Strona 1 z 1

Problem z wtryskami 2.0 16V

: 2012-11-18 09:02
autor: Szparag86
Witam. Mam problem z wtryskami. Auto ( Probe II 2.0 16V 1994) prawdopodobnie dłuższy czas nie chodziło na benzynie a wyłącznie na LPG. W momencie gdy założyłem nowa pompkę i zalałem benzyny do zbiornika. Nie zapalało bo zalewało świece i w końcu wygięło jeden korbowód. Co na to poradzić?? Jak sprawdzić poprawność działania wtrysków i ewentualnie co dalej zrobić z tym? Można je jakoś odblokować czy tylko wymiana wchodzi w grę?
Pozdrawiam

Re: Problem z wtryskami 2.0 16V

: 2012-11-18 09:28
autor: Romas
Jeśli wtryski leją to albo juz są do dupy i trzeba wymienić(żadna naprawa nie wchodzi w gre, bo to jest gra nie warta świeczki)
Albo ECU jest walniety i nie podaje sygnału na odzięcie zaworków elektromagnetycznch.

Nalezy wykręcić listwe, ale jej nie odpinać od dopływu paliwa, zabezpieczyć komore silnka zeby benzyna sie bezpośrednio na nią nie lała ani na silnik, i przekrecic stacyjkę. sprawdzić miernikiem przewody od wtrysków (elektryczne) i zobaczyć jak sygnał do kazdego idzie i czy prawidłowo odcina. powtórzyć czynnoszcz po zakreceniu silnikiem i sprawdzić kolejność podawania wtrysków.

Dodam jeszcze ze jesli nie specjalni9e w mechanice jesteś kumaty to lepiej sie za to nie bierz i zaciagnij go do jakiegoś dobrego warsztatu.


Przyczyną zalewania świec może być tez źle ustawiony kąt wyprzedzenia zapłonu :wink:

Re: Problem z wtryskami 2.0 16V

: 2012-11-18 09:33
autor: Szparag86
sam remontuje silniki , ogarniam naprawy powypadkowe więc z tym nie będzie problemu, co do zapłonu to odpada, reszta info w poście zgasł i nie pali,

Re: Problem z wtryskami 2.0 16V

: 2012-11-18 20:50
autor: Romas
Szparag86 pisze:sam remontuje silniki , ogarniam naprawy
Wiec albo to pytanie jest nie na miejscu, albo z tymi remontami troche kiepsko u Ciebie :wink:

Re: Problem z wtryskami 2.0 16V

: 2012-11-18 21:07
autor: Szparag86
Naprawy mechaniczne... wtryski bardziej pod elektrykę podchodzą, a z tym radzę sobie jeśli uzyskam wiedzę teoretyczną co, jak i z czym;)
Jakie parametry powinny wyjść przy pomiarach na przewodach do wtryskiwaczy?