Nie prawda . Przy seryjnym zawieszeniu nie ma regulacji zbieżnością z tyłu.Romas pisze:Krecik, co ty za głupoty opowiadasz, spójrz sobie na budowe tylnego zawieszenia i pomyśl czy sie da czy się nie da
Jest zbieżność przednich kół
Regulacja kąta kół tylnych
Regulacja kąta kół przednich . Ta jest chyba równoznaczna w z wyprzedzeniem kąta zwrotnicy .
Tyłu nie ruszali bo jest zapieczony i nie chciało im się robić . Na stacji w której ja zawsze ustawiam geometrię jest osobny cennik w którym wyraźnie rozpisane są ceny i zakres pracy w przypadkach extremalnie zapieczonych elementów . Mają nawet specjalne urządzenia do rozgrzewania śrub .Scyzor pisze:Była była robiona. Ale tylko przód. Tyłu nie ruszali.
Kup Scyzorze odrdzewiacz firmy Caramba , jest na prawdę rewelacyjny jeśli chodzi o skuteczność działania . Przeczyść wszystkie śruby szczotką drucianą i zlej to 2-3 razy tym preparatem kolejno 2 i 1 dzień przed udaniem się za zbieżność .
Patrz cały czas na ręce kolesiowi który to ustawia , na monitorze obserwuj wskazania . Tam wszystko jest jasno rozpisane , wartość nominalna , tolerancja błędu , wartość rzeczywista .
Ważne jest aby w ciśnienie w każdym z kół było takie samo . Jeśli diagnosta tego nie zrobi na początku , jest to pierwsza oznaka braku fachowości z jego strony . Ja sam pilnuję ciśnienia w kołach na bieżąco więc mój diagnosta wie że tego nie musi sprawdzać .
Kolejną ważną rzeczą jest sprzęt na którym pracuje Twój ustawiacz . Powinien być odpowiednio skalibrowany i w należytym stanie bo to od niego w głównej mierze zależy precyzja w ustawieniu twojej zbieżności .