Wosek
: 2014-04-03 22:44
Hej,
Oto mój nabytek, który część z Was na pewno już z forum kojarzy
Zakupiony wczoraj GT z 92' + LPG, wycierpiałem nawet 12h podróż autokarem Szczecin-Kielce. Marzyłem o Probku odkąd skończyłem 16 lat i wreszcie spełniłem swoje marzenie, teraz trzeba tylko o niego dbać, dbać i jeszcze raz dbać bo swoje lata już ma 
Wyposażenie: Elektryka szyb i lusterek, automatyczne pasy, tempomat, klimatyzacja, regulowana twardość zawieszenia i Bóg jeden wie czego jeszcze nie odkryłem



Generalnie do robienia mam oba przeguby po prawej stronie, muszę odwiedzić blacharza w związku z początkami korozji zanim temat wymknie się spod kontroli, klocki tylne błagają o wymianę i wracając z Kielc wydmuchałem reduktor od instalacji gazowej - na szczęście nowy już w drodze po konsultacji z gazownikiem
Zastanawiam się też nad prawym drążkiem kierowniczym bo miał całą manszetę w oleju ale zanim kupię muszę go dokładniej obejrzeć na kanale bo nie jestem pewien, czy gdzieś z góry nie nakapało.
Od razu miałbym pytanie o te przeguby co by nie zakładać nowego tematu bo stare już przegrzebałem i tylko muszę się upewnić, czy to co wyklikałem w internecie będzie pasować. W katalogu InterCarsu w dziale z przeniesieniem napędu u Probka świeci pustkami, a do Mazdy jest tyle przegubów, że oszalałem
Zewnętrzny przegub - http://www.przegubyzewnetrzne.pl/produc ... roduct=915 (znaleziony w temacie z kodami do części w I gen)
Wewnętrzny przegub - póki co wyczytałem, że musi mieć po 26 zębów zarówno od strony skrzyni jak i półośki więc kopię na allegro klikając każdą aukcję o odpowiedniej nazwie i czytając opisy bo podobno przegub z Eurodriveshafts nie pasuje.
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!
Oto mój nabytek, który część z Was na pewno już z forum kojarzy


Wyposażenie: Elektryka szyb i lusterek, automatyczne pasy, tempomat, klimatyzacja, regulowana twardość zawieszenia i Bóg jeden wie czego jeszcze nie odkryłem




Generalnie do robienia mam oba przeguby po prawej stronie, muszę odwiedzić blacharza w związku z początkami korozji zanim temat wymknie się spod kontroli, klocki tylne błagają o wymianę i wracając z Kielc wydmuchałem reduktor od instalacji gazowej - na szczęście nowy już w drodze po konsultacji z gazownikiem

Od razu miałbym pytanie o te przeguby co by nie zakładać nowego tematu bo stare już przegrzebałem i tylko muszę się upewnić, czy to co wyklikałem w internecie będzie pasować. W katalogu InterCarsu w dziale z przeniesieniem napędu u Probka świeci pustkami, a do Mazdy jest tyle przegubów, że oszalałem

Zewnętrzny przegub - http://www.przegubyzewnetrzne.pl/produc ... roduct=915 (znaleziony w temacie z kodami do części w I gen)
Wewnętrzny przegub - póki co wyczytałem, że musi mieć po 26 zębów zarówno od strony skrzyni jak i półośki więc kopię na allegro klikając każdą aukcję o odpowiedniej nazwie i czytając opisy bo podobno przegub z Eurodriveshafts nie pasuje.
Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam!