Strona 1 z 5
Pawel_-5
: 2010-08-30 15:12
autor: Pawel_-5
Witajcie,
Po trzech latach z moim Probe 2.2GL nadszedł czas na V6

Auto kupiłem w maju 2013r w okolicach Wrocławia. Przybyło one do polski w 2009 roku z Niemiec. Probe posiada full wyposażenie, skóry, klimę, szyber, pompowane fotele, centralny z pilota, czujniki parkowania, podświetlane zamki, filtr K&N oraz wydech dedykowany Remus. Oczywiście jest też porządne car audio które robiłem sam od zera. Lampy tylne od rocznika 93' bo dla mnie wyglądają lepiej. Silnik przeszedł kapitalny remont wraz z wymianą pompy oleju w 2013r. Silnik nigdy nie miał instalacji gazowej i mieć nie będzie !
Poniżej parę zdjęć oraz filmik z dźwiękiem wydechu Remus.
Pozdrawiam.
http://www.youtube.com/watch?v=9Ji5D5jD ... e=youtu.be
Parę zdjęć z montażu audio:
Re: Pawel_-5
: 2010-08-30 17:36
autor: kwiatek8902
moje pierwsze probe było prawie identyczne

Świetne auto!! dbaj o niego bo gl-ów coraz mniej pozdrawoam
Re: Pawel_-5
: 2010-08-30 18:44
autor: resko
Witaj no fajnie fajnie.Ciekawy jestem kiedy auto wyląduje na alegro.Podejrzewam,że jak weźmiesz się za blacharkę to polegniesz no chyba,że masz w sobie tyle zapału i stanowczości w tym co robisz,że doprowadzisz to auto do stanu dobrego i tego ci życzę

Re: Pawel_-5
: 2010-08-30 18:50
autor: Pawel_-5
No dzięki

Szkoda by mi było to auto sprzedawać. Obiecuję, że jak blacharkę zrobię to dodam zdjęcia.
Pozdro!
Re: Pawel_-5
: 2010-08-30 20:07
autor: pusher1
Bardzo ładne probe:) Oby się sprawował jak najlepiej:) A blachę jasne że warto podratować bo to podstawa w sumie:):)pozdrawiam

Re: Pawel_-5
: 2010-08-30 21:06
autor: Natan
Re: Pawel_-5
: 2010-10-27 20:20
autor: Pawel_-5
No i wziąłem się za blacharkę

Jak się okazało mam z przodu dwie wielkie dziury w błotniku

Więc kupiłem w Castoramie zestaw reperacyjny(żywica + włókno) + szpachle, odrdzewiacz, zestaw lakierów, podkładów itd. Wygląda nieciekawie ale mocno się trzyma. Po zimie będę musiał jechać do blacharza i lakiernika, zrobić to fachowo.
Re: Pawel_-5
: 2010-10-27 22:48
autor: Maxxum
O matko... nie lepiej było kupić używany błotnik ?

Re: Pawel_-5
: 2010-10-28 11:35
autor: resko
Co ty chłopie robisz z tą żywicą przecież to szkoda kasy na taką papraninę

Tak jak Maxxum napisał,w takim przypadku kupujesz używane bo wiadomo,że nowych nie ma

błotniki i je po prostu wymieniasz ewentualnie zabezpieczasz je podkładem np.epoksydowym od środka na to podkład akrylowy i baranek i masz kolego na wieki
Re: Pawel_-5
: 2011-05-30 20:07
autor: Pawel_-5
-- oryginalny post 2010-10-28 15:53 --
No wiem, wiem ale problem w tym, że jak błotnik próbowałem odkręcić to gwint śruby poszedł a śruba ani rusz

Więc sobie dałem spokój. Ale w lato będę chciał to zrobić fachowo czyli pewnie kupię nowy błotnik albo jakoś blacharz wstawkę mi wspawa. Teraz ogólnie mam mało funduszy tym bardziej, że muszę wymienić ten olej w skrzyni i przeguby wewnętrzne a prace mam tylko w weekendy bo w resztę do szkoły. Ogólnie auto mam od maja a już w nie wsadziłem dużo więcej niż za nie zapłaciłem, ale radość z jazdy bezcenna
-- dodano 2011-05-30 20:07 --
Blacha zrobiona

Autko idzie na sprzedaż, planuje kupić 2,5 v6

Re: Pawel_-5
: 2011-05-30 20:18
autor: Patryk-
No z zewnątrz wyglada na zadbanego ,ale PRZYPOMINAM że między 2.2 a 2.5v6 jest jeszcze coś takiego jak 2.2GT i 3.0 V6

Może jednak kupisz porządne auto ??

