Pawlacz
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Pawlacz
No przecież musiał podnieść parę centów maskę żeby się domykała i obudowa kompresora żeby się zmieściła.
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Pawlacz
No wiem, że tam musi się zmieścić ten potwór. O takie coś mi chodziło, żeby nadbudować wlot powietrza. Wybaczcie żałosne wykonanie
Probe 96' 2.0 EURO
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Pawlacz
Im dłużej patrzę na tę moją profesjonalną przeróbkę, tym bardziej mnie ona śmieszy. Stworzyłem potwora-michal- pisze:Mało nie udławiłem się pierogiem
Probe 96' 2.0 EURO
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Pawlacz
Niestety garbu/wlotu nie da się zrobić na środku, a gdyby chcieć go symetrycznie odbić to byłby bardzo szeroki i według mnie by to jeszcze gorzej wyglądało. Jak przyjdzie lakier to może się tak nie będzie rzucać w oczy
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: Pawlacz
Tragedii z tą maską niema , ale można było pomyśleć o czymś w stylu a`la elclipse .
- Dawidjar
- Posty: 65
- Rejestracja: 2015-06-19 22:50
- Samochód: Probe F2T '92
- Galeria: viewtopic.php?t=23895
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Pawlacz
No dokładnie o czymś takim mówiłemPrezes5G19 pisze:Tragedii z tą maską niema , ale można było pomyśleć o czymś w stylu a`la elclipse .
- MiczuTG
- Posty: 349
- Rejestracja: 2015-12-14 10:12
- Samochód: Lada Niva
- Galeria: viewtopic.php?t=23654
- Lokalizacja: UZB
Re: Pawlacz
Na tych powyżej to wystarczy mocno trzasnąć maską i samo się zrobi
Kochaj, dokręcaj, wymieniaj albo rzuć!
==Probe's Style o'Life==
==Probe's Style o'Life==
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Pawlacz
Garść nowych informacji
Wstępnie udało się wystroić, ale powyżej 200hp zaczęło brakować paliwa. Zmieniono pompę paliwa na wydajniejszą. Po uruchomieniu zgasł, nie chciał odpalać. Okazało się, że pompa dała tak duże ciśnienie, że cały syf z przewodów paliwowych znalazł się w filtrze paliwa. Przewody paliwowe i filtr wymienione na nowe. Teraz działa normalnie. Ostatni setup to ~240hp na kołach, ~340nm przy ~0,6 bara. EGT w normie, spalania stukowego nie ma, dobrze sobie radzi z doładowaniem. No ale wszystko się okaże dopiero w testowych jazdach.
Jest też zamontowany komputerek do monitorowania parametrów silnika.
Lecz to nie koniec, potencjał to jakieś 250-280hp i w taką wartość będzie się celować. Niestety, są problemy z układem chłodzenia. Najpierw pękł zbiorniczek wyrównawczy, można pomyśleć, ze starości:
Niestety po zespawaniu znowu pęknął, więc został dorobiony z stali (jeszcze nie przyczepiony):
Ale to nie koniec problemów, teraz trzeba wyspawać większy zbiorniczek wyrównawczy ten koło błotnika. Nie pamiętam już o co dokładnie chodzi, ale wszystko rozbija się o zbiorniczki, nie do końca chodzi o ciśnienie w układzie, bo pompa i chłodnica wydalają.
Film z tego jak pracuje na wolnych obotach:
https://www.youtube.com/watch?v=KqeFTaZqBMw
Wstępnie udało się wystroić, ale powyżej 200hp zaczęło brakować paliwa. Zmieniono pompę paliwa na wydajniejszą. Po uruchomieniu zgasł, nie chciał odpalać. Okazało się, że pompa dała tak duże ciśnienie, że cały syf z przewodów paliwowych znalazł się w filtrze paliwa. Przewody paliwowe i filtr wymienione na nowe. Teraz działa normalnie. Ostatni setup to ~240hp na kołach, ~340nm przy ~0,6 bara. EGT w normie, spalania stukowego nie ma, dobrze sobie radzi z doładowaniem. No ale wszystko się okaże dopiero w testowych jazdach.
