Niestety muszę Cię zmartwić, bo na bank masz nieregulowane...moric6666ziemia pisze:Witaj no na osi tego gwintu jest spłaszczenie
Takie że mogę założyć 10klucz płaski
Nakrętka nakrętką.moric6666ziemia pisze:Tylko nie kumam jak by miało działać jak tam jest ta nakrętka na 22klucz
Chodzi o trzpień (płaski), który jest w środku amorka (jak wkład długopisu w jego obudowie).
Trzpień jest "gruby", na jakieś 2 milimetry i szeroki na jakieś (góra) pięć milimetrów. Obraca się
wewnątrz amortyzatora. (obraca nim silniczek).
Dokładnie. Ale trzpieniem, o którym napisałem wyżej.moric6666ziemia pisze:czy te silniczki tym trzpieniem kręcą ????
Chodzi o to, że w amorku jest olej. Trzpień obraca taką rurką z otworami przez które przechodzi olej wewnątrz amortyzatora.
Rurka ma trzy rodzaje otworów. Jedne mają małą średnicę, drugie większą, trzecie zaś największą.
Czym mniejszy otwór, tym większe ciśnienie przenikanego oleju, a więc trudniej temu olejowi się przelać. (Ustawienie - "SPORT")
Największe otwory przelewają olej bez problemu (ustawienie - "SOFT"), dlatego auto staje się bardzo miękkie.
Ustawienia - "NORMAL" chyba tłumaczyć już nie muszę.
To tak pokrótce i na "chłopski rozum" ode mnie.
Mam nadzieję, że teraz już wiesz na czym to polega.