Pozdrawiam
Re: Pawel_-5
: 2011-05-30 21:49
autor: HellHound
Patryk dobrze mówi, a najlepiej zaszczep mu vulkana

Re: Pawel_-5
: 2011-05-30 21:51
autor: Pawel_-5
He he, wolę jednak pomruk V6

a
trzy litrowej jedynki pewnie nie znajdę.
Re: Pawel_-5
: 2011-05-30 22:21
autor: Patryk-
nie ma nic piękniejszego dla ucha jak pomruk v6 ale Vulkana

szukaj szukaj może coś się znajdzie

Re: Pawel_-5
: 2011-06-15 20:52
autor: Pawel_-5
Probe jednak zostaje u mnie. Może za rok przesiądę się na V6

Re: Pawel_-5
: 2011-06-15 21:24
autor: Patryk-
3.0

?
Re: Pawel_-5
: 2013-07-13 18:09
autor: Pawel_-5
-- oryginalny post 2011-06-15 21:37 --
Kto wie
-- dodano 2013-07-13 18:09 --
Galeria uaktualniona

Re: Pawel_-5
: 2014-01-02 20:10
autor: Pajda16v
śliczny :d jedyne do czego mogę się przyczepić to plastiki koło lamp

Re: Pawel_-5
: 2014-01-02 22:00
autor: lukasz16m
Autko ładne,tylko szkoda że zdradzileś pierwszą generację.

. Zabrakło zapału?
Re: Pawel_-5
: 2014-01-02 22:57
autor: Lukasz
bardzo ładna sztuka,a plastiki pod kolor bardzo dobrze wyglądają zlewają się z karoserią i ich tak nie widać
Re: Pawel_-5
: 2014-01-03 18:06
autor: Pawel_-5
Dzięki
lukasz16m pisze:Autko ładne,tylko szkoda że zdradzileś pierwszą generację.

. Zabrakło zapału?
Szczerze mówiąc nie wiem czy bym znalazł V6 w I generacji w dobrej kondycji.
Mojego GL też bym nie sprzedawał zwłaszcza, że trochę w nim rzeczy porobiłem i co ważne miał w sobie to coś. Ale podłużnice zaczęły się sypać ...
Z drugiej strony, chciałem poznać II gen

Do jedynki mam nadzieje kiedyś wrócić.
Re: Pawel_-5
: 2014-01-10 01:13
autor: KrecioPL
Pawel_-5 pisze: Z drugiej strony, chciałem poznać II gen
Masz porównanie bo miałeś obie generacji. Jak Ci się jeździ II gen w porównaniu do Igen?
Ładne probe, tylko świata 93 euro gryzą się z blendą.
Re: Pawel_-5
: 2014-01-10 13:23
autor: Pawel_-5
KrecioPL pisze:
Masz porównanie bo miałeś obie generacji. Jak Ci się jeździ II gen w porównaniu do Igen?
Ładne probe, tylko świata 93 euro gryzą się z blendą.
Generalnie komfort jest lepszy, wyciszenie no i moc silnika na plus. Natomiast z wyglądu wolałbym jednak jedynkę.
W jedynce miałem 16" i dosyć twarde zawieszenie fajnie się trzymał drogi, zawiechę mają podobną. Czasem brakuje mi automatu, gdzieś w korkach w mieście.
Ale oba probasy to fajne wozy

Światła mam oryginalne 96' euro schowane, na tych 93 wygląda chyba lepiej fajnie się komponują z czerwoną karoserią więc nie zmieniam.
Pozdro.
Re: Pawel_-5
: 2014-01-10 13:32
autor: Patryk-
Pawel_-5 pisze:Generalnie komfort jest lepszy, wyciszenie no i moc silnika na plus.
Miałeś GL więc stąd to majaczenie

Re: Pawel_-5
: 2014-01-10 14:31
autor: Pawel_-5
Patryk- pisze:Pawel_-5 pisze:Generalnie komfort jest lepszy, wyciszenie no i moc silnika na plus.
Miałeś GL więc stąd to majaczenie

Nie było tak źle, ze świateł szybciej ruszałem niż V6, automat miał długie 4 biegi... To był świetny wóz, kupiłbym go jeszcze raz:)
A GT nie miałem okazji jeszcze jechać.