Strona 1 z 1
MajinSky
: 2015-09-19 10:03
autor: MajinSky
Oto moje fordy:
Niczym nie wyróżniający się czarny Probe 2.0
I Zielona Strzała 2.5 USA

Re: MajinSky
: 2015-09-19 12:51
autor: Romas
popraw zdjęcia bo nie działają
Re: MajinSky
: 2015-09-19 18:23
autor: -michal-
Jak nie działają
Romas po prostu nie jesteś godzien oglądać takie perełki

Re: MajinSky
: 2015-09-20 09:03
autor: S.H.A.R.K
Muszę Cię niestety zmartwić ale zielony to najprawdopodobniej wersja euro, no chyba że kierunki i lusterka tylko zmienione. Daj więcej zdjęć to będzie wiadomo na 100%
Re: MajinSky
: 2015-09-20 13:32
autor: KrecioPL
Też obstawiam, że to Euro.
Re: MajinSky
: 2015-09-22 17:37
autor: MajinSky
Nie mam teraz zdjęć ale to USA.
Po czym wnioskujecie że euro?
Tył lampy USA plus kwadratowa rejestracja pod maską ford USA
Wnętrze USA zegary USA

Re: MajinSky
: 2015-09-22 18:22
autor: Spider33
-- oryginalny post 2015-09-22 18:22 --
Podaj początek vinu i będzie wiadomo czy masz USA czy euro ze zmienionymi lampami
-- dodano 2015-09-22 18:22 --
Podaj początek vinu i będzie wiadomo czy masz USA czy euro ze zmienionymi lampami

Re: MajinSky
: 2015-09-22 20:39
autor: arko
Nie przejmuj się kolego oni tak zawsze są ciekawi i szczegółowi , a probasy prezentują się nieźle

Re: MajinSky
: 2015-09-23 18:16
autor: S.H.A.R.K
MajinSky pisze:Wnętrze USA zegary USA

Wersja USA powinna mieć kierunki w zderzaku z pomarańczowymi wstawkami (u Ciebie nie ma) nieskładane lusterka ( u Ciebie są składane euro)
Po tym można już wywnioskować że masz wersję Euro a nie USA. To że masz z tyłu kwadratową tablicę to akurat wszystkie wersje 93-94 Euro jak i USA miały tak samo i wiele osób sugeruje się właśnie tą tablicą, twierdząc uparcie że są posiadaczami wersji USA. Mało tego dali by sobie za to rękę uciąć

a tak na prawdę nie mają bladego pojęcia o tym aucie.
Jeśli masz faktycznie Usaka to powinienieś mieć jeszcze kierownicę z dodatkowymi przyciskami od tempomatu i podłokietnik.
Długie daszki przednich lamp. Tylne lampy powinny być całe czerwone bez żadnych pomarańczowych wstawek.
Daj więcej zdjęć to będzie wiadomo, albo tak jak kolega napisał sprawdź nr Vin.
Ale ja i tak obstawiam że to Euro
aha jeśli masz go w oryginalnym lakierze to na listwach drzwiowych i na tylnym zderzaku powinny być naklejki GT - na listwach tego też coś nie widać

Re: MajinSky
: 2015-09-23 19:39
autor: MajinSky
Hmmm takie tłumaczenie ma sens :p nie będę się upierał po prostu wstawię niedługo więcej zdjęć i mi powiecie co ja w końcu mam :p
Jeśli chodzi o lampy tył to całe czerwone
Lusterko od strony kierowcy jest zmieniane od strony pasażera jest Nie składane.
Jaki początek ma vin amerykański?
Dobra mieliście racje mam jakiegoś składają.
Mam wersję euro vin zaczyna się na FD
To znaczy że auto ma ocynk czy 93 nie miało?
Re: MajinSky
: 2015-09-24 05:57
autor: Romas
wszystkie miały ocynk,

Re: MajinSky
: 2015-09-24 11:32
autor: MajinSky
A ja gdzieś od kogoś już nie raz usłyszałem że probe strasznie gniły... :p
Re: MajinSky
: 2015-09-24 13:08
autor: Romas
ocynk nie jest wyznacznikiem braku rdzy, a jak ktoś nie dba to później gnije

Re: MajinSky
: 2015-09-24 13:39
autor: Spider33
Romas pisze:ocynk nie jest wyznacznikiem braku rdzy, a jak ktoś nie dba to później gnije

Jak ktoś nie jest zorientowany w temacie przeciekających tylnych szyb to pewnego dnia czlowiek sie niemiło zaskoczy podnosząc auto z próg z tyłu. Nie wazne jak dbałeś o karoserie z zewnątrz.
MajinSky pisze:Mam wersję euro vin zaczyna się na FD
To jakas niespotykana wersja. Moje probasy euro wszystkie maja początek vinu 1FALT

Re: MajinSky
: 2015-09-24 18:47
autor: KrecioPL
1FD (bo tak powinien się Twój VIN zaczynać) to jest oznaczenie tego, że auto zostało wyprodukowane w USA (jak każde probe), jednakże przybyło na rynek europejski i tu odbył się końcowy montaż np. lamp.
Tak więc - tak jak wyżej było mówione - masz wersję EURO, niezależnie od tego że w wielu miejscach w aucie jest "made in USA"
Re: MajinSky
: 2015-09-24 22:06
autor: Spider33
We wszystkich 93' euro tak sie vin zaczyna?
Re: MajinSky
: 2015-09-25 07:58
autor: duracell
KrecioPL pisze:1FD
Tak więc - tak jak wyżej było mówione - masz wersję EURO, niezależnie od tego że w wielu miejscach w aucie jest "made in USA"
Ma wersję niekompletną przeznaczoną na inny rynek niż amerykański z 93r. W 93 nie było eksportu na Europe, sztuki sprowadzane do Europy były niekompletne, końcowy montaż w Europie. Dopiero od 94 r Probe były od razu przy produkcji robione pod konkretny rynek.
Na wiązce przewodów elektrycznych pod maską miałem made in mexico, sterownik poduszek made in canada, żarówki z tyłu made in japan - no co?

pewnie składak

Re: MajinSky
: 2015-09-26 17:11
autor: MajinSky
Hej mam pytanko
Sprawdzałem mój vin i historie bo nie wierzyłem w mój przebieg (nie wierzyłem bo rocznik 93)
Ogólnie stan wnętrza kierownica plastiki fotele i inne na prawdę w stanie idealnym więc myślałem że jest szansa że mam przebieg 195000 teraz troche wiecej już
zobaczcie sprawdziłem VIN i mój przebieg jest chyba oryginalny
jak myślicie ?
Re: MajinSky
: 2015-09-26 17:43
autor: mysz
Skąd wiesz ze nie był cofany np w 2008 roku?
Plastiki można zawsze wymienić. Przebieg w przypadku tych aut to nie jest istotna rzecz

Re: MajinSky
: 2015-09-26 18:47
autor: MajinSky
Racja byłem po prostu ciekaw :p
Drugiego Forda nie ma wogole w bazie nie wiem o co chodzi

Re: MajinSky
: 2015-09-27 08:46
autor: duracell
Ciekawostką jest liczba miejsc- 5
No i liczba właścicieli też "znaczna" z tego 4 u nas na mazowszu
Coś w tym aucie musiało być że każdy chciał je mieć

pewnie ten przebieg

Re: MajinSky
: 2015-09-27 11:16
autor: KrecioPL
Waga 1299kg też nie wiem czy jest prawdziwa.
Re: MajinSky
: 2015-09-27 11:44
autor: mysz
Zależy jak bardzo zjedzony przez rudą jest, może być i mniej
