No nie... Gawros, pokombinuj i bedziesz wiedzial.
Man Shift sluzy do recznej zmiany biegow.
Nie bede tu opisywal zachowywania sie skrzyni na poszczegolnych polozeniach bez wlaczoneo Man Shift.
Skoncentruje sie na jezdzie z jego wykorzystaniem. Wszystko co dalej czytasz dotyczy jazdy z
wcisnietym przyciskiem - Man Shift.
Zaczynamy:
Pozycja "L" - samochod jezdzi tylko na pierwszym biegu, nie zmieni go automatycznie, aby zmienic bieg przesowasz dzwignie na pozycje "D"
Pozycja "D" - samochod rusza i jezdzi na drugim biegu, podobnie z ich zmiana, mozesz zredukowac przesowajac pozycje na pozycje"L" lub zmienic bieg na wyzszy "D w koleczku".
Pozycja "D w koleczku" SIWETNA DO RUSZANIA W ZIME - samochod rusza i porusza sie tylko na trzecim biegu mozesz zredukowac na IIbieg poz. "D" a potem na I bieg poz. "L"
UWAGA nie redukuj na pozycje "L" jesli samochod porusza sie zbyt szybko (nawet kolo 40km/h).
Dodatkowo zmaina jaka odczujesz przy wcisnietym MAN SHIFT, bedzie mozliwosc hamowania skrzynia biegow po zdjeciu nogi z pedalu gazu, dokladnie tak jak przy klasycznej skrzyni hamuje silnik gdy zdejmiemy noge z gazu a nie wciskamy sprzegla.
Man Shift swietnie wykorzystasz w korkach by co chwila nie wciskac hamulca, wystarczy zdjac noge z gazu a samochod zacznie zwalniac (nie irytujac goscia w samochodzie za toba, ktorego jak sadze wkurza to ze co chwila wciskasz hamulesc).
Man Shift przydatny jest rowniez gdy zjezdzasz z gory i nie chcesz ciagle podhamowywac samochodu by sie za bardzo nie rozpedzal.
PS.Moznaby to wszystko jeszcze rozwinac o kilka trikow jakie mozesz stosowac jezdzac z wcisnietym, jak i wycisnietym Mas Shift... pokombinuj, fajna sprawa.