Strona 1 z 2

kilan

: 2010-10-03 21:26
autor: kilan
O mój Probe 2,2 Turbo rocznik 91 wersja na Europę.
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Re: Witam wszystkich

: 2010-10-03 21:30
autor: Kocureq
popraw tytuł
Każdy z użytkowników tego forum ma prawo założyć tylko jeden temat w "Galerii", którego tytuł posiada taką samą nazwę jak nick właściciela auta (inne nie wchodzą w grę).

http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=7349

Re: kilan

: 2010-10-04 12:10
autor: Pelot
Miałem okazję oglądać tego Probe life... Nie będę komentował coby nowy właściciel się nie zraził :P

Re: kilan

: 2010-10-04 14:47
autor: kilan
Pelot pisze:Miałem okazję oglądać tego Probe life... Nie będę komentował coby nowy właściciel się nie zraził :P
Kolego - jeśli wiesz o nim coś więcej, to pisz!!!
Być może nie warto w niego inwestować.

Re: kilan

: 2010-10-04 15:13
autor: Chizar
kilan pisze: Być może nie warto w niego inwestować.

I sprzedać go szybko,żeby ktoś inny się wkopał :P :twisted:

Re: kilan

: 2010-10-04 15:16
autor: Prezes
kilan pisze:Być może nie warto w niego inwestować.
Sam to musisz ocenic i zbadac, w jakim stanie silnik, blacha itd. A no właśnie - w jakim? :roll: :D . Za ile go wytargałeś?

Re: kilan

: 2010-10-04 15:38
autor: Pelot
Silnik ładnie, dość cicho pracował. Słyszałem na ciepłym silniku, nie wiem jak na zimnym.

Blacharka, i tu się zaczynają schody. Prawego progu już nie ma, lewy też za dobrze nie wyglądał.
Kielichy podrdzewiałe. Wszędzie dużo rudego.
Amorów regulowanych brak, właściciel na początku twierdził , że są :mrgreen: Więc mu pokazałem że brak silniczków krokowych.
Lakier, no chyba sam widzisz w jakim jest stanie :mrgreen:

Nie wiem jak zawieszenie, brak jednego progu i tony zdyskwalifikowały jakąkolwiek jazdę próbną. Nie było sensu w ogóle.
Patrząc na stan całego auta, śmiem twierdzić, że do roboty!

Koleś jechał przede mną jakieś 2-3km, waliło za nim spalenizną. Całą drogę się zastanawiałem : sprzęgło czy klocki.
Na miejscu okazało się, że zacisk w prawym tylnym kole stanął i palił klocki.
Właściciel też nic o tym nie widział :mrgreen: był mocno zdziwiony jak mu pokazałem dymiący się zacisk :mrgreen:
I podobno nie ściągał ani nie czuł smrodu #-o

Duży plus, to sekwencja. Ale polecam szybki serwis całej instalki. Po otworzeniu maski waliło gazem.

Środka nie oglądałem. Bo nie było sensu :)

Gościa spotkałem pod sklepem. Pojechał po bułki. Podobno zostawił na światłach pozycyjnych i rozładował się aku. Obstawiam, że aku death :scramble

To tak na szybko. Więcej nie szukałem, bo nie był wart ten samochód zainteresowania.

BTW: w ogłoszeniu kolo napisał, że stan bardzo dobry ... Patrz powyższe i odpowiedz sobie sam :)

Re: kilan

: 2010-10-04 15:53
autor: kilan
Gdzie go oglądałeś i kiedy? Może coś jednak zaradził. Tylne heble ok, gazem nie śmierdzi, na zimnym silniku też ładnie pracuje, aku rzeczywiście trup.

Re: kilan

: 2010-10-04 15:55
autor: Pelot
Wątpię, żeby zaradził coś na te ilości blachy zamienionej w proszek :mrgreen:

Heble na szybko można zrobić, to żaden problem. Pytanie tylko, jak to zostało zrobione. Żeby to nie wróciło gdzieś w trasie albo z parkingu nie ruszysz jak zostawisz na ręcznym i się zapiecze.

Re: kilan

: 2010-10-04 15:57
autor: kilan
A co do ceny to wytargałem go za pół darmo, sprzedawałem BMW i wziąłem Auto w rozliczeniu (kosztowało mnie około 1200PLN) a te z kolei zamieniłem na Probe ;-))

Re: kilan

: 2010-10-04 21:11
autor: Lukasz
kilan pisze: 1200PLN


chyba dalsze pytania są zbędne.Samochód za takie pieniądze kupuje się z zamkniętymi oczami więc po co tu się rozkminiać nad szczegółami.Wsadzisz w niego drugie tyle co dałeś i będziesz miał fure jak "ta lala"

