cuba27
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: cuba27
http://w644.wrzuta.pl/film/1Baav1hMuL4/ ... ust_flames
Środkowy rm motors rm01 w miejscu kata, środkowy ory glasspack, końcowy rm 8.
Środkowy rm motors rm01 w miejscu kata, środkowy ory glasspack, końcowy rm 8.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: cuba27
Rasowe brzmienie Jak bym nie robił tras po 650 km moim probkiem to też bym sobie taki zapodał
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
Dźwięk, który uzyskałem był zbliżony do tego, który miał Łukasz w swoim 626.
Z nowinek, auto pojechało na zasłużony serwis wymieniono sprzęgło przy okazji rozsypał się aparat zapłonowy (gość zajmujący się regeneracjami aparatów 3 razy go regenerował:O) a aktualnie Probe czeka na nowe amortyzatory, które mają być dzisiaj założone.
Pozdrawiam
Z nowinek, auto pojechało na zasłużony serwis wymieniono sprzęgło przy okazji rozsypał się aparat zapłonowy (gość zajmujący się regeneracjami aparatów 3 razy go regenerował:O) a aktualnie Probe czeka na nowe amortyzatory, które mają być dzisiaj założone.
Pozdrawiam
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: cuba27
Jak tam sprężynki od MTS? założone? jak tak to jak się sprawują?
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
-- oryginalny post 2015-04-24 11:05 --
Sprężyny dopiero wczoraj założyłem ale tak na szybko to w moim przypadku komfort na plus bo bylem zmuszony wymienić też amory bo stare były powylewane. Efektu betonu nie odczułem a pierwsza przejażdżkę mialem po karkonoskiej we Wrocławiu a ona do równych nie należy:) Póki co polecam
-- dodano 2015-05-26 17:44 --
Update:
Wymieniona pompa wspomagania, tarcze i klocki przód. W przyszłym miesiącu przy okazji wymiany oleju planuje zrobić płukanie silnika i wymienić zawór oraz sprężynkę ciśnienia oleju
Pytanie do was czy warto regenerować starą pompę wspomagania?
Sprężyny dopiero wczoraj założyłem ale tak na szybko to w moim przypadku komfort na plus bo bylem zmuszony wymienić też amory bo stare były powylewane. Efektu betonu nie odczułem a pierwsza przejażdżkę mialem po karkonoskiej we Wrocławiu a ona do równych nie należy:) Póki co polecam
-- dodano 2015-05-26 17:44 --
Update:
Wymieniona pompa wspomagania, tarcze i klocki przód. W przyszłym miesiącu przy okazji wymiany oleju planuje zrobić płukanie silnika i wymienić zawór oraz sprężynkę ciśnienia oleju
Pytanie do was czy warto regenerować starą pompę wspomagania?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: cuba27
zależy ile masz w portfelu
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: cuba27
Pytanie co Ci się z tą pompą dzieje.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: cuba27
regeneracja pompy kilka zł kosztuje. Jeśli ta, co zamontowałeś teraz działa sprawnie - niech stara leży i czeka na lepsze czasy
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: cuba27
Najlepiej w bagażniku razem z kompletem kluczy do wymiany.KrecioPL pisze: - niech stara leży i czeka na lepsze czasy
Re: cuba27
Bez wspomagania da się jeździć, mnie kiedyś zatarła się (stanęła dęba) podczas jazdy. Lekkie szarpnięcie, obłok dymu spod maski, silnik nie zgasł więc się nawet nie zatrzymałem bo brakło mi 2 km do celu. Dopiero przy dojeździe na miejsce coś tak fajera przy parkowaniu ciężko chodzi. Zaglądam- brak paska, koło pasowe nawet nie drgnie. Tydzień jeździłem bez wspomagania, nie jest przyjemnie, ale da się no i można tężyznę fizyczną poprawić. Z dostępnością pomp nie ma problemu i ceną są takie, że nie warto nic przy nich grzebać ani naprawiać tylko wymieniać.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
No to tematu nie ruszam póki ta nie padnie:)
Aktualnie auto prezentuje się tak:
Z nowego zawieszenia jestem bardzo zadwolony zrobiłem już na nim z 2000km i jest naprawdę przyjemnie
Byłem dzisiaj w salonie mazdy Jaremko we Wrocławiu i chciałem kupić zawór ciśnienia oleju do Probe ale pojawił się problem gdyż pan sprzedawca powiedział że bez numeru nadwozia analogicznej mazdy nie da rady znaleźć tej części rok produkcji i informacja ,że to 2.0 FS to dla niego za mało i zasugerował żebym znalazł gdzieś numer nadwozia z mazdy o takim samym silniku. Miał ktoś taki problem ewentualnie mógłby się podzielić takim numerem, ewentualnie numerem części? Wiecie może czy da się ten zaworek zamówić w salonie Forda?