Jest też zamontowany komputerek do monitorowania parametrów silnika.
Lecz to nie koniec, potencjał to jakieś 250-280hp i w taką wartość będzie się celować. Niestety, są problemy z układem chłodzenia. Najpierw pękł zbiorniczek wyrównawczy, można pomyśleć, ze starości:
Niestety po zespawaniu znowu pęknął, więc został dorobiony z stali (jeszcze nie przyczepiony):
Ale to nie koniec problemów, teraz trzeba wyspawać większy zbiorniczek wyrównawczy ten koło błotnika. Nie pamiętam już o co dokładnie chodzi, ale wszystko rozbija się o zbiorniczki, nie do końca chodzi o ciśnienie w układzie, bo pompa i chłodnica wydalają.
Film z tego jak pracuje na wolnych obotach:
https://www.youtube.com/watch?v=KqeFTaZqBMw
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Pawlacz
Pięknie. Kto stroi?
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pawlacz
No proszę. Da się? Da się!
To teraz czekamy na poskładanie auta do końca i ładny wykresik
To teraz czekamy na poskładanie auta do końca i ładny wykresik
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Pawlacz
Rozumiem ze plan 250-280hp na kolach? Konkretnie Ile na silniku wyszlo? Fajnie, ze na ten sezon szykuje sie kilka mocnych Probe
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Pawlacz
Dokładnie czekam na ukończenie prac i efekt końcowy
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Pawlacz
Z tym ciśnieniem w układzie chłodzenia to może być coś na rzeczy. Kiedyś w moim pierwszym probasie jak miałem wydmuchaną uszczelkę pod jedną głowicą i waliło ciśnienie do układu chłodzenia, to też mi rozwaliło ten zbiorniczek. Na szybko zrobiłem coś w podobie ze stali, jakiś czas działało aż zaczęło rozrywać po kolei węże od chłodnicy.
Oxanin pierwszej klasy
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Pawlacz
Świetna sprawa z tym kompresorem Pawlacz! Zazdroszczę
Przy takiej mocy to już na pewno hamulce jakieś nie stockowe są potrzebne żeby nie stać się ofiarą ,,zfejdingowanych'' fabrycznych hebli...
I drugie to ciekawe jak sam stockowy Probowy silnik, skrzynia, dyferencjał zniesie taką podwyższoną moc bo to nie nowe już wszystko. Z resztą nie ważne...
Pawlacz
Przy takiej mocy to już na pewno hamulce jakieś nie stockowe są potrzebne żeby nie stać się ofiarą ,,zfejdingowanych'' fabrycznych hebli...
I drugie to ciekawe jak sam stockowy Probowy silnik, skrzynia, dyferencjał zniesie taką podwyższoną moc bo to nie nowe już wszystko. Z resztą nie ważne...
Pawlacz
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Pawlacz
Szacunek za podjęcie tematu, bez względu jak to sie zakończy. Mam nadzieję że już niedługo będziemy mieli w klubie najmocniejszego probasa w Polsce. Pozdrawiam i trzymam kciuki.
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Pawlacz
Jesli wyszlo 240 na kolach, to mysle ze co najmniej jakies 270 na silniku, wiec juz mamy najmocniejszego
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pawlacz
Pawlacz ma MPSy z przodu.LukaszV8 pisze: Przy takiej mocy to już na pewno hamulce jakieś nie stockowe są potrzebne żeby nie stać się ofiarą ,,zfejdingowanych'' fabrycznych hebli...
Myślę, że najkrócej to pożyją przeguby...LukaszV8 pisze: I drugie to ciekawe jak sam stockowy Probowy silnik, skrzynia, dyferencjał zniesie taką podwyższoną moc bo to nie nowe już wszystko. Z resztą nie ważne...