Re: kilan

: 2010-10-04 22:48
autor: pusher1
Widzę że niektórzy mają słaby sentyment do probe :lol: :lol: , twierdząc że nie warto inwestować :? :? Powiem tak co by nie było to w to auto trzeba wkładać całe swoje serce i dbać o niego, nawet gdy jest coś do roboty to trzeba zrobić i można się cieszyć autem na długi okres , a po drugie nasze probki mają już po 18 lat więc nie można się dziwić czemu to czemu tamto nic nie jest wiecznie. Kilan zrób co jest do zrobienia a pojeździsz jeszcze długo , probek ci się odwdzięczy wiem co mówie :wink: :wink: pozdrawiam

Re: kilan

: 2010-10-05 00:17
autor: kilan
Oglądałem z dołu i tragedii nie ma jeśli ktoś oczekuje od 19 letniego auta że będzie jak nowe cóż jego sprawa, miałem nowsze auta w dużo gorszym stanie i bez problemu jeździły (np. mój nieodżałowany Jaguar XJ6). A mi się podoba, jeździ rewelacja a że nie ma regulacji podwozia - cóż plus dla niego przynajmniej się nie zepsuje;-)))

Re: kilan

: 2010-10-05 11:55
autor: Pelot
Lukasz pisze:
kilan pisze: 1200PLN


chyba dalsze pytania są zbędne.Samochód za takie pieniądze kupuje się z zamkniętymi oczami więc po co tu się rozkminiać nad szczegółami
Jak ja oglądałem tego proba, to był wystawiony za 3500, a na miejscu za 3000 już był do oddania.
kilan pisze:ktoś oczekuje od 19 letniego auta że będzie jak nowe cóż jego sprawa
Nie nowe, a ze zdrową podłoga. Rozumiesz różnice? W aucie, które do 200rodzpędza się bez zająknięcia, ma nie małe przeciążenia to chyba trochę strach?
kilan pisze:miałem nowsze auta w dużo gorszym stanie i bez problemu jeździły (
Masz rację, wystarczy jechać na giełdę i pooglądać szroty jakie ludzi próbują sprzedać.

Teraz każdy nowy nabywca proba myśli identycznie. Kupi, pojeździ, nic nie dołoży. Po co? przecież podłoga jeszcze ok, kielichy trzymają. Zawiecha daje radę.
A póżniej następny i następny.
Idealne droga na złom...
.Wsadzisz w niego drugie tyle co dałeś i będziesz miał fure jak "ta lala"
Mój komentarz i dalsze zabieranie głosu jest tutaj zbędne :lol:

Re: kilan

: 2010-10-05 23:24
autor: pusher1
Auto które ma swoje lata a tym bardziej 18 letnie mało które ma zdrową podłogę . Trafiają się egzemplarze tak jak np mój i jest zdrowa :lol: :lol: , ale większość jest już do regeneracji i nic w tym dziwnego . Ale czemu odrazu przekreślać całe auto . Kilan zrobi co ma do zrobienia i pojeździ :wink: :wink:

Re: kilan

: 2010-10-06 12:18
autor: kilan
Jasne nie ma kawałka progu od strony pasażera, a reszta rdza powierzchniowa pod spodem zdrowa blacha - czyli czyszczenie i regeneracja.

Re: kilan

: 2010-10-06 13:33
autor: OLEY
Pelot pisze: Prawego progu już nie ma, lewy też za dobrze nie wyglądał.
O kurna. Zmieniliśmy klubowego progoznawcę? :shock: :mrgreen: :wink:

Żarcik. :wink:

Re: kilan

: 2010-10-06 15:37
autor: resko
Oley nie prowokuj,bo poczuję się urażony :wink:

Re: kilan

: 2010-10-06 20:32
autor: Lukasz
.Wsadzisz w niego drugie tyle co dałeś i będziesz miał fure jak "ta lala"
Pelot pisze:Mój komentarz i dalsze zabieranie głosu jest tutaj zbędne :lol:
no dawaj komentuj

Re: kilan

: 2010-10-06 23:12
autor: Pelot
Nie chciałbym, żeby ci się przykro zrobiło...

BTW, czytaj ze zrozumieniem.

Re: kilan

: 2010-10-07 21:25
autor: Lukasz
Pękasz i tyle

Re: kilan

: 2010-10-07 21:48
autor: OLEY
Lukasz pisze:Pękasz i tyle
[o]Hola, hola. A co to za teksty? Prowokujesz?
Można wiedzieć po co? (Pytanie retoryczne, nie odpowiadaj) =;

Jak Pelot będzie mądry, to też nie odpowie na takie zaczepki.[/o]

Re: kilan

: 2010-10-07 22:08
autor: CBR
Pelot pisze:Nie chciałbym, żeby ci się przykro zrobiło...
Lukasz pisze:Pękasz i tyle
OLEY pisze: [o]Hola, hola. A co to za teksty? Prowokujesz?
Można wiedzieć po co? (Pytanie retoryczne, nie odpowiadaj) =;

Jak Pelot będzie mądry, to też nie odpowie na takie zaczepki.[/o]
:roll:

Re: kilan

: 2010-10-07 23:26
autor: OLEY
CBR pisze: :roll:
:?: :wink:

Re: kilan

: 2010-10-07 23:29
autor: CBR
OLEY pisze:
CBR pisze: :roll:
:?: :wink:
Obrazek