Strona 1 z 5
					
				rozrzad
				: 2004-05-29 18:59
				autor: nerVous
				
 Nie wiem czy to wazne i czy ktos juz o tym nie pisal ale dzisiaj wymienialem rolke i napinacz(przed wymiana dzwiek podobny do diesla)i co jest w tym wszystkim wazne to taka mala sprezynka co tez ja trzeba wymienic ale na Forum o tym nie bylo(tak mi sie wydaje).Teraz wszystko jest OK.
 
			 
			
					
				
				: 2004-05-29 19:31
				autor: AXEL
				Masz I ,czy II?
			 
			
					
				
				: 2004-05-29 20:56
				autor: Gość
				napisz lepiej czy po wymianie efekt "diesla" znikl
			 
			
					
				
				: 2004-05-30 00:27
				autor: t0mpre
				nerv ma II ke
mam nadzieje ze to tylko to co wymieniles.
takie dzwieki nie wroza nic dobrego.
			 
			
					
				
				: 2004-05-31 13:58
				autor: Gość
				ile dałeś za części i wymianę ?
			 
			
					
				
				: 2004-05-31 14:00
				autor: Artek
				Anonymous pisze:ile dałeś za części i wymianę ?
Sorry no byłem ja  

 
			 
			
					
				
				: 2004-05-31 14:49
				autor: Gość
				Artek pisze:Anonymous pisze:ile dałeś za części i wymianę ?
Sorry no byłem ja  

 
Artek -> nerVous ma silniczek 2.0 16V ale moge ci powiedzieć ile co kosztuje u mnie:
- pasek rozrządu - 190 PLN / szt.
- rolki, napinacz - 595 PLN / kpl. 
- wymiana - 350 PLN
P.S. ceny części wg Mazdy - Ford paski ma w tej samej cenie ale to drugie wiąże się z wydatkiem 1400 PLN ...  
  
 
			 
			
					
				
				: 2004-05-31 15:42
				autor: Artek
				Bienias - dzięki za info  

 
			 
			
					
				
				: 2004-06-01 18:49
				autor: nerVous
				
 Przepraszam ze tak dlugo nie odpisywalem ale mam ograniczony dostep do netu.A wiec tak:mam II gen.93' pasek 100,napinacz i rolka prowadzaca 400zl.sprezynka 17zl ale w sklepie nie do dostania,wymiana 80zl u uczciwego mechaniora.Przed wymiana dzwiek podobny do diesla(takie przynajmniej ja mialem doczucie)oraz pare innych dziwnych dzwiekow malo przyjemnych dla ucha.Po wymianie dzwiek silnika podobny do delikatnego szumu.Nic innego nie slychac.Co ciekawe stara rolka i napinacz nie wskazywaly na jakies zuzycie,plynnie sie krecily.Teraz z czystym sumieniem moge powiedziec ze przy wymianie paska obowiazkowo nalezy wymienic rolki plus ta nieszczesna sprezynke. 

 
			 
			
					
				
				: 2004-06-01 21:49
				autor: AXEL
				Czy trzeba wymieniać dwie rolki?Gdzie można dostać tę sprężynkę?
			 
			
					
				
				: 2004-06-01 23:39
				autor: mikolaj
				jak juz wymi9eniasz to komplet, jak wymieniałem u siebie to facet powiedział ze wszystko jest w zestawie tylko ze go nie zamawialem bo zostalem przy wymianie samgo paska!
			 
			
					
				
				: 2004-06-02 10:34
				autor: Gość
				akurat zamawiam na magazyn do 2.2
pasek rozrzadu:
Bosch - 76zl
Gates - 198zl
rolka napinajaca:
SKF - 140zl
Ruville - 106
rolka prowadzaca:
SKF - 107zl
----------
Dodam wam tylko - uwazajcie z rolkami z JC, jesli nie maja oryginalnego opakowania, tylko to z napisami JapanCars. Okolo 50-60% takich rolek siada po ok. 20-30kkm.
			 
			
					
				
				: 2004-06-02 16:37
				autor: AXEL
				a sprężynka?
			 