Aktualnie auto prezentuje się tak:
Z nowego zawieszenia jestem bardzo zadwolony zrobiłem już na nim z 2000km i jest naprawdę przyjemnie
Byłem dzisiaj w salonie mazdy Jaremko we Wrocławiu i chciałem kupić zawór ciśnienia oleju do Probe ale pojawił się problem gdyż pan sprzedawca powiedział że bez numeru nadwozia analogicznej mazdy nie da rady znaleźć tej części rok produkcji i informacja ,że to 2.0 FS to dla niego za mało i zasugerował żebym znalazł gdzieś numer nadwozia z mazdy o takim samym silniku. Miał ktoś taki problem ewentualnie mógłby się podzielić takim numerem, ewentualnie numerem części? Wiecie może czy da się ten zaworek zamówić w salonie Forda?
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
-- oryginalny post 2015-05-31 11:12 --
Dzięki tego właśnie potrzebowałem
-- dodano 2015-06-14 20:42 --
Sprężynkę i zawór już kupiłem do tego olej Valvoline MaxLife i myślę, że będzie dobrze
W międzyczasie trafiła się okazja zakupu felg Postert Daytona R17 7,5J et35, prawdopodobnie założę je dopiero w przyszłym sezonie.
-- dodano 2015-06-17 22:11 --
Po wymianie zaworka i sprężynki nie słychać żadnego cykania:) Niestety wskaźnik ciśnienia oleju dalej pokazuje niską normę maksymalnie zatrzymuje się kilka milimetrów poniżej litery L w słowie Normal. Jak myślicie ciśnienie faktycznie może być niskie czy prędzej wskaźnik szwankuje. Wskazówka przy ustawionym kluczyku w pozycji zapłon dochodzi maksymalnie do litery L w Normal
Dzięki tego właśnie potrzebowałem
-- dodano 2015-06-14 20:42 --
Sprężynkę i zawór już kupiłem do tego olej Valvoline MaxLife i myślę, że będzie dobrze
W międzyczasie trafiła się okazja zakupu felg Postert Daytona R17 7,5J et35, prawdopodobnie założę je dopiero w przyszłym sezonie.
-- dodano 2015-06-17 22:11 --
Po wymianie zaworka i sprężynki nie słychać żadnego cykania:) Niestety wskaźnik ciśnienia oleju dalej pokazuje niską normę maksymalnie zatrzymuje się kilka milimetrów poniżej litery L w słowie Normal. Jak myślicie ciśnienie faktycznie może być niskie czy prędzej wskaźnik szwankuje. Wskazówka przy ustawionym kluczyku w pozycji zapłon dochodzi maksymalnie do litery L w Normal
Re: cuba27
Jeśli masz '96 to tam jest wskaźnik 0-1 (zero-jedynkowy) jeśli jest ciśnienie to wskazówka ma być gdzieś w okolicach środka skali, jeśli nie ma ciśnienia to leży na dole. Czujnik wie czy masz ciśnienie czy nie. Jeśli nie masz pewności czy jest dobre ciśnienie to trzeba jechać zmierzyć albo wymienić czujnik na nowy typowy do mazdy 626 mały za około 15 zł.
W 94 jest to rozwiązane inaczej czyli na potencjometrze i tam widać zmiany ciśnienia podczas pracy silnika olej ciepły, zimny, obroty itp. Ford szybko wyszedł z tego rozwiązania bo takie rozwiązanie było dosyć mylące i w zasadzie od początku produkcji były reklamacje na "za niskie ciśnienie" lub skoki ciśnienia, spowodowane to było tym że potencjometr oporowy odpowiedzialny za pomiar ciśnienia pracował w skrajnie niekorzystnych warunkach- wysoka temperatura i wycieranie się ścieżki oporowej. Podobny efekt tylko że słuchowy można zaobserwować w starych odbiornikach radiowych- zwiększając głośność pojawiały się trzaski, zaniki głosu itp efekty.
