Abime
: 2014-05-21 22:35
Witajcie,
powoli bede uaktualnial zdjecia i opis
Wiele osob zna to autko. Troche inwestycji bylo i jestem w miare zadowolony z nich. Narazie po krotce:
zawieszenie gwintowane k-sport
Felgi aez ultra 17" opony Potenza
Irydowe swiece
Zwiekszone wtryski
Zawor upustowy bov
Intercooler zrobiony w el-tecu
Wydech 2.5" zaprojektowany przez Tomsona ze sportowym katalizatorem
Manual boost contlorer
Przyciemnione szyby do 35%
Fotel homologowany Sparco sprint
Pasy sabelta 4 punktowe.
W planach jeszcze sporo do zrobienia. Aktualnie na spadajacym doladowaniu od 0.9 do 0.7 bara 208 koni i 360nM.




Up




------------------------------- UPDATE 18.06.2014 ------------------------------
Dwa dni temu byłem u Coobcia sprawdzic ile dała mi wymiana świec i zrobić aktualny pomiar.
Temperatura nie pomagała bo było 23 stopnie w porownaniu do wykresu (cienka linia) gdzie bylo 10 stopni, ale efekt jest zadowalajacy
Turbo od 0.9 bara do 0.7 spadajace. Stage 1 zakonczony przyrostem mocy o 60KM i 100nM. Na wykresie pokazuje 358 zamiast 360 poniewaz specjalnie wydluzalismy wykresy i upier.... kilka niutkow przez to
Ale chcielismy znac dokladne porownanie do poprzedniego.
Stage 2 w planach juz niebawem a w nim:.... Nie bede zdradzal szczegolow poki co
A tak wygladaja pasy

Nowy up. Takie cos wpadlo mi w rece

UPDATE 23.01.2015
Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=FEwrXjxI_3s
Pierwszy raz startowałem w oficjalnym rajdzie
Moje spostrzeżenia:
1. Bez sensu jechałem na zimówkach, trzeba było na semislickach
2. Po 2 przejeździe zmieniłem na 2.8 bara przód 1.6 bara tył, znacznie lepsze prowadzenie.
3. Zawias, nie na rajdy, skakałem i wiele razy auto było kołami w powietrzu nie mając przez to trakcji i kontroli.
4. Zawias trzeba podnieść na przodzie tak by na progu była różnica 2 cm między przodem a tyłem
W drugiej eliminacji nie pojadę raczej, bo wyjeżdżam, a w trzeciej mam nadzieję że polecę już jakimś czterołapem
powoli bede uaktualnial zdjecia i opis

zawieszenie gwintowane k-sport
Felgi aez ultra 17" opony Potenza
Irydowe swiece
Zwiekszone wtryski
Zawor upustowy bov
Intercooler zrobiony w el-tecu
Wydech 2.5" zaprojektowany przez Tomsona ze sportowym katalizatorem
Manual boost contlorer
Przyciemnione szyby do 35%
Fotel homologowany Sparco sprint
Pasy sabelta 4 punktowe.
W planach jeszcze sporo do zrobienia. Aktualnie na spadajacym doladowaniu od 0.9 do 0.7 bara 208 koni i 360nM.




Up




------------------------------- UPDATE 18.06.2014 ------------------------------
Dwa dni temu byłem u Coobcia sprawdzic ile dała mi wymiana świec i zrobić aktualny pomiar.
Temperatura nie pomagała bo było 23 stopnie w porownaniu do wykresu (cienka linia) gdzie bylo 10 stopni, ale efekt jest zadowalajacy

Turbo od 0.9 bara do 0.7 spadajace. Stage 1 zakonczony przyrostem mocy o 60KM i 100nM. Na wykresie pokazuje 358 zamiast 360 poniewaz specjalnie wydluzalismy wykresy i upier.... kilka niutkow przez to

Stage 2 w planach juz niebawem a w nim:.... Nie bede zdradzal szczegolow poki co

A tak wygladaja pasy


Nowy up. Takie cos wpadlo mi w rece


UPDATE 23.01.2015
Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=FEwrXjxI_3s
Pierwszy raz startowałem w oficjalnym rajdzie

Moje spostrzeżenia:
1. Bez sensu jechałem na zimówkach, trzeba było na semislickach

2. Po 2 przejeździe zmieniłem na 2.8 bara przód 1.6 bara tył, znacznie lepsze prowadzenie.
3. Zawias, nie na rajdy, skakałem i wiele razy auto było kołami w powietrzu nie mając przez to trakcji i kontroli.
4. Zawias trzeba podnieść na przodzie tak by na progu była różnica 2 cm między przodem a tyłem

W drugiej eliminacji nie pojadę raczej, bo wyjeżdżam, a w trzeciej mam nadzieję że polecę już jakimś czterołapem