			
					
				
				: 2004-06-02 16:43
				autor: Gość
				tego nie ma w zestawie
			 
			
					
				
				: 2004-06-03 00:34
				autor: artix
				mialem taki problem w moim pierwszym probie v6.(klekot nieziemski) 

  wiec wpadlem na pomysl aby usztywnic napinacz i podlozylem dwie nakretki  
 
zaraz ucichlo i moglem znowu cieszyc sie z jazdy
 
			 
			
					
				
				: 2004-06-03 15:13
				autor: kollek
				GREYG pisze:
pasek rozrzadu:
Bosch - 76zl
Gates - 198zl
czemu różnica w paskach pomiędzy Bosch i Gates jest tak duża?? Czy Gates jest aż tak dobry ?? bo Bosch przecież nie jest taką złą firmą. Czy w takim wypadku opłaca się kupować pasek Gatesa??
a odnośnie napinacza JC to mi nawet nie mów bo coś mi rzęźi i przypuszczam że to on. Muszę jeszcze zdiagnozować.
 
			 
			
					
				
				: 2004-06-03 15:21
				autor: Gość
				Teoretycznie Gates powinien miec tansze paski - produkuja je w Polsce, ale akurat do probe chyba nie - pewnosci 100% nie mam. Musialbym spojrzec na magazynie co jest napisane na nim.
Bosch szaleje teraz w sprzedazy czesci samochodwych. Stad takie ceny.
			 
			
					
				
				: 2004-06-03 15:26
				autor: kollek
				ale co z jakością?? pomiędzy gates i bosch?
			 
			
					
				
				: 2004-06-03 15:46
				autor: Gość
				ile mechanikow tyle opini 
Ja mam u siebie wszystkie paski Boscha po tym, jak mi uwalilo po 100km  pasek gates od wspomagania. Moze taki sie akurat felerny trafil, ale z Boschem takiego przypadku nie mialem.
 
			 
			
					
				
				: 2004-06-03 20:56
				autor: nerVous
				
 Co do tej sprezynki to dostalem ja bez problemu w serwisie Mazdy.
 
			 
			
					
				
				: 2004-06-03 21:21
				autor: Gość
				Slusznie, bo taka ... drogo nie kosztuje, a oni moga nowa sprzedac. Normalnie jako zamiennik nigdzie nie mozna kupic - przynajmniej ja nie wiem.
			 
			
					
				
				: 2004-06-07 22:16
				autor: AXEL
				Jestem właśnie po wymianie rozrządu.Wyglada to tak:
2,2 gt pasek JC 130zł, dwie rolki 150 zł,wymiana w serwisie mazdy 120 zł.Znajomy mechanik zmienił mi za 90 zł.Sprężynki nie dostałem od ręki,była tylko od 2,0 i nie wiem,czy by pasowała.
			 
			
					
				
				: 2004-06-09 19:08
				autor: AXEL
				Ja wymieniłem wszystko i jest GIT,chociaż rolki i ich łożyska były w bardzo dobrym stanie.Niekoniecznie musisz wymieniać dwie rolki,a ich koszt,to dodatkowe 150 zł.
			 
			
					
				
				: 2004-06-10 14:23
				autor: Gość
				nerVous pisze:
 Co ciekawe stara rolka i napinacz nie wskazywaly na jakies zuzycie,plynnie sie krecily. 

 
Stukanie jak w dieslu prawdopodobnie spowodowane bylo luznym paskiem, a co do rolek - ja przesmarowalem, i jest ok. Rolki hałasują jak wyleci z nich smar i metal chodzi po metalu, oczywiscie sa w nich łozyska typu ZZ ale przy tych obrotach... wiec zamiast wydawac okolo 600 zł mozna po przesmarowaniu troche pojezdzic, 
U siebie w 2,5 zawsze smaruje łozyska w rolkach przy wymianie paska rozrzadu - i nigdy nie mialem problemów - 
- a jak ktos ma cos przeciw temu to moze posłuchac na dowód mojego silnika
 
			 
			
					
				
				: 2006-03-12 22:27
				autor: Probiacz2000
				ile kosztuje wymiana rozrzadu teraz ? bo w 2004 jak byl zakladany ten topic wychodzilo ok. 600zl (2.0 16V). czy teraz jest taniej ??? kupilem proba jakis miesiac temu i jeszcze nie wymienilem.