W 94 jest to rozwiązane inaczej czyli na potencjometrze i tam widać zmiany ciśnienia podczas pracy silnika olej ciepły, zimny, obroty itp. Ford szybko wyszedł z tego rozwiązania bo takie rozwiązanie było dosyć mylące i w zasadzie od początku produkcji były reklamacje na "za niskie ciśnienie" lub skoki ciśnienia, spowodowane to było tym że potencjometr oporowy odpowiedzialny za pomiar ciśnienia pracował w skrajnie niekorzystnych warunkach- wysoka temperatura i wycieranie się ścieżki oporowej. Podobny efekt tylko że słuchowy można zaobserwować w starych odbiornikach radiowych- zwiększając głośność pojawiały się trzaski, zaniki głosu itp efekty.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
-- oryginalny post 2015-06-18 22:12 --
Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem:) Już od dłuższego czasu podejrzewałem, że to wina czujnika ale dopóki nie wymieniłem zaworka nie mogłem być pewien
-- dodano 2015-10-03 23:53 --
Aktualizacja:
Znalazłem ostatnio trochę wolnego czasu wiec w końcu wziąłem się za dodatkowe przyciski w Probe i modyfikacje CA
Dodałem do wyposażenia/zmodyfikowałem:
- Wyłącznik klimatyzacji
- Wyłącznik anteny
- Śpioch
Przyciski założyłem w miejsce popielniczki jako dawce przycisków wykorzystałem panel sterowania klimatyzacji z mazdy 626 (przyciski sterują dodatkowymi przekaźnikami)
W trakcie prac:
Gotowy panel:
W miedzy czasie postanowiłem zamienić zestaw odseparowany Boschmanna na coś kapkę lepszego więc wpadł zestaw ALPINE SXE-1750S (zielona mata pod głośnikiem to element kaptura który zrobiłem nad głosnikiem w celu ochrony przed warunkami atmosferycznymi, gdyż poprzednie głośniki miały ślady rdzy na magnesach. Plus zainwestowałem w radio Sony Xplod CDX-G1102U
Efekt mojej pracy i nowe głośniki:
P.S. Przy okazji grzebania w warsztacie zmierzyłem faktyczne obniżenie jakie osiągnąłem na MTS-ach i siadło równo 35mm względem serii 2.0. Jeżeli na wiosnę przy 17" felgach nie będzie szału to inwestuje w zawias K.A.W
Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem:) Już od dłuższego czasu podejrzewałem, że to wina czujnika ale dopóki nie wymieniłem zaworka nie mogłem być pewien
-- dodano 2015-10-03 23:53 --
Aktualizacja:
Znalazłem ostatnio trochę wolnego czasu wiec w końcu wziąłem się za dodatkowe przyciski w Probe i modyfikacje CA
Dodałem do wyposażenia/zmodyfikowałem:
- Wyłącznik klimatyzacji
- Wyłącznik anteny
- Śpioch
Przyciski założyłem w miejsce popielniczki jako dawce przycisków wykorzystałem panel sterowania klimatyzacji z mazdy 626 (przyciski sterują dodatkowymi przekaźnikami)
W trakcie prac:
Gotowy panel:
W miedzy czasie postanowiłem zamienić zestaw odseparowany Boschmanna na coś kapkę lepszego więc wpadł zestaw ALPINE SXE-1750S (zielona mata pod głośnikiem to element kaptura który zrobiłem nad głosnikiem w celu ochrony przed warunkami atmosferycznymi, gdyż poprzednie głośniki miały ślady rdzy na magnesach. Plus zainwestowałem w radio Sony Xplod CDX-G1102U
Efekt mojej pracy i nowe głośniki:
P.S. Przy okazji grzebania w warsztacie zmierzyłem faktyczne obniżenie jakie osiągnąłem na MTS-ach i siadło równo 35mm względem serii 2.0. Jeżeli na wiosnę przy 17" felgach nie będzie szału to inwestuje w zawias K.A.W
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2015-04-20 23:20
- Galeria: viewtopic.php?t=22883
Re: cuba27
Fajny pomysł z tymi przyciskami, chyba u siebie też go podkradnę
Ford Probe 2 2,5L v6 USA
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
Uporałem się w końcu z piszczącym paskiem alternatora. Nałapał syfu i zaczął się ślizgać przy okazji wymieniłem oba i cisza jak makiem zasiał a już się obawiałem że to łożysko alternatora padło.
Doszedł mały zimowy mod a mianowicie odświeżyłem ori felgi przy pomocy plasti dipu. Od teraz moje zimowe felgi sa w czarnym macie. Na dniach wrzucę foty. Zobaczę przy okazji jaka jest trwałość tego wynalazku. Dodatkowo pomalowałem nim ramiona wycieraczek a na wiosnę jeszcze prysnę tym obudowę podszybia bo jest strasznie wyblaknięta.
Doszedł mały zimowy mod a mianowicie odświeżyłem ori felgi przy pomocy plasti dipu. Od teraz moje zimowe felgi sa w czarnym macie. Na dniach wrzucę foty. Zobaczę przy okazji jaka jest trwałość tego wynalazku. Dodatkowo pomalowałem nim ramiona wycieraczek a na wiosnę jeszcze prysnę tym obudowę podszybia bo jest strasznie wyblaknięta.
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: cuba27
Przepiękna Probówka.... trzeba się kiedyś umówić na jakiś spocik 2osobowy, mam do Ciebie 90km
pozdro!
pozdro!
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
Do pięknego jeszcze daleko ale z każdym rokiem coraz bliżej. Zawsze można się umówić gdzieś w połowie drogi
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: cuba27
Kiedyś ja do was dołączę - ja mam jakieś 390 km do was
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: cuba27
Ale co jakiś czas tutaj wpadasz więc coś by się dało wykombinować no i jeszcze jest w miarę świeży posiadacz Probe z Wrocławia Laszlo, więc parę osób by się zebrało:)KrecioPL pisze:Kiedyś ja do was dołączę - ja mam jakieś 390 km do was
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: cuba27
Trzeba Pany coś pokombinować. Serio.
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: cuba27
Do Wrocka to i ja mógłbym podjechać . Daleko nie mam
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław