Strona 1 z 1
ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-01 23:47
autor: snookie
witam Panowie, posiadam probka v6 94r wersja USA.
wiem ze przed zapaleniem trzeba wciasnac mocno sprzęgło, aczkolwiek w ostatnim czasie muszę je mega mega mocno nacisnąć i czasem i tak jest problem :/
co to moze się dziać ? jestem kompletnym laikiem w probach.

Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-02 08:41
autor: batigol67
Po co masz sprzęgło wciskać przy zapalaniu?

Nie rozumiem kompletnie o co chodzi.Popraw temat.
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-02 08:56
autor: waldii
Schyl sie pod kierownice i nad pedalem sprzegla masz taki czujnik.Popatrz jak to dziala i mozesz wyregulowac,zeby szybciej sie ten czujnik zalaczal.A tak btw tez masz ten smieszny patent swiatlami i hamulcem recznym?
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-02 09:15
autor: KrecioPL
Snookie - zachęcam do uzupełnienia swojego profilu - wpisz tam skąd jesteś i uzupełnij rubrykę na swój samochód.
Jest to pomocne dla obu stron - dla Ciebie i dla nas. Jeśli będziesz potrzebował pomocy, albo ktoś inny będzie miał problem, staramy sobie pomagać nawzajem i może będziesz mógł liczyć na wsparcie, jeśli ktoś przebywa niedaleko Ciebie
Co do tematu - każde Probe II gen. ma czujnik pod pedałem sprzęgła(choć tylko w USA trzeba wcisnąć pedał by zapalił) i niech Ci przez myśl nie przejdzie żeby go wywalić - chyba, że chcesz by Ci gasł na każdych światłach. Zrób tak jak waldii mówi - dobierz się tam, (jeśli potrzeba, poszperaj po forum - gdzieś jest zdjęcie tego czujnika) i sprawdź ten czujnik - może nie styka tak jak powinien albo jeśli się da, trzeba go podregulować.
Waldii - a co to za cyrk z tymi światłami i ręcznym?
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-02 09:43
autor: snookie
batigol67 mam wersje USA a więc trzeba wcisnac sprzeglo przed zapaleniem auta, inaczej nie odpala
KrecioPL dzieki za rade! zaraz uzupełniam profil

a czy u Ciebie znajdę pomoc jakąś? widze ze jestes z WWA, jak JA

Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-02 14:11
autor: waldii
Krecio z recznym to taki myk,ze zawsze masz swiatla zapalone a jaj reczny zaciagniesz to gasna.I sa to te niby dzienne swiatla ale to bylo w mx6.I o dziwo tylko wersja na californie to miala.
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-02 14:49
autor: KrecioPL
Snookie - Jeszcze mi powiedz że masz czerwone 93 na blachach WZ.
Poszło PW
Waldii, ponoć były "dzienne" i w probkach - chyba tylko na kanadę, ale nie spotkałem się z tym na żywo, więc nie wiem jak działają i czy to taki sam system.
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-02 19:09
autor: batigol67
snookie pisze:batigol67 mam wersje USA a więc trzeba wcisnac sprzeglo przed zapaleniem auta, inaczej nie odpala
dziwne bo ja tez mam wersje USA i zapala bez sprzęgła.

Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-02 19:15
autor: Romas
To albo ktoś modził, albo nie masz wersji USA
Zrób galerię to ocenimy co to za wersja

Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-02 19:21
autor: batigol67
Wersja USA jest.licznik w milach,Kierunki w tylnych swiatłach były czerwone,przy kupnie były własciciel mi dal stare lampy.Przednie lampy całe bez tego paseczka.Na stowe USA
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-02 22:04
autor: KrecioPL
Może automat - wtedy sprzęgła nie trzeba wciskać
A jak jest u Sallmo?
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-02 23:08
autor: Romas
W każdym USA trzeba wcisnąć sprzęgło
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-03 06:53
autor: batigol67
Romas pisze:W każdym USA trzeba wcisnąć sprzęgło
Widocznie u mnie nie trzeba

.Zerkne tam pod pedał jak bede miał czas ale dalej nie rozumiem po co by ten czujnik miał być. Nie automat.Manualna skrzynia.
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-03 09:21
autor: Romas
batigol67 pisze:nie rozumiem po co by ten czujnik miał być.
może jest to rozwiązanie dla durnych amerykanów którzy sa nauczeni jeździć automatami i tam nic nie trzeba wciskać, po prostu zeby na biegu nie odjechali

Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-03 17:44
autor: snookie
Temat na chwile obecna ogarnięty!

Dzięki Romas!
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-03 18:10
autor: quarth
tak. dlatego tez stosuje sie to rozwiazanie w duzej czesci nowych aut.
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-03 19:04
autor: Romas
snookie pisze:Temat na chwile obecna ogarnięty!
Dzięki Romas!
Spoko. tylko tak jak mówiłem potrzebował bym parę minut więcej żeby zrobić to jak fabryka przykazała, bo to jest rozwiązanie na gwałt jak to rozmawialiśmy
Generalnie, jak się ogarniesz dawaj znać

Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-03 20:20
autor: waldii
A tak z ciekawosci co zrobiles?
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-03 22:09
autor: Romas
Dotknąłem magiczną różdżką
opisze rozwiązanie dla potomności jak zrobie to na glanc, chwilowo rozwiązanie czasowe

Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-03 22:13
autor: waldii
eee to taki magik dżordan widze.To skrobnij,bo lubie sie dowiadywac i przekazywac dalej.Ale ogolnie oparlo sie o ten czujnik sprzegla si?
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-03 22:44
autor: snookie
Romas pisze:snookie pisze:Temat na chwile obecna ogarnięty!
Dzięki Romas!
Spoko. tylko tak jak mówiłem potrzebował bym parę minut więcej żeby zrobić to jak fabryka przykazała, bo to jest rozwiązanie na gwałt jak to rozmawialiśmy
Generalnie, jak się ogarniesz dawaj znać

tak tak wiem, ale praca wzywała więc

alez oczywiście jak tylko ogarnę się to sie zgłaszam i bedzie ORi

Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-03 23:10
autor: Romas
waldii pisze:Ale ogolnie oparlo sie o ten czujnik sprzegla si?
Tak, ale nie do końca

Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-04 14:22
autor: waldii
Oka,ale widze,ze to niezla tajemnica ha
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-14 17:11
autor: batigol67
Dziś siegnąłem w końcu pod pedały i była kostka odpięta i zrobiona zworka.jest jeszcze u góry jakiś czujnik na 4 kable.ktoś wie od czego on jest?Wysuwa sie jak sie wciska sprzęgło.
Re: ciężkie zapalanie probka 2.5 v6
: 2013-12-16 22:17
autor: waldii
To pewnie masz dwa osobne czujniki.Jeden od odpalania a drugi idzie do ecu,wlasnie ten gorny