Tam jest kompresor wodny - może być taki temat.-michal- pisze:Z tym ciśnieniem w układzie chłodzenia to może być coś na rzeczy. Kiedyś w moim pierwszym probasie jak miałem wydmuchaną uszczelkę pod jedną głowicą i waliło ciśnienie do układu chłodzenia, to też mi rozwaliło ten zbiorniczek. Na szybko zrobiłem coś w podobie ze stali, jakiś czas działało aż zaczęło rozrywać po kolei węże od chłodnicy.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Pawlacz
Projekt zbliża się ku końcowi. W tym tygodniu był już testowany na drodze, miałem okazję się przejechać. Filmu z jazdy niestety nie mam, bo zapomniałem o kamerze. Mam tylko film jak brzmi ogólnie.
https://youtu.be/0VslPkT7F2k
Wrażenia z jazdy bardzo dobre, w końcu idzie jak należy. Narazie tylko sprawdzony przy 170km/h bo nigdzie w pobliżu autostrady nie było. Ma dobre odejście, wciska w fotel, z trakcją narazie problemów dużych nie ma. Z biegu 2 na 3 na 4 na full gazie zmienia się w o wiele krótszym czasie niż wcześniej i czuć, że chce mu się jechać bez żadnego oporu. Dźwięk też jest zupełnie inny, choć na filmie tego nie słychać, pod obciążeniem i w środku samochodu brzmi bardzo "siermiężnie" jakby to ująć. Przy tym kompresor jest dość cichy. Mi się podoba.
Ogólnie do porobienia jest dużo pierdółek, ale pierdółki zabierają dużo czasu.
Problem z zbiorniczkami rozwiązany, są większe. Narazie jest ok. Zamontowana została pompka wytwarzająca podciśnienia dla układu hamulcowego, wzięta z Audi 3.0tfsi, elektryczna. Według mnie hamulce działają lepiej niż przedtem.
Trochę zdięć z dziś:
https://youtu.be/0VslPkT7F2k
Wrażenia z jazdy bardzo dobre, w końcu idzie jak należy. Narazie tylko sprawdzony przy 170km/h bo nigdzie w pobliżu autostrady nie było. Ma dobre odejście, wciska w fotel, z trakcją narazie problemów dużych nie ma. Z biegu 2 na 3 na 4 na full gazie zmienia się w o wiele krótszym czasie niż wcześniej i czuć, że chce mu się jechać bez żadnego oporu. Dźwięk też jest zupełnie inny, choć na filmie tego nie słychać, pod obciążeniem i w środku samochodu brzmi bardzo "siermiężnie" jakby to ująć. Przy tym kompresor jest dość cichy. Mi się podoba.
Ogólnie do porobienia jest dużo pierdółek, ale pierdółki zabierają dużo czasu.
Problem z zbiorniczkami rozwiązany, są większe. Narazie jest ok. Zamontowana została pompka wytwarzająca podciśnienia dla układu hamulcowego, wzięta z Audi 3.0tfsi, elektryczna. Według mnie hamulce działają lepiej niż przedtem.
Trochę zdięć z dziś:
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
- skalpel
- Posty: 216
- Rejestracja: 2010-08-11 19:42
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=23090
- Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Pawlacz
Piękna bestia! Kawał dobrej roboty!:)
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Pawlacz
Fajnie, ze robota idzie do przodu A co z maska? Robisz tak jak mowiles, czy wymysliles cos lepszego? Mam nadzieje, ze filtr powietrza przeniesiesz gdzies dalej, bo teraz to on raczej nie pomaga
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pawlacz
A gdzie kreski?
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Pawlacz
Właśnie głowiłem się nad tym samym problemem, zastanawiam się czy nie wystarczyłoby wpiąć się z podciśnieniem przed kompresor?pawlacz pisze:... Zamontowana została pompka wytwarzająca podciśnienia dla układu hamulcowego, wzięta z Audi 3.0tfsi, elektryczna. Według mnie hamulce działają lepiej niż przedtem.
Filmik rewelacja, BESTIA na potęgę, jak na razie pozostaje mi zazdrościć.