Strona 1 z 1

Silnik Krokowy I przeplywowka.

: 2016-06-07 23:46
autor: hannover probe
Witam czy ktos moze juz kiedys probowal te dwie czesci czyscic?
Probek 2.5 24 95.

Re: Silnik Krokowy I przeplywowka.

: 2016-06-10 19:21
autor: DNF91
Przepływkę na 80% uwalisz podczas mycia, a IAC to chwila moment-tylko uszczelki musisz nowe wstawić

Re: Silnik Krokowy I przeplywowka.

: 2016-06-10 22:05
autor: hannover probe
Dzieki. Tez tak mysle co do przeplywowki.I ogolnie wyglonda na nierozbieralna.Innego rodzaju przeplywowki juz czyscilem ale takiej cylindrycznej jeszcze nie .I obawiam sie ze nowej tez juz nigdzie nie dostane.Uszczelki to nie problem albo wycinam z papieru albo Dirko. Po wymianie uszczelki pod pokrywa od wentyli i czyszczeniem przepustnicy nie moge dojsc do ladu z silnikiem faluje i gasnie przy postoju .albo schodza obroty do 600 i sie trzesie .Mam termin u mechanika ale to bedzie slono kosztowac.Moze jakas rada co bym mogl jeszcze sam sprawdzic.
Dzieki z gory.

Re: Silnik Krokowy I przeplywowka.

: 2016-06-11 00:44
autor: Romeo
Posprawdzaj wtyczki wszystkie, ustawienie zapłonu, poziom wody, świece czy iskre dają.

Re: Silnik Krokowy I przeplywowka.

: 2016-06-11 10:23
autor: DNF91
Do tego sprawdz czy przepustnica oraz IAC się nagrzewa. Dalej sprawdź błędy i zobacz jakie masz obroty w trybie diagnostycznym.

Re: Silnik Krokowy I przeplywowka.

: 2016-06-11 16:00
autor: Romeo
Przypomniało mi sie ze mialem podobnie, tylko ze w 2.0 kiedy nie podpialem zlacz do przepustnicy.