az w koncu calo glowice z zaworami innym walkiem ,popychaczami..i nadal ten ojawi juz nie wiem ?urok czy Co? bo ja cos takiego samego moze sie dziac na dwoch roznych glowicah z osprzetem.??? macie pomysly
-- dodano 2010-02-06 21:33 --
dodajac mam kolektory dolotowe od klze 2,5 l, wydech z nierdzewki , brak ergi katalizatora, przeplywomierz je50, dolot zimnego powierza, kolo zamachowe od 1,8 v6 24v mx3,elektryka i ecu od 2.5 v6 , spalanie max benzyny to 14l na 100km gazu 15,5l.


-- dodano 2010-02-06 21:33 --
